Dörrtjänst i Stockholm AB

Dörrtjänst i Stockholm AB

Ring 08-94 45 90 www.dorrtjanst.se
3.3

Helhetslösning för fönster, dörrar & portar! Vi tar mått och monterar dina fönster, dörrar, portar med full garanti! Vi ger offert med fast pris efter dina önskemål. Enklare och bekvämare kan det inte bli!

3 omdömen om Dörrtjänst i Stockholm AB

Per-Olof P
Skrev om Dörrtjänst i Stockholm AB

Jag beställde två dörrar, och först begärde han förskott vilket jag vägrade. Ingen orderbekräftelse skickades och 3 månader senare kom inga dörrar som utlovat. De svarade inte i telefon, och sedan hade tydligen GranlundHouse köpt upp företaget. Men dessa svarar inte heller på mail och telefon, och struntar i kunderna. De är bara ute efter pengar i förskott, troligtvis.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Karl  H

Robert G
Skrev om Dörrtjänst i Stockholm AB

Trevliga och informativa! De försöker verkligen att få alla sina kunder nöjda. Dörrtjänst är ett modernt hantverkarföretag som vill ge kunden personlig service utan att för den delen vara dyra. Jag som skriver är ägaren till Dörrtjänst och hoppas att ni andra kan ta er tid och tycka till!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen