en del av Diplomat Fastighetsmäkleri

Lindhagensgatan 102, 112 18 Stockholm — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 95 rekommendationer
Kvalitet är viktigt för mig och jag jobbar alltid väldigt hårt för att få nöjda kunder. Min strategi är att alltid agera snabbt, lyssna till situationen och på bästa sätt få bra avslut. Jag älskar mitt jobb och är delägare i Diplomat sedan 2013. Detta har lett till många rekordförsäljningar och bra kontaktnät/återkommande kunder. Det är ingen slump att jag idag är rankad till top-5-mäklare av Booli.se/hittamaklare.se och jag kan även med stolthet säga att jag idag är en av Stockholms mest rekommenderade mäklare.

Läs vad 95 användare tycker om Lisa Kalin

• Carlos B
    Carlos B skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Jag blev rekommenderad Lisa av en vän och är mer än NÖJD! Lisa är snabb, engagerad och målmedveten. Bra återkoppling och ett positivt och trevligt bemötande under hela processen. Hon har alla egenskaper som en duktig mäklare ska ha! Stort tack för en riktigt bra insats Lisa.
  • Dino Z
    Dino Z skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är profesionell, väldigt trevlig och hon får garanterat din lägenhet såld.
  • Shamiram O
    Shamiram O skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Toppen
    Trevlig
    Hjälpsam
    Tillgänglig
    Snabb
    2016-05-15 Lisa T svarar Shamiram O
    Tack Shamiram för fint betyg! Kul att ni är nöjda med köpet av er lägenhet och jag hoppas ni kommer trivas!
  • Filip Z
    Filip Z skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Väldigt bra mäklare. Kommunicerade väldigt bra, nådde önskat pris och sålde inom rimlig tid!
    2016-05-11 Lisa T svarar Filip Z
    Tack själv Filip för gott samarbete!!
  • Elin J
    Elin J skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Väldigt bra och proffsigt bemötande.
    2016-05-11 Lisa T svarar Elin J
    Tack Elin för din rekommendation!! Så kul at ni nådde rekordpris och att tillträde blev som ni önskade :)
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Rekommenderas i allra högsta grad. Drivande, trevlig, kunnig, glad, positiv, lättsam att ha att göra med, informativ, kommunicerar, informativ. Har helt enkelt dom alla rätta och bästa egenskaper som en mäklare kan och ska ha. Topp betyg i allt.
    2016-05-11 Lisa T svarar Mikael F
    Tack så hemskt mycket Mikael!! Tack för fint samarbete!
  • Elin K
    Elin K skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är engagerad, målmedveten och såg till att vi sålde väldigt snabbt till ett bra pris. Under hela processen har Lisa varit genuint intresserad och påläst och återkommit snabbt till oss med återkoppling, svar på frågor osv.
    2016-03-25 Lisa T svarar Elin K
    Tack snälla! Och tack för fint samarbete!!
  • Nakisa D
    Nakisa D skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Med Lisa är det ett nöje att göra bostadsaffärer! Hon känns som en samarbetspartner från första stund och är otrolig engagerad. Hennes driv och energi inspirerar och utgör en enorm dragkraft. Hon är väldigt snabb, flexibel, alltid tillgänglig och effektiv samtidigt som hon är kunnig och proffsig! Jag rekommenderar därför henne starkt. Tack Lisa.
    2016-03-22 Lisa T svarar Nakisa D
    Tack så JÄTTE mycket Nakisa för dina fina ord! Och tack själv för ett riktigt bra samarbete!!
  • Felipe F
    Felipe F skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är en seriös och väldigt ambitiös mäklare som under processen alltid var tillgänglig. Vi rekommenderar henne starkt.
    2016-02-25 Lisa T svarar Felipe F
    Tack Felipe för fin rekommendation! Tack själv för gott samarbete!
  • David L
    David L skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Flitig, trevlig och mjuk i kontakten
    2016-02-25 Lisa T svarar David L
    Tack David! Och tack själv för bra samarbete och engagemang.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Abitiös, snabb och prisvärd!

Lisa lyckades sälja för drygt 107.000/m2 på under 2 veckor. Detta trots ett stort utbud lägenheter de veckorna och halsfluss. Höll på att tappa affären på grund av skatteskäl vilket hon lyckades lösa genom ayy föreslå ett optionsavtal.

Tack Lisa!
    2016-02-25 Lisa T svarar Niklas A
    Tack själv Niklas för gott samarbete! ;)
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    En ovanlig forsaljning och svart att satta betyg pa. Hon skotte sig bra.
    2016-01-26 Lisa T svarar Andreas N
    En snabb affär! Kul att jag hade en köpare till er direkt och att vi under hand kunde sälja till ett riktigt bra pris!
  • Olivia W
    Olivia W skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Jag är jättenöje med Lisa, jag fick möjlighet att komma och kolla på lägenheten två gånger innan visning. Hon har varit väldigt tillmötesgående och jag skulle absolut rekommendera henne.
    2015-12-30 Lisa T svarar Olivia W
    Tack snälla Olivia för din fina rekommendation! Jättekul att få hjälpa dig och grattis igen till denna underbara lägenhet. Du får skåla extra imorgon :) Gott nytt år!
  • Robert O
    Robert O skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är väldigt målinriktad, effektiv och tillgänglig. Proffsigt bemötande och service-minded.
    2015-12-30 Lisa T svarar Robert O
    Tack Robert!!! Tack för riktigt bra samarbete :) gott nytt år!
  • Erik Y
    Erik Y skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Mycket professionell och kunnig. Väl bemötande och omtänksam om kunden.
    2015-12-16 Lisa T svarar Erik Y
    Tack så jättemycket Erik!! Tack själv för ett riktigt bra samarbete!
  • Ying w
    Ying w skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är duktig, snabb och ansvarsfull. Rekommendera henne starkt!
    2015-12-17 Lisa T svarar Ying w
    Tack Ying för din fina rekommendation!! och tack för riktigt bra samarbete!
  • Kim O
    Kim O skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Detta var andra lägenheten som Lisa sålde åt mig. Jag valde henne en andra gång för att det första samarbetet fungerade mycket bra. Den positiva känslan stärktes återigen.
    2015-11-22 Lisa T svarar Kim O
    Tack så JÄTTE mycket Kim för fina ord!! Och tack själv igen för grymt samarbete!
  • Lindah M
    Lindah M skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa Tannfors är fantastiskt duktig och proffsig. Vi är oerhört nöjda med hennes insats.
    2015-11-17 Lisa T svarar Lindah M
    TACK för fina ord!!! och tack själv Lindah! Kul att jag fick hjälpa er med även en försäljning :)
  • Malin O
    Malin O skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa var vänligt bemötande och agerade professionellt under hela köpet.
    2015-10-24 Lisa T svarar Malin O
    Tack snälla Malin för fin rekommendation! Jag håller tummarna för din försäljning nu och vi hörs inför tillträdet.
  • Morvarid Z
    Morvarid Z skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    En riktig duktig och snabb mäklare!
    2015-10-24 Lisa T svarar Morvarid Z
    Tack själv Morvarid för gott samarbete!! Kul att ni är nöjda!
  • Max A
    Max A skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är en väldigt skicklig och trevlig mäklare som alltid är tillgänglig. Hon sitter på en stor kundbas där vi hittade köpare till min lägenhet, kan verkligen rekommendera henne och kommer själv anlita henne igen om jag ska sälja i framtiden. //Max
    2015-10-24 Lisa T svarar Max A
    Tack så jättemycket Max för din fina rekommendation!! Superkul att det gick så smidigt och att jag kunde förmedla till en lycklig VIPis :)
  • Sakarias H
    Sakarias H skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Ett bra bemötande vid försäljning av lägenhet. Gick mycket smidigt.
    2015-09-14 Lisa T svarar Sakarias H
    Tack själv Sakarias för grymt samarbete!!
  • Sara E
    Sara E skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Mycket bra och proffsigt bemötande.
    Jag har köpt en bostadsrätt genom Lisa.
    2015-09-13 Lisa T svarar Sara E
    Tack snälla Sara!! Jättekul att du är nöjd och att du har fått sån fin lägenhet :)
  • Jo A
    Jo A skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Efter att ha kontaktat Lisa om försäljning av min bostad, så gick allt fort. Lisa är ytterst professionell och hjälpsam med allt vad det innebär. Lisa är personlig och varm i sin framtoning, vilket skapar trygghet i en viktig affär. Hon har stenkoll.

Jag kan med varmt hjärta rekommendera Lisa vidare och har redan så gjort. / Johan
    2015-08-04 Lisa T svarar Jo A
    Varmaste tack Johan för din fina ord och för att du rekommenderar! Tack tillbaka för ett grymt samarbete!! Vi hörs inför tillträde :)
  • Anna B
    Anna B skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa rekommenderas definitivt väldigt varmt!
    2015-05-25 Lisa T svarar Anna B
    Tack så hemskt mycket och det glädjer mig att du är nöjd!
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Efter att vi undertecknat avtal om försäljningsppdrag gällande vår bostadsrätt, kom Lisa Tannfors igång med uppdraget föredömligt snabbt.
    Lisa Tannfors är snabb,korrekt och resultatinriktad. Hon håller en hela tiden underrättad om vad som händer, hon svarar snabbt på frågor och hon är tillgänglig från tidigt till sent.
    Lisa Tannfors är vänlig och har ett mycket trevligt sätt.
    Med vad som ovan sagts, rekommenderar vi gärna Lisa Tannfors och Diplomat Fastighetsmäkleri till nya uppdragsgivare.
    Yvonne Berger
    2015-02-05 Lisa T svarar Yvonne B
    Tack så jättemycket Yvonne för din rekommendation! Ni har gjort fint inför visningar och vi har haft en väldigt bra samarbete. Det tackar jag för!
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är otroligt smidig och enkel att ha och göra med. Bemötta alla frågor och funderingar med ett leende och vi fick vår lägenhet såld på bara ett par dagar med bra resultat. Rekommenderar henne varmt till alla!
    2015-02-04 Lisa T svarar Camilla O
    Tack Camilla för fina ord!! Vi har ett bra samarbete ;) Lycka till med allt och vi hörs i sommar igen!
  • Gabriel O
    Gabriel O skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Otroligt snabb, duktig och kundorienterad!
    2015-01-22 Lisa T svarar Gabriel O
    Tack och det glädjer mig att du är nöjd! :) Tack för grymt samarbete!
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Trevlig, hjälpsam och professionell
    2015-01-20 Lisa T svarar Sofia N
    Tack Sofia! Hoppas du trivs i lägenheten :) Du är välkommen att höra av dig för uppdaterad värdering eller om du har andra frågor!
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Diplomat och speciellt Lisa är väldigt serviceinriktade och finns alltid tillgängliga för svar på frågor och ställer upp med möten på obekväma tider för (i detta fall) köpare.
    2015-01-18 Lisa T svarar Daniel R
    Tack Daniel!! Jättekul att få hjälpa er!
  • Morvarid Z
    Morvarid Z skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Hon hjälpte oss att köpa en lägenhet på Lindhagens gatan.
    Eftersom vi inte bodde i Stockholm, hela affären gick genom tel, mail.
    Hon är en skicklig och kunnig och väldigt trevlig mäklare.
    2015-01-18 Lisa T svarar Morvarid Z
    Tack så jättemycket Morvarid för fina ord! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet och det är bara höra av er om ni har några som helst frågor :)
  • Lindah M
    Lindah M skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Vi var jättenöja med Lisa, anträffbar och hjälpsam.
    2015-01-16 Lisa T svarar Lindah M
    Tack snälla Lindah för din rekommendation! Jag hoppas ni trivs i er nya fina lägenhet och att renoveringen gick bra! Allt gott och hoppas höra från er framöver igen :)
  • Rashid R
    Rashid R skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa fick i uppdrag att sälja min bostadsrätt på Kungsholmen och gjorde ett utmärkt arbete från start till slut. Hon är snabb, effektiv och oerhört trevlig. Jag kan varmt rekommendera Lisa.
    2015-01-10 Lisa T svarar Rashid R
    Tack Rashid för fina ord! Det glädjer mig att du är nöjd! och tack själv för toppen-samarbete.
  • David M
    David M skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Väldigt professionell mäklare på en välrenommerad mäklarbyrå!
    Mycket nöjd med hela processen!
  • Carlos B
    Carlos B skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Duktig, dedikerad, snabb och trevlig. Lisa har varit en mycket effektiv fastighetsmäklare, som hanterat försäljningar på ett mycket professionellt sätt. Kan varmt rekommendera Lisa som mäklare.
    2014-12-21 Lisa T svarar Carlos B
    Tack själv Carlos för ett riktigt bra samarbete! Tack så jättemycket för fina ord!! God Jul och Gott Nytt År :)
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Bra första intryck! Lisa sålde min lägenhet på Kungsholmen och gjorde sitt yttersta för att få till en bra affär.
    2014-12-21 Lisa T svarar Ulrika A
    Tack Själv Ulrika! Och tack snälla för din fina rekommendation och gott samarbete. Hoppas du får en riktig God Jul och Gott Nytt År!
  • Helin B
    Helin B skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Bästa mäklaren i stan!! Lisa Tannfors är en vass mäklare som lyssnar på kunden, agerar snabbt,är tillgänglig och vet sin marknad. Hon har allt som en mäklare skall ha för att leverera både en snabb försäljning med kvalité samt hitta det du vill ha för ett köp. Rekommenderar varmt denna professionella mäklare som inte nöjer sig med det näst bästa!
    2014-11-17 Lisa T svarar Helin B
    Tack så jättemycket Helin för din fina rekommendation! Du gjorde min kväll! Tack tillbaka för bästa samarbetet och för att jag fick ha flera privatvisningar på önskad tid.
  • Giovanni B
    Giovanni B skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är en varm och trevlig mäklare.
    Hon har koll på försäljningen och allt som hör därtill.
    Hon har levererat det hon lovat och gjort det på bästa möjliga sätt.
    Rekommenderar henne starkt!
    2014-11-17 Lisa T svarar Giovanni B
    Tack själv Giovanni för ett grymt samarbete!!
  • Yasmin S
    Yasmin S skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa Tannfors var professionell och effektiv vilket ledde till en försäljning helt i enlighet med våra önskemål. Hon gjorde ett mycket bra jobb och var trevlig, tillgänglig samt lätt att ha att göra med. Kan absolut rekommendera henne och Diplomat Fastighetsmäklari!
    2014-11-17 Lisa T svarar Yasmin S
    Tack Yasmin för din fina rekommendation! Jättekul att ni är nöjda! Då är jag också nöjd :)
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Precis som Lisa skriver i sin presentation jobbade hon hårt under hela uppdraget och vi fick alltid snabba svar på våra frågor. Redan ett par dagar efter vårt första möte låg lägenhetens annons ute, hon tog sig tid att förhandsvisa den för alla som var intresserade (vårt önskemål) och agerade proffsigt under budgivning, kontraktskrivning och allt däromkring. Dessutom hjälpte var hon rådgivande vid vårt nya köp av lägenhet och läste igenom årsredovisningar och återkom direkt med sina kommentarer. Det kändes som hon alltid var tillgänglig och glad över att få hjälpa till, vilket var en stor trygghet för oss.
    2014-11-17 Lisa T svarar Daniel N
    Tack så JÄTTE mycket Daniel för dina fin ord! Och tack själv för ett riktigt gott samarbete!
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa ger ert väldigt trevligt och professionellt bemötande. Vi fick all hjälp som vi behövde med att sälja vår lgh till ett bra pris. Även om vi aldrig träffade Lisa (pga utlandsresa) så fick vi ett stort förtroende för henne.
    2014-11-17 Lisa T svarar Sarah L
    Tack Sarah och tack själv för ett gott samarbete! Det hela gick väldigt smidigt :)
  • jannike k
    jannike k skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Trevligt bemötande, proffessionellt och förtroendegivande!!
    2014-08-28 Lisa T svarar jannike k
    Tack så jättemycket Jannike! och tack för ett gott samarbete! :)
  • sten-åke a
    sten-åke a skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är en superduktig mäklare. Hon ordnade en snabb och problemfri försäljning av lägenheten till ett pris långt över förväntan. Hon jobbar snabbt och effektivt och är både jättetrevlig att ha att göra med samtidigt som hon är otroligt kunnig och proffsig. En av Sveriges bästa mäklare.
    2014-07-27 Lisa T svarar sten-åke a
    Tack så jättemycket Sten-Åke! Och tack för ett riktigt bra samarbete!
  • britt-marie a
    britt-marie a skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Vill gärna rekommendera Lisa som skött vår lägenhetsförsäljning med bravur!
    2014-07-27 Lisa T svarar britt-marie a
    Tack Britt-Marie för ditt fina betyg ! Jättekul att din dotter rekommenderade mig och att få hjälpa även er i en försäljning. Vi ses snart när det är dags tillträde. Ha en fin sommar så länge!
  • anna b
    anna b skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Vi kan varmt rekommendera Lisa Tannfors på Diplomat Fastighetsmäkleri. Hon var oerhört hjälpsam, tillgänglig, agerade snabbt och professionellt och med stor servicekänsla och kunskap om marknaden. Vi sålde dessutom till ett jättebra pris redan före visning så är oerhört nöjda! Tack Lisa för en fantastisk affär!
    2014-07-18 Lisa T svarar anna b
    Tack så jättemycket Anna!! jättekul att ni är så nöjda - då är jag också nöjd! :) Ha en toppenfin sommar!
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Det är andra gången vi använder oss av Lisa och Diplomat Mäkleri. Lisa erbjöd dessutom det bästa priset och hon har jobbat snabbt och effektivt, med ett smidigt samarbete, vi kunde inte vara nöjdare.
    2014-06-23 Lisa T svarar Birgitta M
    Tack Birgitta själv för återigen ett gott samarbete! Och tack så jättemycket för betyget och fina ord!
  • Anna-Christina L
    Anna-Christina L skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Vi hade Lisa som mäklare både när vi sålde och köpte lägenhet. Hon hjälpte till med allt plus lite till. Lätt att kommunicera med och svarade alltid snabbt på mejl eller sms, oavsett dag eller tid! Det vi inte förstod oss på eller hann göra tog hon reda på och hjälpte oss med. Vi är väldigt nöjda med hur smidigt och enkelt allt gick, tack vare Lisas goda samarbetsförmåga och bemötande. Kan starkt rekommendera Lisa Tannfors!
    2014-06-17 Lisa T svarar Anna-Christina L
    Tack snälla Anna-Christina för dina fina ord! Jag vill tacka er tillbaka för ett bra samarbete. Ni har varit engagerade och flexibla och det uppskattar jag! Jättekul att jag fick hjälpa er med både försäljning och köp :) Ha en toppensommar!
  • Orlando V
    Orlando V skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Lisa är en av de bästa som finns. Jag har flyttat en hel del och har en erfarenhet från andra mäklare också men ingen har varit i närheten av Lisa. Hon får mina bästa och varmaste rekommendationer. Bättre kan man inte få.
    2014-06-17 Lisa T svarar Orlando V
    Tack så jätte mycket Orlando!! Och såklart tack tillbaka till ett riktigt bra samarbete.
  • Parvaneh N
    Parvaneh N skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Tillmötesgående, engagerad, motiverad och service minded

En kompetent mäklare som starkt rekommenderas.
  • Parvaneh N
    Parvaneh N skrev om Lisa Kalin en del av Diplomat Fastighetsmäkleri
    Tillmötesgående, engagerad, motiverad och service minded

En kompetent mäklare som starkt rekommenderas.
    2014-05-20 Lisa T svarar Parvaneh N
    Tack så jättemycket Parvaneh! Kul att du är nöjd och tack för att din rekommendation! Vi har ett gott samarbete :)
Erika Mutschler

Lindhagensgatan 102, 112 18 Stockholm