Erika Mutschler
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2008
?
Jag har jobbat som registrerad fastighetsmäklare sedan 2006 och har sedan dess drivit Diplomat. Jag tycker fortfarande att jag har världens roligaste jobb och det har resulterat i väldigt många lyckade försäljningar med nöjda och återkommande kunder. Som mäklare är jag väldigt serviceminded och sätter alltid kunden i fokus, med 100% nöjda kunder. Jag kan med stolthet säga att jag är en av Stockholms mest rekommenderade mäklare med toppbetyg på reco.

Tack vare min gedigna erfarenhet, stora kunskap och säljkunskap säljer jag väldigt ofta till rekordpris! Läs mer

Läs vad 106 kunder tycker om Erika Mutschler

• Vesna A skrev om Erika Mutschler en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

2016-06-01

Erika är väldigt driven! Bra kontakt och trevlig! Är nöjd med säljprocessen men önskar att jag hade valt rörligt arvode för att motivera till att få ett bättre pris. Läs mer
  • Per R skrev om Erika Mutschler en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

2016-05-30

Klart godkänd, gav ett energiskt intryck. Läs mer
  • Jesse O skrev om Erika Mutschler en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

2016-05-11

Erika är en fantastisk mäklare som har ständig kontakt med säljare och visar otrolig engagemang. Seriös, effektiv och otroligt hjälpsam. Är jätte nöjd och kommer definitivt välja Erika för framtida samarbeten.
    Rekommenderar henne starkt ! Läs mer
  • Jennie O skrev om Erika Mutschler en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

2016-04-25

Erika är en mycket jordnära och proffsig. Läs mer
  • Gregor skrev om Erika Mutschler en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

2016-04-22

Jättebra mäklare, seriös, bra redovisning och lyhörd till kunders önskemål. Mycket engagerad. Läs mer
  • Serkan C skrev om Erika Mutschler en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

2016-04-22

Grym försäljare som uppnår målen. Läs mer
  • Branka I skrev om Erika Mutschler en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

2016-04-21

Bemötandet var bro. Vi har sålt en lägenhet och det gick bra vid påskruvning av papperna.
    Vi ska fortsätta ha kontakt med Erika.
    Vi är nöjda med henne. Läs mer
  • Pernilla R skrev om Erika Mutschler en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

2016-04-18

Erika är bäst och gör alltid det extra som krävs! Hon säljer alltid till högsta pris, ger inte upp och kan alltid låsa en affär. Hon återkopplar alltid när hon sagt och man får alltid snabbt svar. Det finns ingen bättre! Alltid nöjd! Rekommenderar henne verkligen! Läs mer
  • Besim A
    Besim A skrev om Erika Mutschler en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

2016-04-07

Hej. Jag fick den allra bästa hjälp jag kunde få. Erika var oerhört tydligt med hur det gick i processen och meddelade mig genast om något hade hänt. Jag har haft o göra med många mäklare i mina dagar, men Erika var den absolut bästa. En väldigt trevlig människa, dessutom. Jag personligen rekommenderar henne till alla andra som funderar på vilken mäklare de ska anlita. Läs mer
  • Firat Ali Z skrev om Erika Mutschler en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

2016-04-01

Erika sålde min lgh för betydligt högre pris än jag räknat med. Jag är väldigt nöjd med henne och kan starkt rekommendera henne för andra som skall sälja.
    Hon var alltid tillgänglig både via telefon och mail. Läs mer

Andra mäklare hos Diplomat Fastighetsmäkleri

Erika Mutschler