16 rekommendationer

Eddie Can
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Eddie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Eddie Can

• Madeleine B
    Madeleine B skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie lägger verkligen in den högsta växlen för att göra det lilla extra. Genuint engagerad, fantastisk servicenivå, stor kämparglöd och bemöter likväl köparen och säljaren med en hög social kompetens.Vi skulle inte tveka på att anlita Eddie vid nästa försäljning och kan varmt rekomendera denna proffesionella och engagerade mäklare.
  • Juuso P
    Juuso P skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Bra och effektiv kommunikation, trevlig och positiv, tog hand om allting på ett professionellt sätt, nådde ett högt slutpris, kan verkligen rekommendera!
  • Diana S
    Diana S skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie har hjälp till utöver det vanliga och har varit mycket proffsig i sitt sätt att agera och jag har som kund känt mig sedd och hörd.
  • Alex
    Alex skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Riktigt vass och professionell mäklare. Rekommenderar honom starkt! Kommer kontakta Eddie vid framtida affärer.
  • Cigdem C
    Cigdem C skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Han har gett oss precis det bemötande som vi hade sett fram emot. Han har varit lyhörd, ödmjuk och gett oss goda tips. Alltid varit lätt att få kontakt med, ringt eller meilat när vi frågat eller undrat över något. Vi har verkligen känt oss i goda händer.
    Man kan nog säga att han gett oss en mycket bättre uppfattning om hur en mäklare kan vara. Vi vill verkligen rekommendera honom till andra samt ge honom en eloge för den tid han tagit sig för oss. 🔝⭐️
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie har igenom försäljningsprocessen visat en enorm tjänstevilja, flexibilitet och proffesionalism, dessutom med glimten i ögat och när det passat, nära till ett skratt. Angenäm upplevelse för oss som köpare och, gissar jag, för säljaren likaså.
  • Dario R
    Dario R skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Lägenhet såld till rekordpris inom tre dagar efter tagen kontakt med Eddie Can. Hur beskriver man en sådan försäljning? Top notch! Eddie är super professionell, återkopplar och håller en uppdaterad hela tiden. Löser visningar dygnet runt. Jag är supernöjd! Vi ses igen!
  • Mikailo Z
    Mikailo Z skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie var otroligt professionell och engagerad! Är riktigt nöjd med Eddies jobb och säljer jag en lgh i framtiden är det Eddie som säljer den utan tvekan. Rekommenderar Eddie starkt!
    2017-09-18 Eddie C svarar Mikailo Z
    Tack så mycket Mikailo! Känns riktigt bra att du är så nöjd!
  • victor v
    victor v skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Jag rekommenderar Eddie 100%. Han är ett bra professionell. Om han inte kan, ingen kan!
    2017-06-28 Eddie C svarar victor v
    Tack Victor, kan inte Eddie Can kan ingen :)
  • Shadlee I
    Shadlee I skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Det jag uppskattar med Eddie är att han arbetar fokuserat, noggrant, systematiskt och professionellt. Uppdaterar kontinuerligt om hur det går. Trots svårt läge gav han inte upp. Jag skulle absolut rekommendera Eddie!
  • Carina H
    Carina H skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie har varit proffsig, lätt att få kontakt med samt angagerad.
    Vi är mycket nöjda med honom.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie hjälpte mig att köpa lägenhet och han var väldigt tillmötesgående och flexibel. Han fanns tillgänglig 24/7 och var väldigt snabb (minuter snarare än timmar) på att ordna en egen visning för mig och sedan väldigt hjälpsam och proaktiv fram till köpet. Kan starkt rekommendera Eddie!
  • Josef E
    Josef E skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Super trevligt gör sitt jobb till 100% super nöjd du får allti mer än va du önskar dig rekommenderar stark till alla som söker mäklare
  • Dana  A
    Dana A skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Som kund hos Edward &partners anlitade Eddie som mäklare, vilket resulterade bra, han hjälpte med det jag begärde, och jag är jättenöjd med Eddies arbete, med tanke på hans engagemang och service inriktning. Han verkar tycka om sitt jobb vilket ger ett optimal kundnöjdhet. Eddie är driven, analytisk mäklare vilket innebär en trygghet för mig som kund, slutligen vill jag varmt rekommendera Eddie som mäklare.
    Dana Azez
  • skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Jag anlitade Eddie efter misslyckad försäljning med annan mäklare, något som visade sig vara det bästa jag hade kunnat göra för min lägenhetsaffär. Utöver rekordförsäljning fick jag en service utan dess like. Engagemang och tillgänglighet som tillät mig att slappna av i processen och kunna fokusera på allt annat som krävde min fokus i vardagen. Kunde inte vara mer nöjd!
    2017-05-29 Eddie C svarar
    Tack för dom fina orden Annie, det värmer om hjärtat! Kul att du känner så.
  • Elona U
    Elona U skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en ortoligt lyhörd och driven mäklare. Har alltid svar på frågor som drycker upp även på obekväma tider..Enastående mäklare som hjälpt mig lösa alla måsten inför försäljningen. Har ett brett kontaktnät vad gäller hantverkare och ordnade med allt så jag inte behövde göra annat än godkänna och titta på iprincip. Sålde mitt hus till topp pris!
    Skulle anlita honom igen..gör de du med! Kommer inte ångra det!
Christian Melki
Edward Melki