Alla kategorier Byggföretag Kalmar Kalmar Din Snickare Öländsk Byggfirma

Kättils Väg 9, 388 30 Ljungbyholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Din Snickare Öländsk Byggfirma

• Per G
    Per G skrev om Din Snickare Öländsk Byggfirma
    Detta bolag är det mest oseriösaste bygg bolag jag anlitat. Snälla om ni vill förstöra ert bygge ring dem men annars om ni vill ha ett fint bygge som är byggt av ett seriöst bygg firma så ska ni inte ringa Din Snickare Öländsk Byggfirma Läs mer
  • Oren Z
    Oren Z skrev om Din Snickare Öländsk Byggfirma
    Mycket trevligt bemötande. Den ansvarige för firman, som också gör renoveringar, gör ett mycket bra jobb. Men däremot kan jag inte säga samma sak om de två anställda. En del slarv. Köket blev riktigt bra, men badrummet har mögel redan efter 1 år. Jag har inte taigt in någon att besiktiga än men det lär det bli snart då jag börjar få kalla fötter efter fuktskadorna i fogarna på golvet och i två av väggarna. Det var dessutom inte ägaren av firman som gjorde badrummet, tyvärr, utan en tvivelaktig pojkvasker från utlandet (behöver ej säga varifrån, det är oviktigt) som jag borde ha ifrågasatt men naiv och dum som jag är så gjorde jag ej detta... Ägaren jobbade intensivt, hans två arbetare däremot som jobbade på min lägenhet var slöfockar som tog rökpauser och ögontjänade både sin chef & inför mig. Kan varmt rekommendera för kök, kan absolut INTE rekommendera för badrum! Läs mer