Läs vad 10 kunder tycker om Effektrum AB 2

• 2020-11-27
    Utmärkt upplevelse från bemötande till utförande! Rekommenderas starkt!
  • 2020-11-15
    Jag har fått hjälp med montering av möbler, som har utförts med stor belåtenhet och med mycket trevligt bemötande.
    Kan rekommendera Effektrum AB till andra.
  • 2020-10-23
    Trevliga, höll vad de lovade både vad gällde tid, pris och leverans. Extra plus att ansvarig kom ut och besiktigade resultatet och fixade till det sista.
  • 2020-10-01
    Effektrum hjälpte oss att renovera vårt kök med väldigt kort varsel. Trevligt bemötande och tillmötesgående.
    Tack Sara att vi fick hjälpa Er med renoveringen. Hoppas att Ni trivs i erat nyrenoverad kök! Önskar Er en mysig höst!

• 2020-09-23
    Effektrum monterade en friggebod, gjöt betongplintar och la takpapp. Jag har under hela processen blivit väl bemött och fått snabb respons vid frågor. Upplever att de hantverkare som genomförde arbetet var mycket yrkeskunniga och arbetsledningen följde kontinuerligt upp arbetet.
    Företaget infriade mina förväntningar och arbetade snabbt och effektivt.
    Så roligt att höra att vi infriade dina förväntningar! Stort tack för fin bemötande varje morgon våra hantverkare fick! Önskar dig en riktigt mysig höst, och hoppas att du får tillbringa så mycket så möjligt av hösten på ditt underbara ställe i Muskö!

• 2020-09-01
    Arbetet var mycket bra utfört, önskar att man kunde hålla tidplanen lite bättre.
    Så roligt att ni blev nöjda med utförandet. Vi håller med, tidsplanen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Önskar en riktigt mysig höst i ert nya fina hem!

• 2020-08-25
    De var kanonbra att jobba med, de fick till min vision och gjorde en del mer avancerade boaseringar och trappräcke :D
    Tack Cajsa att vi fick äran att utföra dessa jobb! Hoppas att ni trivs i nya huset!

• 2020-07-03
    Mycket kompetenta och noggranna! Jag är själv väldigt kräsen när det gäller detaljer och allt utfördes perfekt samt utan krångel. Även snyggt städat efter varje dag. Man får verkligen vad man betalar för. Helt enkelt kvalité rakt igenom.
    Tack Robert för en så fin omdöme! Än en gång TACK för förtroendet och era ärliga synpunkter. Har varit ett stort nöje att vara med i erat renoveringsprojekt. Ser fram emot att få se Erat nya projekt framöver!

• 2020-07-03
    Effektrum panelade vårat hus utvändigt. Väldigt bra kommunikation från början till slut, dem var mycket lyhörda med våra önskemål! Och resultatet över förväntan. Vi är så nöjda och rekommenderar dem varmt!
    Mia V
    skrev om Effektrum AB
    Tack Mia att vi fick chansen, förtroende och en så fin omdöme!

• 2020-06-30
    Professionella och skickliga hantverkare. Alla jobb som vi har fått utförda är vi väldigt nöjda med och har blivit klara i bestämd tid. I övrigt en lyhörd och ansvarsfull ledning.
    Rekommenderas varmt till alla!
    Stort tack Milda att vi fick möjligheten att hjälpa er med renoveringen! Härligt att ni blev nöjda med resultatet!