31 rekommendationer

Eddie Can
en del av Edward & Partners

Sveavägen 52
111 34 Stockholm — Visa karta

Vad tror Eddie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 31 kunder tycker om Eddie Can

• Cyrus P
    Cyrus P skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en proffsig, lyhörd, kommunikativ mäklare med enorm energi som gör honom till duktig och ansvarsfull sådan.. Vi är mer än nöjd med Eddies insatser under hela försäljningsprocessen av vår bostad. Tack Eddie och tack Edward & Partner. Läs mer
  • Gaurav
    Gaurav skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    We bought our house through Eddie just recently. In todays world one needs to be very agressive and at the same time honest in his/hers profession and we could see that in Eddie. Right from the first day he gave his very best and made sure things carried out very smoothly. Energetic, honest, humble, professional and full of humour are a few words that describe this gentleman. Stay that way and you will go a long way in your profession! Läs mer
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en påläst, driven och kunnig mäklare som strävar högt för att nå målet. Vi är supernöjda Läs mer
  • Rebecka
    Rebecka skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Personlig, påläst och positiv. Med bra kommunikation och snabb återkoppling känns han trygg och pålitlig, rekommenderas! Läs mer
  • Issa K
    Issa K skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Riktigt nöjd med Eddie som mäklare, han är grymt professionell med mycket erfarenhet. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Alireza M
    Alireza M skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie gav ett sjukt bra första intryck av professionalism och kunnighet. Väldigt bra förbered med både material och kompetens men speciellt strategi.
    Rekommenderar han starkt! Läs mer
  • Jessica Ö
    Jessica Ö skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie ger ett proffesionellt intryck från första till sista handslag och tycks leverera även i en hård marknad. Han innehar en härlig, positiv inställning där det märks att han tar sitt jobb på fullaste allvar. Rekommenderas på det starkaste! Läs mer
  • Jonathan B
    Jonathan B skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Vi köpte lägenhet med hjälp av Eddie och det var det smidigaste och mest flexibla köpet man kunde tänka sig, ständigt tillgänglig och väldigt professionell.
    Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Nikola
    Nikola skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    I en marknad där andra mäklare går på knäna levererar Eddie Can.

En mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare som gör det lilla extra för att både säljare och köpare ska känna sig nöjda.

Resultatet talar för sig självt, annonsen för våran bostadsrätt lades upp på måndagen och affären var avslutad inom fyra dygn med tre dagar kvar till den planerade visningen.

Det var märkbart att Eddie ägnade våran affär sitt engagemang och lyckades få till en försäljning i en för närvarande svår bostadsmarknad med ett mycket gott resultat.

En mäklare som vi absolut kan rekommendera och tänkas anlita framöver.

Tack Eddie. Läs mer
  • Alex
    Alex skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Jag hade förmånen att komma i kontakt med Eddie som köpare av ett objekt och han agerade exceptionellt kompetent. Han svarade på frågor i tid och otid och gjorde det mäklare idag verkar glömma, dvs att mäkla. När det kommer till försäljning står han först på listan! Fortsätt precis som du gör Eddie! Läs mer
  • Alix M
    Alix M skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Duktig och trevlig mäklare som jag starkt rekommenderar Läs mer
  • Siamak E
    Siamak E skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är THE mäklare bland ett uppsjö av fastighetsmäklaren. Han är väldig profsig och genuint engegerad. Han överträffade alla våran förväntningar och lite till. Läs mer
  • George H
    George H skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en mäklare av rang! Absolut att rekommendera. Från regelbundna återkopplingar till en nitisk framfart tar Eddie sig an uppdraget helhjärtat och tillitsfullt. Trots en trög marknad kände vi oss trygga från första kontakt till avslutad affär av en lägenhet som såldes före visning. Eddie, tillhör toppskiktet, helt enkelt! Läs mer
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är väldigt tillmötesgående och effektiv. Tar sig tiden att svara på alla ens frågor och funderingar. Läs mer
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Om ni vill ha en riktigt grym mäklare som gör allt och lite till ska ni definitivt anlita Eddie Can! Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie lägger verkligen in den högsta växlen för att göra det lilla extra. Genuint engagerad, fantastisk servicenivå, stor kämparglöd och bemöter likväl köparen och säljaren med en hög social kompetens.Vi skulle inte tveka på att anlita Eddie vid nästa försäljning och kan varmt rekomendera denna proffesionella och engagerade mäklare. Läs mer
  • Juuso P
    Juuso P skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Bra och effektiv kommunikation, trevlig och positiv, tog hand om allting på ett professionellt sätt, nådde ett högt slutpris, kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Diana S
    Diana S skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie har hjälp till utöver det vanliga och har varit mycket proffsig i sitt sätt att agera och jag har som kund känt mig sedd och hörd. Läs mer
  • Alex
    Alex skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Riktigt vass och professionell mäklare. Rekommenderar honom starkt! Kommer kontakta Eddie vid framtida affärer. Läs mer
  • Cigdem C
    Cigdem C skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Han har gett oss precis det bemötande som vi hade sett fram emot. Han har varit lyhörd, ödmjuk och gett oss goda tips. Alltid varit lätt att få kontakt med, ringt eller meilat när vi frågat eller undrat över något. Vi har verkligen känt oss i goda händer.
    Man kan nog säga att han gett oss en mycket bättre uppfattning om hur en mäklare kan vara. Vi vill verkligen rekommendera honom till andra samt ge honom en eloge för den tid han tagit sig för oss. 🔝⭐️ Läs mer
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie har igenom försäljningsprocessen visat en enorm tjänstevilja, flexibilitet och proffesionalism, dessutom med glimten i ögat och när det passat, nära till ett skratt. Angenäm upplevelse för oss som köpare och, gissar jag, för säljaren likaså. Läs mer
  • Dario R
    Dario R skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Lägenhet såld till rekordpris inom tre dagar efter tagen kontakt med Eddie Can. Hur beskriver man en sådan försäljning? Top notch! Eddie är super professionell, återkopplar och håller en uppdaterad hela tiden. Löser visningar dygnet runt. Jag är supernöjd! Vi ses igen! Läs mer
  • Mikailo Z
    Mikailo Z skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie var otroligt professionell och engagerad! Är riktigt nöjd med Eddies jobb och säljer jag en lgh i framtiden är det Eddie som säljer den utan tvekan. Rekommenderar Eddie starkt! Läs mer
    2017-09-18 Eddie C svarar Mikailo Z
    Tack så mycket Mikailo! Känns riktigt bra att du är så nöjd!
  • victor v
    victor v skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Jag rekommenderar Eddie 100%. Han är ett bra professionell. Om han inte kan, ingen kan! Läs mer
    2017-06-28 Eddie C svarar victor v
    Tack Victor, kan inte Eddie Can kan ingen :)
  • Shadlee I
    Shadlee I skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Det jag uppskattar med Eddie är att han arbetar fokuserat, noggrant, systematiskt och professionellt. Uppdaterar kontinuerligt om hur det går. Trots svårt läge gav han inte upp. Jag skulle absolut rekommendera Eddie! Läs mer
  • Carina H
    Carina H skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie har varit proffsig, lätt att få kontakt med samt angagerad.
    Vi är mycket nöjda med honom. Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie hjälpte mig att köpa lägenhet och han var väldigt tillmötesgående och flexibel. Han fanns tillgänglig 24/7 och var väldigt snabb (minuter snarare än timmar) på att ordna en egen visning för mig och sedan väldigt hjälpsam och proaktiv fram till köpet. Kan starkt rekommendera Eddie! Läs mer
  • Josef E
    Josef E skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Super trevligt gör sitt jobb till 100% super nöjd du får allti mer än va du önskar dig rekommenderar stark till alla som söker mäklare Läs mer
  • Dana  A
    Dana A skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Som kund hos Edward &partners anlitade Eddie som mäklare, vilket resulterade bra, han hjälpte med det jag begärde, och jag är jättenöjd med Eddies arbete, med tanke på hans engagemang och service inriktning. Han verkar tycka om sitt jobb vilket ger ett optimal kundnöjdhet. Eddie är driven, analytisk mäklare vilket innebär en trygghet för mig som kund, slutligen vill jag varmt rekommendera Eddie som mäklare.
    Dana Azez Läs mer
  • skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Jag anlitade Eddie efter misslyckad försäljning med annan mäklare, något som visade sig vara det bästa jag hade kunnat göra för min lägenhetsaffär. Utöver rekordförsäljning fick jag en service utan dess like. Engagemang och tillgänglighet som tillät mig att slappna av i processen och kunna fokusera på allt annat som krävde min fokus i vardagen. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
    2017-05-29 Eddie C svarar
    Tack för dom fina orden Annie, det värmer om hjärtat! Kul att du känner så.
  • Elona U
    Elona U skrev om Eddie Can en del av Edward & Partners
    Eddie är en ortoligt lyhörd och driven mäklare. Har alltid svar på frågor som drycker upp även på obekväma tider..Enastående mäklare som hjälpt mig lösa alla måsten inför försäljningen. Har ett brett kontaktnät vad gäller hantverkare och ordnade med allt så jag inte behövde göra annat än godkänna och titta på iprincip. Sålde mitt hus till topp pris!
    Skulle anlita honom igen..gör de du med! Kommer inte ångra det! Läs mer
Christian Melki
Edward Melki