Dorre

Dorre

• BadgeEightYears

Välkommen till oss på DORRE! Våra produkter utvecklas med känsla och kärlek för hemmets alla hörn. Vi på DORRE anser att alla människor ska ha möjlighet att införskaffa fina och unika designprodukter hemma. Vår vision är ”design och funktion för alla”, och därför kan du alltid hitta kvalitetsprodukter till riktigt bra priser...

306 omdömen om Dorre

Sedan starten hos Reco 2017

Sören M

Väldigt bra service!..................

Marita N

Smidigt och enkelt. Varorna kom när det var sagt. Nu kan jag fortsätta att mysa vid min bordsbrasa eftersom jag fick min nya brännare. Tack.

Kristin S

Bra utbud och snabb leverans. Kan rekomenderas

Kristina D

Jag hade köpt andra varor på ett annat ställe. Ville ha tårtbestick och valde att handla via hemsidan. Enkelt att beställa och leverans till brevlådan.

Elif T
Skrev om Dorre

Bra kvalite och brännaren fungerar völdigt bra. Kommer köpa fler.

David J
Skrev om Dorre

Smidigt att beställa och supersnabb leverans. Bra förpackad ömtålig vara. Inget att anmärka på.

Barbro P

Fick lov att borra hålsjälv i hyllan till tidningsstället, tycker jag var dåligt

Evy O
Skrev om Dorre

Det var bekvämt, varan kom till min postlåda.

Kent D
Skrev om Dorre

Köpte etanollyktor och kom snabbt upp i "fraktfritt". Allt har funkat toppen !

Torsten A

Bra hemsida snabb och säker effektuering av beställningen. Jag kan rekommendera er till min bekantskapskrets

Johan P
Skrev om Dorre

Enkelt att beställa, och snabb leverans vid dörren

Kjell G
Skrev om Dorre

Varan motsvarade förväntningarna. Dock anser jag att fraktfritt skall levereras till dörr. Fick hämta på utlämningsställe.

Carl-Magnus B

Vi saknade ett antal gafflar och sökte på Dorre eftersom besticken kommmer härifrån. Fann rätt gafflar snabbt och la en order som verkligen gick snabbt att få hem. Tack för bra hemsida som var enkel och en riktigt snabb leverans. Mvh Calle

Yvonne A

Ger en mycket behaglig brasa och avger också lite värme, en riktigt fin inredningsdetalj.

Kerstin H

Jag beställde glöggmuggar o skålar i glas. Lätt att beställa, varorna överemstämmer med bilder o text på webben o leverans var snabb. Kontakten med föreraget har varit mkt trevlig o personalen har varit toppen. Mycket god service!

Helena L

Lätt att beställa från webbsidan, snabb bekräftelse och info om beställningen och överraskande snabb leverans.

Lise-Lotte H

Snabb leverans o jättebra produkt

Kenneth E

Snabb lev bra packat kom fram som planerat

Ingrid S

Smidigt att beställa och levererades snabbt!

Annika K

Köpte endast en brännare till hemmabyggd etanolkamin. Snabb leverans, fungerar utmärkt+ rätt sak i paketet =👍🏻

Tomas J
Skrev om Dorre

Verkligen snabb leverans och väl förpackad.

Anna C
Skrev om Dorre

Snabb leverans. Väl packat då paketet innehöll glas.

Per I
Skrev om Dorre

Effektiv service snabb leverans! Beställde reservglas till ljuslyktor som kom med posten 3 dagar senare

Sören M

Funkar perfekt! Visar temperaturen tydligt.

Linda B
Skrev om Dorre

Snabb leverans och bra produkt. Tyvärr saknades ett av de skyddsgummin som ska stödja (ett i varje hörn).

Eva B
Skrev om Dorre

Mycket bra bestick! Och ni har hjälpt mig med att få tillbaka en felande gaffel på ett bra sätt Det enda jag skulle önska är att det skulle finnas dessertskedar. Annars allt 👍🏼 bra

Ronny S
Skrev om Dorre

Allt har fungerat så jag kan varmt rekommendera detta.

Sebastian O

Köpte en pizzaspade som var i superkvalitet! Spaden var riktigt prisvärd, dessutom var det fri frakt.

Marylee U

Produkten som jag beställde va defekt men dem ar väldigt hjälpsamma med att återbetala mig. Vilket gjorde mig nöjd så jag skulle absolut handla där ifrån igen.

Mats G
Skrev om Dorre

Snabbt och enkelt. Bra att kunna komplettera enstaka produkter. Bra service via hemsidan.

Vera Eva Carina Å

Trevligt bemötande service utmärkt Köpte glas till lykta som gått sönder

Lillemor W

Bra och tydlig hemsida och snabbt svar på fråga. Köpte brännare till lykta. Skulle gärna vilja köpa extra brännmaterial separat också men det har ni inte (ännu?)

Torbjörn A

Bra service och fokus på sina priser och leveranser

Ingrid W

Bra produkt och snabb leverans samt billigt.

Annica L

Snabb och bra leverans. Bra att betala genom Klarna.

Annica G

Bra service och produkt! Nöjd kund.

Birgit K

Snabb och välpackad leverans Helt nöjd! Mvh Birgit Karlsson

Lone K
Skrev om Dorre

Snabb leverans och varan var precis så som jag förväntade.

Olle J
Skrev om Dorre

Snabb leverans, lätt att hitta det jag sökte på er hemsida! Olle Jonsson

Ulf S
Skrev om Dorre

Vänligt bemött, snabbt svar och snabb leverans.

Roger Ö

Bra saker till ett bra pris. Har flera saker ifrån Dorre . Köpte biobränsle hållare 4 st. denna gång.

Julia K

Väldigt bra 👍 mycket vänligt bemötande ☺️

Doug B

Fantastic shopping experience ❤

Thomas S

Mycket bra! Enkelt att beställa det jag ville ha och leveransen kom blixtsnabbt! Supernöjd!

Eva-Karin B

Snabb leverans av teskedar till min bestickserie

Pia W
Skrev om Dorre

Reservdel till biffsteks. Snabb leverans av rätt produkt

Michael M

Snabb leverans och bra produkt

Kjell H
Skrev om Dorre

Snabb leverans och Klarna faktura gjorde detta till angenäm upplevelse

Sara M
Skrev om Dorre

Köpte efterrättsskålar till min dotter i julklapp hon blev sååå nöjd med produkten! Lätt att beställa och snabb leverans!

Annika A

Till en början väldigt nöjd. Fick mina två lökhackare och det fungerade utmärkt. Men nu har jag fått veta att ytterligare en lökhackare ligger och väntar på mig. Har skrivit till er men inte fått nåt personligt svar. Annika