E-Stelle Equestrian AB

4.3

100 omdömen om E-Stelle Equestrian AB

Tania V
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Beställde i början av december och fick orderbekräftelse direkt. Några dagar innan julafton mailar jag och undrar om paketet är skickat eftersom det skulle vara en julklapp. Får då till svar att ordern annulerats på grund av slutsåld vara och man brydde sig inte om att meddela mig.

Alma S
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Min order fanns inte i lager. Blev kontaktad via Mail o bytte till en annan, sen blev det dött och min order är inte skickad!!

Sara S
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Bra, snabb leverans. Är nöjd men har inte provat produkten än då det är en julklapp.

Ann K
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Har ännu inte fått mina varor jag beställt som julklappar så kan dessvärre inte lämna något omdöme ännu.

Marie-Louise A
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Produkten motsvarade förväntningarna. Leveransen funkade bra.

Anna N
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Jag har inte fått tofflorna jag beställde. Har mailat och frågat om leverans men inget svar.

Ulrika L
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Snabb service å fina produkter, kändes väldigt lyxiga.

Christina B
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Snabbt, enkelt, vänligt. Bra service, de hörde av sig om ett byte direkt och skickade ersättningsvara dagen efter

Petra D
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Helt ok kläder och snabb leverans.

Elisabeth R
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Köpte ett armband som jag är supernöjd med. Ska ge bort det. Men råka köpa 1 till då jag inte kunde se att det gick igenom första köpet. Strul med mailen. Så jag skicka tillbaka det 2:a. Tack

Helen C
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Bara köpt en gång. Det va ett halsband och armband. Armbandet gick sönder. Förutom det. Så va det sött och lagom strl.

Madeleine B
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Bra utbud, snabb handläggning o omedelbar leverans av beställd produkt!

Heidi W
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Fantastiskt fina produkter (köpt schabrak) fina även efter tvätt, ligger bra under sadeln och snabb leverans.

Brith Maria Christina K

Snabbt, smidigt och fantastiska produkter/ Christina Kronlöf

Ann-Christin J
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Dålig kvalité på varan, skickar tillbaka, vågar aldrig mer beställa därifrån.

Anna-Lena E
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Nöjd! enkelt och snabbt, kommer säkert handla fler gånger.

Janet P
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Alldeles för lång leveranstid för priset, inte ens kommit än så vet inte heller kvaliteten.

Anna S
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Enkelt att beställa, snabb leverans, fina sjalar som stämde med beskrivningen och bilderna. Jag har inte använt dem än men tycker att det ser ut att vara bra kvalitet. Mjuka och välgjorda.

Cecilia J
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Köpte ett armband som levererades efter två dagar och därmed i tid innan julafton! Hade räknat med att ge det efter jul men det blev en glad överraskning. Har inte haft personlig kontakt men enkelt att handla över nätet.

Thomas H
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Lätt å smidigt snabb leverans av ett smycke till mitt barnbarn

Annelie H
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Väldigt personligt och proffsig bemötande. Följde upp och såg till att presenten jag beställt hade kommit fram i tid. Mottagaren blev väldigt glad!

Sofia C
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Snabb och bra leverans. Fint paketerat i paketet. Varorna levde upp till min förväntning.

Ingela A
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Snabb leverans och bra kvalité på plånboken jag beställde av företaget. Har inget negativt att anmärka på.

Åsa C
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Smidig beställning, snabb leverans, fint smycke!

Marie N
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Är nöjd med lätt att beställa och med kort leverans tid. Trevlig och bra upplägg på produkterna på hemsidan. Om jag får önska så upplever jag att de två skjortor jag beställde borde vara ngt billigare maa den kvalitet som varorna bestod av.

Christina F
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Storlekarna på tshirts skillde ingenting small va lika stor som lägre så min dotter fick skänka sin t-shirt till mig

Regina R
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Jättenöjd med varan jag och att paketet levererades på ett par dagar

Kevin J

Bra Trevligt bemötande och bra vara Jättenöjd med varan

Maria S
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Snabb leverans Är jättenöjd med sjalen. Armbandet okey.

Åsa W
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Bra, snabb service. Tyvärr var varan slut men fick meddelande ang det ga fort. Köpte ett smycke som jag hoppas kommer in snart..

Maria J
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Lätt att beställa och fick hem varorna snabbt o lätt!

Isabella B
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Jag beställde en vinkork med häst, superfin, snabb leverans och bra kommunikation via mail, rekommenderas varmt. // Isabella

Pauline N
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Snabb leverans, bra kvalitet på varorna

Tina J
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Beställt en huva i storlek full till min häst. Den passar min B-ponny och är i helt fel storlek. Jag har försökt komma i kontakt med dem för att returnera, men de svarar inte.

Maria H
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Väldigt trevligt bemötande av företaget då jag ringde och undrade över returer. Köpte solglasögon som tyvärr inte alls passade mig.

Ida J
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Snygg produkt och bra leveranstid.

Sonja G
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Lätt och snabbt att beställa.

Linnéa W
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Varan jag beställde fanns ej trots att det stod det när jag gjorde min beställning.

Tina R
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Köpte solglasögon "Hästbett". Jättefina och mkt sköna. Rekommenderas.

Mine B
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Fina kläder, snabb frakt och bra service!

Angelica R
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Jättebesviken. Billiga kläder i billigt material, mest troligt från Kina som säljs för dyra priser. Storleken passar inte alls trots storleksguiden, skulle behövt x2 större storlekar för att tröjorna skulle passat. med att beställa från Wish. Första och sista gången jag beställer härifrån.

Mia B
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Synd att jag inte kunde bjudas på frakten på en föugluva när jag beställde saker dagen innan . O glömde den i beställningen. Annars bra o snabb service.

Gabriella P
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Lätt att beställa och bra med snabb leverans!

Carin L
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Jättefint, precis som på bild MEN spännet öppnar sig hela tiden så jag törs nästan inte använda det. Har försökt klämma ihop ”låskroken” men det är svårt.

Linnéa B
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Liten storlek, tänkt till vuxen men fick tänka om och ge till ungdom

Sandra K
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Snabb leverans av produkten jag beställt!

Ingrid H
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Jag köpte ett armband till min syster dotters student. Det är den med ett bett på. Det jag inte tyckte om var att ringen i mitten på bettet på den ena var ej svetsad. Och det kan jag tycka att den ska vara. Betalade ju 299 kr för den. Lev var snabb och bra.

Mari A
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Snabb leverans, fina och personliga produkter.

Birgitta F
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Vänligt bemötande och tyvärr fick jag skicka tillbaka,men det var superenkelt .

Boel L
Wrote about E-Stelle Equestrian AB

Fina varor och snabb leverans också