Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag14 omdömen om dStore
-
skrev om dStore
Jag fick tillbaka min MacBook fortfarande trasig och var tvungen att betala kostnaden själv.
Otrevlig och nästan hotfull stämning. -
-
skrev om dStore
Undvik detta ställe. Oengagerade, okunniga besserwissers. Riktigt trist stämning.
-
skrev om dStore
Spräckte min MacBook skärm. Var försiktiga därute! Skärmarna på mac är otroligt känsliga! Skaffa magnetkoppling till laddaren så har du skyddat datorn lite grann iaf. Lämnade in datorn för reparation på dStore och trots helger (lö, sö + trettonhelg) så lagades datorn på rekordtid. Suveränt. Rengjord var den också, men dyrt.....men det är det var man än lagar en mac.
-
-
skrev om dStore
Batteribyte på MacBook utfördes på mindre än en vecka trots inlämning dagen före julafton. Bra service och trevlig personal.
-
skrev om dStore
Katastrof! Undvik till varje pris Dstore. Mitt garantiärende pågick i tre månader. Reparatören svarar på var femte mejl, vägrar tala i telefonen och tappar bort dokumentation. Som grädde på moset lämnar de ut datorn i sämre skick än den kom in på grund av klantig installation. Hade någon åtminstone återkopplat och bett om ursäkt för att det som skulle ta fem arbetsdagar istället tog tre månader hade jag kanske inte skrivit det här. När jag till slut hotade med stämning tog det mindre än ett dygn att fixa. Men givetvis var det Apple, min mejlserver, fan och hans moster som var anledningen till att det tog tre månader att fixa en defekt skärm. Uruselt.
-
skrev om dStore
Mycket bra. Varit här två ggr nu. En gång en Macbook Pro och en gång en Iphone. Båda gångerna hade de koll på vad Apple haft för policies kring vad som ingår eller inte. Varje gång har det varit gratis pga det Apple gått ut med ändringar då de t ex gått ut med att det är gratis att byta. Detta är alltså något som jag inte kände till, men dStore hade. Bemötande har också varit bra.
-
skrev om dStore
Jag älskar d-store! Har varit kund hos Data Distribution i snart 20 år. Väldigt bra att de startade en affär på en så central plats som Skrapan. Man kan få hjälp med de flesta små förtretligheter, och är det stora så vidarebefordras datorn till DD på Medis så man slipper ta sig dit.
Trevlig och tillmötesgående personal, som alltid också på DD. Fick hjälp med en överföring från en gammal telefon till en ny, det hela var struligt, då den "nya" inte var kompatibel med den gamla. Men D-store höll ut ända till slutet, och tog inget extra betalt för strulet, och jag fick min telefon!! -
skrev om dStore
Dålig samarbete med Apple Store. Jag blev inbokad hos dStore av Apple Store kundtjänst för en enkel undersökning men dStore har inte tekniker på plats, man måste vänta 8 arbetsdagar för en enkel undersökning av en dator.
-
skrev om dStore
Bästa Mac-affären i Stockholm. Har varit stamkund i över 10 år. Alltid bra bemött -med kunskap rakt igenom. Bra service också om något mot förmodan skulle krångla. Kan varmt rekommendera denna affär!
-
skrev om dStore
Äh skit i det här sunkhaket. Sämre bemött kan du inte bli. Snubbarna här är helt ointresserade av försäljning och kundbemötande. Gå hit om du känner för lite otrevligheter och om du vill betala för mycket.
-
skrev om dStore
Vid AppleCare garantiärende: aggressiv personal, dåligt informerade, otrevliga
-
skrev om dStore
Sveriges tråkigaste macbutik? Riktigt oengagerad personal, dålig lagerhållning och dyra priser.
-
skrev om dStore
Skulle köpa tangentbord till min iPad, den dryge snubben i kassan lyckas med att vara otrevlig i varenda mening ha yttrade. Ångrar att jag köpte tangentbordet (som jag tror åtm hade standardpris).
-
skrev om dStore
Men hallå! Jag är inne i butiken säkert tio minuter. tittar på en massa grejer, prövar ett flertal datorer. Tre anställda snackar med varandra, i telefon eller surfar på datorn - men pratar inte med mig.
Nu behövde jag grejerna idag, och köpte trots att jag egentligen inte ville köpa i denna butik. för till slut kom det fram en säljare till mig...
dStore - ni har missuppfattat vad som är fysiska butikers fördel - den personliga servicen.