Effektrum AB

Välkommen till Effektrum AB!

För oss står alltid kvalitet i första rummet. Vi är ett pålitligt och professionellt byggföretag som har vårt säte i Nynäshamn men kan hjälpa dig med byggprojekt i hela Stockholms län. Vi arbetar ständigt för att bygga en hållbar framtid.

Våra tjänster: Snickeriarbeten, takinstallationer, fasad, fönster, dörrar, vägginstallationer, måleri, köksrenovering, möbelmontering och mycket mer.

Vi är 14 anställda på företaget. Alla med sina egna specialområden, vilket gör att vi kan hålla hög kvalitet över ett brett spektrum av byggprojekt. Vi är alltid med dig från första ditt önskemål till färdigt projekt.

Läs vad 26 kunder tycker om Effektrum AB 2

2022-07-01 Insamlad av företaget
    Det här blev vårt 2:a jobb där vi anlitade Effektrum.
    (För tidigare omdöme,se nedan lämnat 2021-10-24)
    Den här gången gällde det en renovering av träfasaden på vårt hus.
    Även denna gång är vi väldigt nöjda.

Jobbet blev nogrannt och professionellt utfört.
    Kommunikation har varit bra under tiden,
    och inga överaskningar har inträffat kostnadsmässigt heller.
    Rekommenderar varmt och kommer själva att anlita dem igen vid framtida arbeten!
    Hej Ida, Tack så jättemycket för fina ord! Återkommande kunder är enorm utvärdering och tecken på förtroende! Effektrum AB
    2022-06-04 Insamlad av företaget
    Great communication to plan and execute a bathroom renovation.
    Got the expected result. Everything was done with high quality.
    Igor, thank you for the excellent evaluation! I hope you will be enjoying your new bathroom for many years! Thank you for fast, smooth and constructive communication it was absolute pleasure to work with you as a client! Effektrum AB
  • 2022-03-30 Insamlad av företaget
    Ett förstklassigt bemötande. Först var det ett hembesök där de verkligen hade tid att svara på våra frågor och berätta hur jobbet skulle gå till. Vi kände oss mycket trygga efter det besöket. Särskilt viktigt för oss pensionärer.
    Kundtjänsten är fantastisk, snabb proffsig o trevlig.
    Själva jobbet utfördes perfekt enligt planeringen. Städningen efter att jobbet slutförts (takarbete) var absolut prickfri. Våra varmaste rekommendationer.
    Gunilla, vi vill tacka dig, att vi fick möjligheten att hjälpa dig med taket! Det var verkligen ett bra samarbete! Tack för tydlig kommunikation, trevligt bemötande och ett fint omdöme!
    Du är varmt välkommen att kontakta oss i framtiden om du behöver hjälp med renovering, till- eller ombyggnation :)
  • 2022-02-26 Insamlad av företaget
    Allmänt omdöme
    Trevligt bemötande. Korrekt information vid genomgång av
    vilka åtgärder efter besiktning som skulle slutföras.
    Vi upplevde att kompetens och erfarenhet var bra.
    Tack Peter för omdömen! Effektrum AB
    2022-02-24 Insamlad av företaget
    Rick hjälp av Effektrum med kort varsel. Problemet med elen löstes snabbt av Alex. Så nöjd!
    Tack  Åke för fina omdömen! Det var riktigt trevligt att hjälpa dig! Effektrum AB
  • 2021-12-22 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling och proffsigt bemötande.
    Kom redan dagen efter och fixade allting som vi behövde hjälp med.
    Rekommenderas!!
    Tack Sofia! Effektrum AB
  • 2021-11-18 Insamlad av företaget
    Vi behövde lägga om ett mindre tak.
    Väldigt bra bemötande och väl utfört jobb!
    Tack Kristofer, det var väldigt trevligt och smidigt att jobba med dig!!! Effektrum AB
  • 2021-11-18 Insamlad av företaget
    De renoverade vårt kök och bytte golvet i hela lägenhet. Trevlig bemötande, tydligt kommunikation, offert och proffsiga snickare. 👍
    Tack Ingvar, för fina omdömen! Det var riktigt trevligt att jobba med dig! Effektrum AB
  • 2021-11-15 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Effektrum AB för en totalrenovering av mitt kök. Jobbet utfördes snabbt, enligt mina önskemål och utan bekymmer. Teamet var proffsiga, trevliga och resultatet är ett riktigt fint kök! Jag rekommenderar de!
    Tack Ann-Maria för omdömen! Det var roligt och intressant att jobba med dig. Vi är glada och stolta att vi kunde bidra till ditt köksprojekt! Effektrum AB
    2021-11-02 Insamlad av företaget
    We hired Effektrum AB for kitchen renovation in our newly bought apartament. We felt very safe with company from the begining to the end. Communication was clear and profesionall. After first visit we got competetive offer after which decided to choose them for this work. We love our new kitechn, everything was done and adapted to our wishes, guys at place were very profesional and it felt that they really knows what they do. We strongly recomment Effektrum for kitchen renovations. We definitely choose them again in future.
    Hi Joy, thank you for beautiful review. We enjoyed working with you and your kitchen looks really amazing! This is great example of collaboration! Have a lot of fun in your new home! Effektrum AB
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Effektrum byggde ett insynsskydd runt vår terrass.
    Byggledning och snickare var vänliga och professionella, kom i tid och följde byggplanen. Företaget gav ett rimligt prisförslag som de levde upp till. Jag kan således rekommendera Effektrum.
    Hej Eric, tack så mycket för omdömet! Det var ett stort nöja att hjälpa dig med byggnation av insynskydd! Hoppas att du kommer att trivas med det! Effektrum AB
    2021-10-24 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Effektrum för ett arbete med att byta/montera innerdörrar i ett gammalt hus.

På alla punkter höll de högsta kvalitet på:
    -Kommunikationen innan, planering osv.
    -Punktlighet
    -Man höll sig omkring offertbeloppet
    -Toppenkvalitet på själva det utförda arbetet också.

Detta företag är nu vårt försthandsval i framtiden för liknande
    arbeten!
    Hej Kaan, tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi strävar alltid efter det bästa och det är så trevligt att höra från våra kunder att de uppskattar det! Men i varje projekt arbetar vi tillsammans med kunden, så vi är också tacksamma för dig för god, tydlig kommunikation och trevlig bemötande! Ser fram emot vårt framtida samarbete, minst ett som vi redan har planerat in!
    Mvh,
    Effektrum AB team
  • 2021-10-20 Insamlad av företaget
    Gjorde det de kulle på ett bra sätt. Trevliga och glada.
    Hej Marcus, tack för omdömen! Vi är glada att vi fick hjälpa dig! Effektrum AB
    2021-08-11 Insamlad av företaget
    Snabbt bra bemotande. Korrekt lättläst offert som höll hela vägen. Hantverkarformulärer kändes tryggt. Som kronan på verket ett bra utfört jobb.
    Hej Rune,
    Tack för ditt omdöme!
    2021-08-04 Insamlad av företaget
    Vi har använt oss av effektrum för byte av parkettgolv efter vattenskada.
    Mycket nöjd med utfört arbete och kommer att anlita igen vid behov.
    Supertrevlig personal och ett stort tack till Ruta för trevliga mail konversationer där inga frågor varit dumma.
  • 2021-05-26 Insamlad av företaget
    Bra tydligt arbetsledning som alltid har bra kommunikation med beställaren. Utförandemässigt blev jag väldigt nöjd.
  • 2020-11-27 Insamlad av företaget
    Utmärkt upplevelse från bemötande till utförande! Rekommenderas starkt!
    2020-11-15 Insamlad av företaget
    Jag har fått hjälp med montering av möbler, som har utförts med stor belåtenhet och med mycket trevligt bemötande.
    Kan rekommendera Effektrum AB till andra.
  • 2020-10-23 Insamlad av företaget
    Trevliga, höll vad de lovade både vad gällde tid, pris och leverans. Extra plus att ansvarig kom ut och besiktigade resultatet och fixade till det sista.
    2020-10-01 Insamlad av företaget
    Effektrum hjälpte oss att renovera vårt kök med väldigt kort varsel. Trevligt bemötande och tillmötesgående.
    Tack Sara att vi fick hjälpa Er med renoveringen. Hoppas att Ni trivs i erat nyrenoverad kök! Önskar Er en mysig höst! Effektrum AB
    2020-09-23 Insamlad av företaget
    Effektrum monterade en friggebod, gjöt betongplintar och la takpapp. Jag har under hela processen blivit väl bemött och fått snabb respons vid frågor. Upplever att de hantverkare som genomförde arbetet var mycket yrkeskunniga och arbetsledningen följde kontinuerligt upp arbetet.
    Företaget infriade mina förväntningar och arbetade snabbt och effektivt.
    Så roligt att höra att vi infriade dina förväntningar! Stort tack för fin bemötande varje morgon våra hantverkare fick!
    Önskar dig en riktigt mysig höst, och hoppas att du får tillbringa så mycket så möjligt av hösten på ditt underbara ställe i Muskö!
  • 2020-09-01 Insamlad av företaget
    Arbetet var mycket bra utfört, önskar att man kunde hålla tidplanen lite bättre.
    Så roligt att ni blev nöjda med utförandet. Vi håller med, tidsplanen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.
    Önskar en riktigt mysig höst i ert nya fina hem!
  • 2020-08-25 Insamlad av företaget
    De var kanonbra att jobba med, de fick till min vision och gjorde en del mer avancerade boaseringar och trappräcke :D
    Tack Cajsa att vi fick äran att utföra dessa jobb! Hoppas att ni trivs i nya huset! Effektrum AB
  • 2020-07-03 Insamlad av företaget
    Mycket kompetenta och noggranna! Jag är själv väldigt kräsen när det gäller detaljer och allt utfördes perfekt samt utan krångel. Även snyggt städat efter varje dag. Man får verkligen vad man betalar för. Helt enkelt kvalité rakt igenom.
    Tack Robert för en så fin omdöme! Än en gång TACK för förtroendet och era ärliga synpunkter. Har varit ett stort nöje att vara med i erat renoveringsprojekt. Ser fram emot att få se Erat nya projekt framöver! Effektrum AB
  • Mia V
    skrev om Effektrum AB
    2020-07-03 Insamlad av företaget
    Effektrum panelade vårat hus utvändigt. Väldigt bra kommunikation från början till slut, dem var mycket lyhörda med våra önskemål! Och resultatet över förväntan. Vi är så nöjda och rekommenderar dem varmt!
    Tack Mia att vi fick chansen, förtroende och en så fin omdöme! Effektrum AB
  • 2020-06-30 Insamlad av företaget
    Professionella och skickliga hantverkare. Alla jobb som vi har fått utförda är vi väldigt nöjda med och har blivit klara i bestämd tid. I övrigt en lyhörd och ansvarsfull ledning.
    Rekommenderas varmt till alla!
    Stort tack Milda att vi fick möjligheten att hjälpa er med renoveringen! Härligt att ni blev nöjda med resultatet! Effektrum AB