Johan Tegge

Johan Tegge

Johan Tegge är mäklare på Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Johan Tegge har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Johan Tegge har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

I varje uppdrag, för varje kund, har jag alltid haft en brinnande ambition att leverera mer än vad som efterfrågas. Jag njuter som mest när kunden blir förvånad och överväldigad av slutresultatet.

6 omdömen om Johan Tegge

Sedan starten hos Reco 2013
Kevin F

Johans bemöttande var och är mycket trevligt, förtroende ingivande och preffesionellt! Han levererade över förväntningar och det kändes som om han var mer intresserad än vad jag var för att få allt gjort, inte nån gång kände jag att han tappade suget även om det var några motgångar. Värdet på tjänsten var aldrig ens diskuterbart, varenda krona fick jag värde för och lite till! Jag hoppas på att få anlita Johan inte bara en gång till utan flera gånger till!

Jenny S

Hela min erfarenhet av lägenhetsköpet är positivt. Allt från första början till dess affären var i hamn.Dessutom snabba återkopplingar på samtliga fundringar som dyker upp i samband med en investering av det här slaget. Så överlag en positiv upplevelse, helt klart!

Alexander A

Han är båda kunnig och proffsig samtidigt! Han får topp betyg från mig i stora hela.

Lena H

Trevligt, engagerande och professionellt bemötande. Företaget ingav ett kunnigt och trovärdigt intryck och levde därför upp till förväntningarna. Stämningen var trevlig och avslappnad och med en hög servicenivå. Värdet för tjänsten stod i rimlighet till kostnaden Totalt sett en mycket god upplevelse.

Erik J

Vi önskade en "korrekt affär" vid försäljningen och fick ett bemötande som helt motsvarade våra förväntningar. De besked/krav/stöd vi önskade inför försäljningen var tydliga och uttömmande. Vi är helt nöjda med stämningen och servicenivån, möjligen överträffades förväntningarna då vi fick deklarationshjälp "på köpet". Mäklararvodet var rimligt. Helhetsupplevelsen av försäljningen är att det hela "gick på räls" även om processen i sig är påfrestande.

Sten  N

Johan är seriös och noggrann och lämnar inget åt slumpen. Vi var mycket böjda med hela processen och använder gärna Johan igen.