Nova Nordica AB

Nova Nordica AB

18 omdömen om Nova Nordica AB

JULIA R
Skrev om Nova Nordica AB

Jag har gått till doktor Sassan i flera år för injektion i läppar och botox i panna och kråksparkarna och blir alltid lika nöjd! Han är otroligt noggrann och skicklig på det han gör. Har ett öga för detaljer och att få det riktigt snyggt och naturligt. Känner mig alltid trygg i hans händer och kommer fortsätta gå till honom i många år framöver!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

REBECKA B
Skrev om Nova Nordica AB

Har varit hos denna fantastiska man ett antal gånger. Gjort botox i pannan, mellan ögonen och runt ögonen. Han är lugn, noggrann och professionell. Finns bara två saker att säga om doktor sassan. Perfektion och världsklass!

Svar från Nova Nordica AB

Stort tack för din fina recension 🙂 alltid lika trevligt att träffa dig och kunna hjälpa till 🙏🏽

Susanne R
Skrev om Nova Nordica AB

Bokade botox av pannan och "kråksparkar" vid ögonen. Fick ett mycket gott resultat och ett jättetrevligt bemötande av Dr Sassan.

Svar från Nova Nordica AB

Stort tack Susanne, jättetrevligt samtal och trevligt att träffa dig.

NATHALIE Z
Skrev om Nova Nordica AB

Dr Sassan är professionell, noggrann och mycket lyhörd för vad kunden vill uppnå med sin behandling. Kan inte rekommendera nog! Fick ett naturligt resultat-precis som önskat och många komplimanger.

NATHALIE Z och Doktor Sassan gillar detta
Svar från Nova Nordica AB

Stort tack Nathalie, underbart och höra att du är nöjd med det uppnådda resultaten. 🙂🙏🏽

EMMA S
Skrev om Nova Nordica AB

5/5. Snabb men noggrann. Ett riktigt proffs. Har bara bra att säga. Jättenöjd med mitt besök.

Svar från Nova Nordica AB

Stort tack Emma. Kul och höra att du är nöjd och tillfredsställd med resultaten. 🙏🏽🙂

Karin Elise Maria B
Skrev om Nova Nordica AB

Söker du perfektion och en sundhet så ska du verkligen gå till Sassan! så skicklig.. och verkligen ger ärliga rekommendationer i att ”fixa men ändå att de ska se naturligt ut” som ett konstverk! skulle aldrig gå till någon annan .. och jag har varit innan på flertal ställen kända och mer okända .. men det krävs hjärta och själ .. som Sassan har - inte bara göra för att göra!

Svar från Nova Nordica AB

Stort tack Karin. Det värmer verkligen att läsa din fina recension. Stort tack för förtroendet ☺️🙏🏽

LOUISE L
Skrev om Nova Nordica AB

Professionell och ger naturliga resultat! Rekommenderar Sassan!

Stort tack Louice 🙏🏽🙂

MELISSA U
Skrev om Nova Nordica AB

Alltid lika bra resultat! Sassan är professionell och mycket lyhörd för kundens önskemål. Jag får alltid beröm för mina läppar. Jag rekommenderar verkligen Sassan.

Stort tack Melissa, det gläder mig och höra. 🙏🏽🙂

Ledia Y
Skrev om Nova Nordica AB

Alltid så nöjd när jag besöker Sassan! Han verkligen lyssnar till ens behov och resultatet blir fantastiskt. Lämnar alltid mina besök supernöjd och kommer bara gå till Sassan i framtiden.

Svar från Nova Nordica AB

Stort tack Ledia, alltid trevligt att träffa dig och familjen. 🙂

STEPHANI C
Skrev om Nova Nordica AB

Har varit kund i ett par år nu och kommer inte att byta då jag är väldigt nöjd med Dr Sassan. Det har aldrig varit några problem när jag fixat botox och skulle det vara det kan man alltid höra av sig. Professionell och kunnig, känns tryggt :)

Svar från Nova Nordica AB

Stort tack Stephani, alltid roligt att träffa dig och höra hur det går för dig och din syster. 🙏🏽☺️

Sabin Amanda C
Skrev om Nova Nordica AB

Har gått till Sassan sedan första gången jag testade på botox och har sens dess inte gått till någon annan! Professionell i sitt arbete och vet vad han pratar om samt mycket trevlig. Kan starkt rekommenderas 😊

Svar från Nova Nordica AB

Stort tack Amanda 😌🙏🏽. Tack för förtroendet och det glädjer mig att du är nöjd med dina resultat.

JONNA C
Skrev om Nova Nordica AB

Kommer aldrig någonsin gå till någon annan än sassan! Han har både räddat mina käkar och gjort mina läppar 👌🏼👌🏼👌🏼 Professionell, noggrann och försiktig!

Svar från Nova Nordica AB

Stort tack Jonna, så glädjande att du slipper värken i dina käkmuskler, ingen ska behöva utså värk med sömnlösa nätter. 🙂🙏🏽

Lovisa Veronica Nellie E

Jag går enbart till Sassan för botox och är alltid lika nöjd. Han är mycket kompenent och gör ett jätte fint jobb. Kan starkt rekommendera honom för botox och fillers.

Stort tack Lovisa, tack för ditt förtroende ☺️🙏🏽

Emma L
Skrev om Nova Nordica AB

Sassan är bäst! Han är den enda som får göra mina läppar. Har gått hos honom i flera år nu. Lugn försiktig lyhörd och så grym på det han gör. Jag kommer aldrig någonsin gå till någon annan. Har även gjort ögonbrynslyft hos honom. Fantastiskt resultat. ❤️

Stort tack Emma, alltid trevligt att träffa dig. Hälsa Karl din från mig. 🥰

FRIDA E
Skrev om Nova Nordica AB

Jag har gjort mina läppar två gånger hos Sassan med perfekt resultat. Han lyssnar på vad man vill ha och gör så att det ser naturligt ut. Kommer aldrig våga gå till någon annan!

Svar från Nova Nordica AB

Stort tack Frida, vilken Recension 😍🙏🏽 Alltid kul att kunna hjälpa till.

IRINA B
Skrev om Nova Nordica AB

Hos Sassan känner man sig trygg och lugn. Jag har gjort mina läppar hos honom flera gånger och resultatet blir alltid snyggt och naturligt. Sassan säger även till om han anser att det inte behövs fyllas på för din egna skull, ärligheten uppskattas! Har även lagt botox i käkarna vilket underlättat mitt tandgnisslande. Rekommenderar starkt!

Stort tack Irina. Alltid trevligt att träffa dig 🙂🙏🏽

Carolina J
Skrev om Nova Nordica AB

Professionellt och trevligt, alltid med kundens bästa i fokus. Blir alltid otroligt nöjd över resultatet

Stort tack för förtroendet Lina 🙂🙏🏽

Jessica E
Skrev om Nova Nordica AB

Noga och skicklig utförare. Kände mig i trygga händer och fick ett snyggt resultat som höll länge. Kommer definitivt gå tillbaka.

Svar från Nova Nordica AB

Tack så mycket Jessica, det gläder mig att höra att du är nöjd med dina resultat.