Alla kategorier Övrigt Stockholms län Tyresö Domanski Service

Domanski Service

Siklöjevägen 14, 135 41 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Domanski Service AB, ett företag med lång erfarenhet av allt inom bygg. Du kan anlita oss för såväl ny- eller tillbyggen som finsnickerier, plattläggning, murnings- och målningsarbeten. Vi är certifierade för el- och våtrumsinstallationer. Vi arbetar över hela Stockholms län, t.ex. Danderyd, Sollentuna, Täby och Vallentuna. Kontakta oss för att diskutera dina byggplaner och få en offert!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 10 kunder tycker om Domanski Service

• Johan H
    Johan H skrev om Domanski Service
    Domanski Service totalrenoverade vår lägenhet på Kungsholmen. Mycket nöjda med deras arbete. Snabba, effektiva och trevliga. Kan varmt rekommendera dem.
  • Jacob D
    Jacob D skrev om Domanski Service
    Domanski Service har jag anlitat 2 gånger (utbyggnation, förrådsrenovering) och jag skulle högst sannolikt anlita dem igen.
  • Jan U
    Jan U skrev om Domanski Service
  • Jan L
    Jan L skrev om Domanski Service
    De är bra organiserade, har alltid specialhantverkare (röris, elektriker, snickare, plattsättare) på plats när det behövs. De är med få undantag noggranna med kvaliten.
    De är ödmjuka och trevliga, tar av sig skor när de går in, och städar alltid efter sig innan de går för dagen.
    Det blev en hel del förbrukningsmaterial över för oss som köptes in men användes bara till en bråkdel.
    En nackdel är att bara den ansvarige chefen och i viss mån hans bror talar fungerande svenska. Kommunikationen mellan chefen och de anställda fungerar dock bra, men ibland kan det vara frustrerande att inte ha "direktkontakt".
    Det är bra att veta ganska exakt vad du vill ha gjort redan innan de kommer, för det går fort när de väl kommer.
    Vi kan verkligen rekommendera Domanski Service och kommer att anlita dem igen.
  • Rain E
    Rain E skrev om Domanski Service
    Domanski service har på ett föredömligt sätt uppfyllt våra höga krav på en bra totalentreprenad för tillbygge av vårt hus samt träveranda. Utmärkande är effektiv arbetsledning och logistik, kreativitet och konstruktiv dialog med förbättringförslag från personalen, hög kvalitet i detaljerna samt en vilja att man som kund skall bli nöjd med resultatet. Jag är gärna referens och kommer att anlita Domanski igen.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Domanski Service
    Domanski Service utförde stora delar av en tillbyggnad åt oss. Vårt intryck av Domanski Service är att de är mycket kvalitetsmedvetna och professionella. Alla detaljarbeten utfördes med högsta precision och nogrannhet. Domanski Service är väldigt service-minded och de få problem som uppkom under arbetets gång löstes på enkelt och smidigt sätt. Vi kan starkt rekommendera Domanski Service.
  • Peter W
    Peter W skrev om Domanski Service
    Mycket bra!
  • Armin v
    Armin v skrev om Domanski Service
    Vi har gjort en totalrenovering av vår villa med Domanski Service under 1 års tid.
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Kvalitén på bygget är mycket hög. Hantverkarna är profsiga och kan sina jobb. Vi rekommenderar Domanski Service varmt.
  • Johan L
    Johan L skrev om Domanski Service
    Jag kan verkligen rekommendera detta företag. Kommer anlita dem igen. Proffsigt.
  • Lars M
    Lars M skrev om Domanski Service
    Domanski är mycket bra dem ställer alltid upp och gör ett bra jobb med hög kvalitet. Dessutom håller dem snyggt när arbetet pågår. Jag litar på Domanski.

Siklöjevägen 14, 135 41 Tyresö