Lisa Kalin
Aktiv på Reco.se sedan 2011
?
Kvalitet är viktigt för mig och jag jobbar alltid väldigt hårt för att få nöjda kunder. Min strategi är att alltid agera snabbt, lyssna till situationen och på bästa sätt få bra avslut. Jag älskar mitt jobb och är delägare i Diplomat sedan 2013. Detta har lett till många rekordförsäljningar och bra kontaktnät/återkommande kunder. Det är ingen slump att jag idag är rankad till top-5-mäklare av Booli.se/hittamaklare.se och jag kan även med stolthet säga att jag idag är en av Stockholms mest rekommenderade mäklare. Läs mer

Läs vad 101 kunder tycker om Lisa Kalin

• Besma O skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Andra gången vi säljer med Lisa och vad hon fått kämpa med vår senaste bostadsaffär! Vi rekommenderar henne varmt till andra som likt oss har höga krav på sin mäklare. Tack för denna gång Lisa! Läs mer
    2018-05-09 Lisa K svarar Besma O
    Tack snälla och tack för grymt samarbete igen! :)
  • Lioudmila K skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa Kalin är bästa mäklare vi har anlitat hittils.
    Alltid tillgänglig, närvarande och mycket erfaren. Lisa hjälpte oss med försäljning av lägenhet i Bromma. Marknaden var nte det bästa, men tack vare Lisas snabba och profesionella återkopling i affären gick allting mycket bra. Desutom var Köparna också nöjda. Kan det bli bättre.
    Vi kan varmt rekommendera Lisa.
    Hon får garanterat din lägenhet såld. Läs mer
    2018-02-24 Lisa K svarar Lioudmila K
    Tack så väldigt mycket Lioudmila för så fin rekommendation! Det glädjer verkligen mig att vi fick ett sånt bra avslut.
  • Emelie J skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa Kalin har hjälpt oss vid flera tillfällen och ger alltid ett otroligt trevligt och proffesionellt intryck. Hon är snabb i sin återkoppling och även i affären. Vi kan varmt rekommendera Lisa! Läs mer
    2018-02-24 Lisa K svarar Emelie J
    Tusen tusen tack Emelie för så fina ord!!! Betyder mycket för mig och jag vill tacka er tillbaka för grymt samarbete.
  • Bijun H skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Snabbt, enkelt och smidigt. Jag är nöjd med Lisas insats trots svajigt på bostadsmarknaden. Läs mer
    2018-02-22 Lisa K svarar Bijun H
    Tusen tack! Tack själv för fint samarbete!
  • Ying W skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Kunnig, snabb, påtaglig. Du kan lita på henne! Läs mer
    2017-11-13 Lisa K svarar Ying W
    TUSEN tack Ying för fina ord!! Tack för fint samarbete.
  • Anders L skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Utmärkt under hela processen. Målinriktad och tydlig med hur vi skulle jobba tillsammans. Kan verkligen rekommendera Lisa som mäklare! Läs mer
    2017-11-09 Lisa K svarar Anders L
    Tack själv Anders!! Riktigt bra samarbete!!!! Stor tumme upp :)
  • Carlos B skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Jag blev rekommenderad Lisa av en vän och är mer än NÖJD! Lisa är snabb, engagerad och målmedveten. Bra återkoppling och ett positivt och trevligt bemötande under hela processen. Hon har alla egenskaper som en duktig mäklare ska ha! Stort tack för en riktigt bra insats Lisa. Läs mer
  • Dino Z skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är profesionell, väldigt trevlig och hon får garanterat din lägenhet såld. Läs mer
  • Shamiram O skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Toppen
    Trevlig
    Hjälpsam
    Tillgänglig
    Snabb Läs mer
    2016-05-15 Lisa K svarar Shamiram O
    Tack Shamiram för fint betyg! Kul att ni är nöjda med köpet av er lägenhet och jag hoppas ni kommer trivas!
  • Filip Z skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Väldigt bra mäklare. Kommunicerade väldigt bra, nådde önskat pris och sålde inom rimlig tid! Läs mer
    2016-05-11 Lisa K svarar Filip Z
    Tack själv Filip för gott samarbete!!

Andra mäklare hos Diplomat Fastighetsmäkleri

Erika Mutschler