Effektrum AB

BJÖRKLIDEN 15, 148 91 Ösmo — Visa karta

Välkommen till Effektrum AB!

För oss står alltid kvalitet i första rummet. Vi är ett pålitligt och professionellt byggföretag som har vårt säte i Nynäshamn men kan hjälpa dig med byggprojekt i hela Stockholms län. Vi arbetar ständigt för att bygga en hållbar framtid.

Våra tjänster: Snickeriarbeten, takinstallationer, fasad, fönster, dörrar, vägginstallationer, måleri, köksrenovering, möbelmontering och mycket mer.

Vi är 14 anställda på företaget. Alla med sina egna specialområden, vilket gör att vi kan hålla hög kvalitet över ett brett spektrum av byggprojekt. Vi är alltid med dig från första ditt önskemål till färdigt projekt.

Läs vad 6 kunder tycker om Effektrum AB

• 2020-09-23

Anki U skrev om Effektrum AB
    Effektrum monterade en friggebod, gjöt betongplintar och la takpapp. Jag har under hela processen blivit väl bemött och fått snabb respons vid frågor. Upplever att de hantverkare som genomförde arbetet var mycket yrkeskunniga och arbetsledningen följde kontinuerligt upp arbetet.
    Företaget infriade mina förväntningar och arbetade snabbt och effektivt. Läs mer
    2020-09-29 Effektrum AB svarar Anki U
    Så roligt att höra att vi infriade dina förväntningar! Stort tack för fin bemötande varje morgon våra hantverkare fick!
    Önskar dig en riktigt mysig höst, och hoppas att du får tillbringa så mycket så möjligt av hösten på ditt underbara ställe i Muskö!
    Effektrum AB gillar detta
  • 2020-09-01

Peter B skrev om Effektrum AB
    Arbetet var mycket bra utfört, önskar att man kunde hålla tidplanen lite bättre. Läs mer
    2020-09-21 Effektrum AB svarar Peter B
    Så roligt att ni blev nöjda med utförandet. Vi håller med, tidsplanen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.
    Önskar en riktigt mysig höst i ert nya fina hem!
    Effektrum AB gillar detta
  • 2020-08-25

Cajsa B skrev om Effektrum AB
    De var kanonbra att jobba med, de fick till min vision och gjorde en del mer avancerade boaseringar och trappräcke :D Läs mer
    2020-08-28 Effektrum AB svarar Cajsa B
    Tack Cajsa att vi fick äran att utföra dessa jobb! Hoppas att ni trivs i nya huset!
  • 2020-07-03

Robert G skrev om Effektrum AB
    Mycket kompetenta och noggranna! Jag är själv väldigt kräsen när det gäller detaljer och allt utfördes perfekt samt utan krångel. Även snyggt städat efter varje dag. Man får verkligen vad man betalar för. Helt enkelt kvalité rakt igenom. Läs mer
    2020-08-18 Effektrum AB svarar Robert G
    Tack Robert för en så fin omdöme! Än en gång TACK för förtroendet och era ärliga synpunkter. Har varit ett stort nöje att vara med i erat renoveringsprojekt. Ser fram emot att få se Erat nya projekt framöver!
  • Mia V

2020-07-03

Mia V skrev om Effektrum AB
    Effektrum panelade vårat hus utvändigt. Väldigt bra kommunikation från början till slut, dem var mycket lyhörda med våra önskemål! Och resultatet över förväntan. Vi är så nöjda och rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2020-08-18 Effektrum AB svarar Mia V
    Tack Mia att vi fick chansen, förtroende och en så fin omdöme!
  • 2020-06-30

Milda G skrev om Effektrum AB
    Professionella och skickliga hantverkare. Alla jobb som vi har fått utförda är vi väldigt nöjda med och har blivit klara i bestämd tid. I övrigt en lyhörd och ansvarsfull ledning.
    Rekommenderas varmt till alla! Läs mer
    2020-09-21 Effektrum AB svarar Milda G
    Stort tack Milda att vi fick möjligheten att hjälpa er med renoveringen! Härligt att ni blev nöjda med resultatet!

BJÖRKLIDEN 15, 148 91 Ösmo