Dorre

Dorre

• BadgeEightYears

About company

Välkommen till oss på DORRE! Våra produkter utvecklas med känsla och kärlek för hemmets alla hörn. Vi på DORRE anser att alla människor ska ha möjlighet att införskaffa fina och unika designprodukter hemma. Vår vision är ”design och funktion för alla”, och därför kan du alltid hitta kvalitetsprodukter till riktigt bra priser...

306 omdömen om Dorre

Sedan starten hos Reco 2017

Sören M

Väldigt bra service!..................

Marita N
Wrote about Dorre

Smidigt och enkelt. Varorna kom när det var sagt. Nu kan jag fortsätta att mysa vid min bordsbrasa eftersom jag fick min nya brännare. Tack.

Kristin S
Wrote about Dorre

Bra utbud och snabb leverans. Kan rekomenderas

Kristina D
Wrote about Dorre

Jag hade köpt andra varor på ett annat ställe. Ville ha tårtbestick och valde att handla via hemsidan. Enkelt att beställa och leverans till brevlådan.

Elif T
Wrote about Dorre

Bra kvalite och brännaren fungerar völdigt bra. Kommer köpa fler.

David J
Wrote about Dorre

Smidigt att beställa och supersnabb leverans. Bra förpackad ömtålig vara. Inget att anmärka på.

Barbro P
Wrote about Dorre

Fick lov att borra hålsjälv i hyllan till tidningsstället, tycker jag var dåligt

Evy O
Wrote about Dorre

Det var bekvämt, varan kom till min postlåda.

Kent D
Wrote about Dorre

Köpte etanollyktor och kom snabbt upp i "fraktfritt". Allt har funkat toppen !

Torsten A
Wrote about Dorre

Bra hemsida snabb och säker effektuering av beställningen. Jag kan rekommendera er till min bekantskapskrets

Johan P
Wrote about Dorre

Enkelt att beställa, och snabb leverans vid dörren

Kjell G
Wrote about Dorre

Varan motsvarade förväntningarna. Dock anser jag att fraktfritt skall levereras till dörr. Fick hämta på utlämningsställe.

Carl-Magnus B

Vi saknade ett antal gafflar och sökte på Dorre eftersom besticken kommmer härifrån. Fann rätt gafflar snabbt och la en order som verkligen gick snabbt att få hem. Tack för bra hemsida som var enkel och en riktigt snabb leverans. Mvh Calle

Yvonne A
Wrote about Dorre

Ger en mycket behaglig brasa och avger också lite värme, en riktigt fin inredningsdetalj.

Kerstin H
Wrote about Dorre

Jag beställde glöggmuggar o skålar i glas. Lätt att beställa, varorna överemstämmer med bilder o text på webben o leverans var snabb. Kontakten med föreraget har varit mkt trevlig o personalen har varit toppen. Mycket god service!

Helena L
Wrote about Dorre

Lätt att beställa från webbsidan, snabb bekräftelse och info om beställningen och överraskande snabb leverans.

Lise-Lotte H

Snabb leverans o jättebra produkt

Kenneth E
Wrote about Dorre

Snabb lev bra packat kom fram som planerat

Ingrid S
Wrote about Dorre

Smidigt att beställa och levererades snabbt!

Annika K
Wrote about Dorre

Köpte endast en brännare till hemmabyggd etanolkamin. Snabb leverans, fungerar utmärkt+ rätt sak i paketet =👍🏻

Tomas J
Wrote about Dorre

Verkligen snabb leverans och väl förpackad.

Anna C
Wrote about Dorre

Snabb leverans. Väl packat då paketet innehöll glas.

Per I
Wrote about Dorre

Effektiv service snabb leverans! Beställde reservglas till ljuslyktor som kom med posten 3 dagar senare

Sören M
Wrote about Dorre

Funkar perfekt! Visar temperaturen tydligt.

Linda B
Wrote about Dorre

Snabb leverans och bra produkt. Tyvärr saknades ett av de skyddsgummin som ska stödja (ett i varje hörn).

Eva B
Wrote about Dorre

Mycket bra bestick! Och ni har hjälpt mig med att få tillbaka en felande gaffel på ett bra sätt Det enda jag skulle önska är att det skulle finnas dessertskedar. Annars allt 👍🏼 bra

Ronny S
Wrote about Dorre

Allt har fungerat så jag kan varmt rekommendera detta.

Sebastian O
Wrote about Dorre

Köpte en pizzaspade som var i superkvalitet! Spaden var riktigt prisvärd, dessutom var det fri frakt.

Marylee U
Wrote about Dorre

Produkten som jag beställde va defekt men dem ar väldigt hjälpsamma med att återbetala mig. Vilket gjorde mig nöjd så jag skulle absolut handla där ifrån igen.

Mats G
Wrote about Dorre

Snabbt och enkelt. Bra att kunna komplettera enstaka produkter. Bra service via hemsidan.

Vera Eva Carina Å

Trevligt bemötande service utmärkt Köpte glas till lykta som gått sönder

Lillemor W
Wrote about Dorre

Bra och tydlig hemsida och snabbt svar på fråga. Köpte brännare till lykta. Skulle gärna vilja köpa extra brännmaterial separat också men det har ni inte (ännu?)

Torbjörn A
Wrote about Dorre

Bra service och fokus på sina priser och leveranser

Ingrid W
Wrote about Dorre

Bra produkt och snabb leverans samt billigt.

Annica L
Wrote about Dorre

Snabb och bra leverans. Bra att betala genom Klarna.

Annica G
Wrote about Dorre

Bra service och produkt! Nöjd kund.

Birgit K

Snabb och välpackad leverans Helt nöjd! Mvh Birgit Karlsson

Lone K
Wrote about Dorre

Snabb leverans och varan var precis så som jag förväntade.

Olle J
Wrote about Dorre

Snabb leverans, lätt att hitta det jag sökte på er hemsida! Olle Jonsson

Ulf S
Wrote about Dorre

Vänligt bemött, snabbt svar och snabb leverans.

Roger Ö
Wrote about Dorre

Bra saker till ett bra pris. Har flera saker ifrån Dorre . Köpte biobränsle hållare 4 st. denna gång.

Julia K

Väldigt bra 👍 mycket vänligt bemötande ☺️

Doug B

Fantastic shopping experience ❤

Thomas S
Wrote about Dorre

Mycket bra! Enkelt att beställa det jag ville ha och leveransen kom blixtsnabbt! Supernöjd!

Eva-Karin B
Wrote about Dorre

Snabb leverans av teskedar till min bestickserie

Pia W
Wrote about Dorre

Reservdel till biffsteks. Snabb leverans av rätt produkt

Michael M
Wrote about Dorre

Snabb leverans och bra produkt

Kjell H
Wrote about Dorre

Snabb leverans och Klarna faktura gjorde detta till angenäm upplevelse

Sara M
Wrote about Dorre

Köpte efterrättsskålar till min dotter i julklapp hon blev sååå nöjd med produkten! Lätt att beställa och snabb leverans!

Annika A
Wrote about Dorre

Till en början väldigt nöjd. Fick mina två lökhackare och det fungerade utmärkt. Men nu har jag fått veta att ytterligare en lökhackare ligger och väntar på mig. Har skrivit till er men inte fått nåt personligt svar. Annika