Ja det här var ju riktigt dåligt. Jag lade en beställning online den 29 maj. Hemsidan utlovade snabba leveranser. Efter en vecka mejlade jag till kundtjänst för att be om status på min order. Hemsidan utlovade svar inom 48 timmar. Fick jag svar? Nej. Inget svar på mitt första email och heller inget svar på mitt andra email som jag skickade ytterligare någon vecka senare. När jag till slut fick kontakt med kundtjänst (per telefon) fick jag till svar att en av produkterna jag beställt inte längre tillverkades. Nähä? Om det... är fel i webb-butiken så att gamla produkter kan beställas trots att de inte finns, kontaktar man då inte sin kund när man upptäcker misstaget? Här gör man tydligen inte det.
Riktigt dålig kundtjänst. Några tips: 1) kontakta era kunder så snart ni märker att ni inte kan leverera inom den utsatta leveranstiden, 2) ta bort kontaktalternativet email om ni ändå inte tänker svara på de email som kunderna skickar, 3) när ni klantar er såhär skulle era kunder säkert uppskatta om ni åtminstone gjorde ett försök att gottgöra dem genom att till exempel återbetala frakten (som för övrigt var väldigt hög relaterat till vikt på paketet och den tid det tog för mig att få varorna).