Alla kategorier Bilvård Västra Götaland Göteborg Ditec Hisingen

Ditec Hisingen

Tagenevägen 17B, 425 37 Hisings kärra — Visa karta

Vipå Ditec Hisingen kan rekonditionering! Vi har kunskapen, redskapen och produkterna som krävs för att till och med kunna kalla oss proffs på området.

Det är viktigt för oss att du känner dig välkommen hos oss och vi vill ge dig en personlig service och ett gott bemötande, varje gång. Att lämna tillbaka din bil med den där riktiga nybilskänslan tillbaka är något vi gör med stolthet och vi tar alltid personligt ansvar i vårt arbete.

Alla produkter vi använder i vårt arbete är godkända av miljöförvaltningen för att vi ska påverka miljön så lite som möjligt.

En fräsch bil är mycket trevligare att köra i, så lämna in bilen hos oss och märk skillnaden!

Läs vad 154 kunder tycker om Ditec Hisingen

• Henrik J
    Henrik J skrev om Ditec Hisingen
    Alltid nöjd när jag åker därifrån👍 Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Ditec Hisingen
    Väldigt bra och proffsigt bemötande när dom utförde reconditionering på min bil ! Läs mer
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Ditec Hisingen
    Mycket nöjd med rekonden av min bil! Funkade utmärkt med lånebilen. Väldigt trevligt bemötande! Läs mer
  • Jan Ove J
    Jan Ove J skrev om Ditec Hisingen
    Bemötande bra. Glasbehandling sämre Läs mer
    2018-04-16 Edin D svarar Jan Ove J
    Hej Jan Ove.
    Vi vill börja med att säga att vi är ledsna över att glasbehandlingen inte uppfyllde era krav, men att vi gärna bjuder på en första tvätt samt att vi gärna gör om glasbehandlingen.
    Jag hoppas att ni fortfarande är nöjda med servicen samt vårt engagemang om att alltid göra rätt för oss och att ha en nöjd kund garanti.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Ditec Hisingen
    Mycket bra och trevligt kundbemötande!
    Toppservice!!!!! Läs mer
  • Jan-Ove J
    Jan-Ove J skrev om Ditec Hisingen
    Som vanligt en excellent service och ett perfekt utförande av behandlingen. Läs mer
  • Shahab S
    Shahab S skrev om Ditec Hisingen
    Enkelt, smidigt och effektivt.
    Superservice! Läs mer
  • Brf S
    Brf S skrev om Ditec Hisingen
    Recond
    Ett mycket trevligt bemötande Läs mer
  • Keyvan M
    Keyvan M skrev om Ditec Hisingen
    Förstklassig service! Rekommenderas :) Läs mer
  • Karl-erik M
    Karl-erik M skrev om Ditec Hisingen
    Tack för ett bra och trevligt bemötande , mycket nöjd med behandlingen av min Toyota . Kan verkligen rekommendetas. Karl-Erik M Läs mer
  • Michael L
    Michael L skrev om Ditec Hisingen
    Bra kundmottagande, seriösa och bra information... Läs mer
  • Britt-marie M
    Britt-marie M skrev om Ditec Hisingen
    Tjänst, leveranstid, bemötande och övriga överenskommelser helt enligt avtal och förväntan. Läs mer
  • Karlerik S
    Karlerik S skrev om Ditec Hisingen
    Bättre bemötande kan man inte få, jag fick t.o.m låna chefen privata bil.
    Jag var på verkstaden för att göra en efterbehandling( 18 mån).
    Bilen såg jättefin ut men om det är bra gjort kan inte jag avgöra men fin var den.
    Det är den andra bilen jag behandlat på den verkstaden, så jag är nöjd. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Ditec Hisingen
    Rekonditionering av min bil - den blev som ny! Tack för fin service och trevligt bemötande! Läs mer
  • Stig K
    Stig K skrev om Ditec Hisingen
    Jagbemötes mycket bra hiss Recond när jag bestämde lackskydd på bilen ochsnabbt behandling av ärendet och utförandet Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Ditec Hisingen
    Succé Läs mer
  • Johan O
    Johan O skrev om Ditec Hisingen
    Bra bemötande. Jag blev jättenöjd med lackkonserveringen och smötsen försvinner när det regnar. Suppernäjd kund. Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Ditec Hisingen
    Jättebra service! Rekommenderar det verkligen! Läs mer
  • Morgan A
    Morgan A skrev om Ditec Hisingen
    Jag har fått hjälp med en Ditec Ceramic Ultra.
    Jag har fått en fantastisk hjälp och beskrivning av det innebär att få denna behandling och resultatet är över förväntan.
    Jag trodde inte att slutresultatet skulle bli så bra som det blev.
    En mycket nöjd kund. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Ditec Hisingen
    Riktigt bra bemötande och en utförlig förklaring på den ceramik behandlingen som jag ville ha.
    Han var väldigt mån om att jag visste vad jag köpte. Läs mer
  • Carl Olof A
    Carl Olof A skrev om Ditec Hisingen
    Lämnade in min Mustang för Ditecbehandlig och motortvätt.Fick Glasbehandling i priset.Gjorde dessutom ett par småjobb gratis.Helt fantastiskt arbete.Bilen som ny.
    Otroligt proffsig,trevlig och serviceinriktad personal.Tryggt att lämna ögonstenen till
    en sådan firma.Given kund i fortsättningen. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Ditec Hisingen
    Fick en strålkastarrenovering utförd och vart riktigt nöjd med resultatet, de vart som nya. Personalen var var mycket trevliga. Läs mer
  • Jan Erik H
    Jan Erik H skrev om Ditec Hisingen
    Fungerar alltid bra. man får snabbt en tid och kostnadsfri lånebil. Behandlat mina 5 senaste bilar hos Allt Recond på Hisingen och alltid varit nöjd. Läs mer
  • Anita B
    Anita B skrev om Ditec Hisingen
    De utförde lackbehandling och glas behandling . Vi blev mycket fint bemötta och ärväldigt nöjda. Proffsigt utfört arbete. Läs mer
  • Ajsela K
    Ajsela K skrev om Ditec Hisingen
    Ringde in för att boka tid, var absolut inga problem att få en snabb tid som möjligt. Har verkligen kundens behov i fokus. Min bil ser toppen ut och är supernöjd. Fick även en städning av insidan av bilen på köpet (tummen upp). Men det var inte allt utan vi behövde också byta däck även det gick utan problem. Killarna på Allt Recond i Hisingen är verkligen trevliga! Behöver du fixa något på bilen ring dom och dom ser till att hjälpa dig mer än du förväntar dig. Läs mer
  • Åke C
    Åke C skrev om Ditec Hisingen
    Tack för ett bra och trevligt bemötande och ett förstklassigt arbete med lacken på min bil.
    Kommer att rekommendera mina vänner att göra ett besök hos er

Åke Carlsson. Läs mer
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Ditec Hisingen
    Ett glatt, vänligt och engagerat bemötande från första stund. Proffsigt OCH personligt. Jag har känt mig väldigt väl omhändertagen. Min bil har relativt nyligen fått en DItec Ceramic Ultra-behandling och i fortsättningen handlar det mest om tvätt. Då vänder jag mig självklart till företaget igen! Läs mer
  • Rainer S
    Rainer S skrev om Ditec Hisingen
    Snabbt och bra arbete! Trevlig personal. Men inte bra att bilen kördes ut direkt i regnrt utan att behandlingen fått härds ordentligt. Läs mer
  • Ulf Ingemar T
    Ulf Ingemar T skrev om Ditec Hisingen
    Hej, jag anlitade er nu när jag köpte ny bil hos Hedinbil. Jag har lite svårt att uttala mig om hur resultatet blev. Det regnade när jag hämtade ut bilen från Hedinbil så jag har inte märkt av om ni gjort ett bra jobb eller inte. Men jag förutsätter att ni har gjort det, har fått rekommenderat från vän att det skall vara bra Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Ditec Hisingen
    Lämnade in nya bilen hos Allt Recond ca: 6mån efter den hämtades ut.
    Gjorde en Ditec Ceramic Ultra + glasbehandling.

Perfekt med lånebil och hur personalen förklarade fördelar/nackdelar med respektive behandling!

Kommer återkomma nästa gång en av våra bilar ska lackbehandlas!!!

Service: 5/5
    Arbete: 5/5 Läs mer
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Ditec Hisingen
    Väldigt bra och informativt kundbemötande gällande lackbehandling och rekond inne i kupén. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Thorbjörn S
    Thorbjörn S skrev om Ditec Hisingen
    Ett fint bemötande från kunnig personal !
    Som måste tyckt om min bil då resultatet av deras keramiska lackbehandling är fantastiskt !
    Tillsammans med glas och invändig behandling
    så får man en mycket nöjd kund ! Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Ditec Hisingen
    Allt vi kommit överens om blev gjort på ett proffsigt sätt. Och ett trevligt och bra bemötande. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Ditec Hisingen
    Helt fantastisk service o de har mkt hög nivå på sin professionallitet! Jag kommer tiibaka med våra bilar!!
    Maria Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Ditec Hisingen
    Blev mycket trevligt, och proffsigt bemött av Edin. Blev rekommenderad vilken behandling, som passade bilen bäst, och det var inte den dyraste. Ett ytterligare plus var att man fick lånebil, visste inte om detta i förväg. Mycket nöjd med resultatet, bilen blev som ny. Läs mer
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Ditec Hisingen
    Mycket bra bemötande. Bilen fick en skrev behandling och den var väl värt pengarna. Ser fram emot återbesök. Läs mer
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Ditec Hisingen
    BROMAN
    Tusen tack för ett väl utfört underhåll på lacken på min Mazda igår. Är jättenöjd och genomgången vid hämtningen var toppen.
    Så trevligt med ett glatt bemötande vare sig det är tidig morgon eller eftermiddag 😊
    Stort plus för dammsugningen invändigt och lånebilen.

Vi syns igen inom 18 månader!

Trevlig helg! Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Ditec Hisingen
    Mycket bra mottagande då jag hämtade bilen, med genomgång av vad som utförts. Lite polermedel och trasludd i bilen drar tyvärr ner betyget. När jag sedan skulle köra därifrån så startade inte bilen, troligtvis slut batteri. Men jag fick snabb hjälp med en snabbstart och var snart på vägen igen. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Ditec Hisingen
    "Konservering" av lack ny bil,
    Toppenbemötande
    Bilen städad invändigt- en positiv överraskning
    Lånebil Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Ditec Hisingen
    Bra och snabb service...mycket noggranna.
    Jättenöjd 😊😊😊😊 Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Ditec Hisingen
    Bra bemötande och information. Gjorde en lckkonservering av bilen. Bra genomfört och bra information efter. Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Ditec Hisingen
    Allt igenom en positiv upplevelse. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Ditec Hisingen
    Hej! Bemötandet fr. företaget = 10 poäng
    Gjort keramisk lackbehandling, är väldigt nöjd med den, fick dessutom ett bra pris.
    Sammantaget mycket nöjd.
    Mvh Lars Larsson Läs mer
  • Göte H
    Göte H skrev om Ditec Hisingen
    Bra bemötande o utmärkt jobb. Jättenöjda!!!!! Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Ditec Hisingen
    Enkelt att boka, snabb tid, och mycket bra jobb på en lack konservering och skinn rengöring etc. Hade till och med färg för att fylla i stenskotten. Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Ditec Hisingen
    Va inne hos Durmo med familjens 3 bilar mellan fredag och tisdag. 2 av dom va polering och en va det lackförsegling på. Alla 3 bilar kom ut som nya efter en dag hos Durmo. På 2 av bilarna fanns det en del allvarliga repor som efter en dag med Durmo och hans kollegor var ett minne blått. Toppennöjda hela familjen. Samt bra priser.
    Rekommenderas starkt, här har vi en återkommande kund!
    Tyvärr räckte inte stjärnorna till, därav får han endast en 5a.
    Mvh Torgny m. Familj Läs mer
  • Amir M
    Amir M skrev om Ditec Hisingen
    Proffsigt och med superbra service. Kan rekomendera Allt Recond! Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Ditec Hisingen
    Ett mycket trevligt bemötande och ett proffsigt utfört arbete.
    Jag kommer tillbaka. Läs mer
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Ditec Hisingen
    Bra service och väl utfört arbete. Hela upplevelsen var smidig från start till slut Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Ditec Hisingen
    Väldigt nöjd med resultatet av Ditec lackkonserveringen. Efter intresseanmälan på hemsidan blev jag kontaktad för en bra genomgång av konceptet och vi diskuterade oss fram till vad som var rätt för just min bil/mig. Även insidan av bilen fixades till och bilen känns som ny. Allt Recond kan varmt rekommenderas! Läs mer

Tagenevägen 17B, 425 37 Hisings kärra