dStore

Götgatan 78, 118 30 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om dStore

• Miss S
    Miss S skrev om dStore
    Äh skit i det här sunkhaket. Sämre bemött kan du inte bli. Snubbarna här är helt ointresserade av försäljning och kundbemötande. Gå hit om du känner för lite otrevligheter och om du vill betala för mycket. Läs mer
  • Ex D
    Ex D skrev om dStore
    Vid AppleCare garantiärende: aggressiv personal, dåligt informerade, otrevliga Läs mer
  • Måns J
    Måns J skrev om dStore
    Sveriges tråkigaste macbutik? Riktigt oengagerad personal, dålig lagerhållning och dyra priser. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om dStore
    Skulle köpa tangentbord till min iPad, den dryge snubben i kassan lyckas med att vara otrevlig i varenda mening ha yttrade. Ångrar att jag köpte tangentbordet (som jag tror åtm hade standardpris). Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om dStore
    Men hallå! Jag är inne i butiken säkert tio minuter. tittar på en massa grejer, prövar ett flertal datorer. Tre anställda snackar med varandra, i telefon eller surfar på datorn - men pratar inte med mig.

Nu behövde jag grejerna idag, och köpte trots att jag egentligen inte ville köpa i denna butik. för till slut kom det fram en säljare till mig...

dStore - ni har missuppfattat vad som är fysiska butikers fördel - den personliga servicen. Läs mer

Bästa företagen inom dator i Stockholm:

Jon S Jon S tycker:
“Bra bemötande, trevliga och ko...” Läs mer

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY