Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Karlbergsvägen 14, 113 27 Stockholm — Visa karta

Vi på Ekenstam vågar med stolthet säga att vi är lite annorlunda än de flesta av våra konkurrenter. Vi har kunskapen som krävs, engagemanget som efterfrågas och ett mod som gör skillnaden. Ett mod som innebär att både vara kreativa och handlingskraftiga för att nå det resultat som i slutändan överträffar våra kunders förväntningar. Välkommen att träffa oss!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

• Anna E
    Anna E skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mycket bra, engagerad och proffsig!!
    Felipe F gillar detta
  • Theodor T
    Theodor T skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Tack för ett väl utfört arbete Jörgen! Kändes bra i magen hela vägen och vi fick ju bättre betalt än vi någonsin vågat drömma om!
  • Anna B
    Anna B skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Sålt två lägenheter via Ekenstam. Väldigt nöjd med resultatet båda gångerna.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jörgen Olsson på Ekenstam är helt enkelt bäst! Han är extremt professionell och besitter en enorm drivkraft. Har sålt ett par lägenheter genom olika mäklare så jag har något att jämföra med. Kommer fortsättningsvis endast att sälja genom Ekenstam och Jörgen. Kan även rekommendera Thomas Nordvall och Felipe Martinez på Ekenstam som också är väldigt duktiga och dedicerade.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Supernöjd med Ekenstam!

Deras bemötande och att de hela tiden höll mig uppdaterad av vad som kommer att ske och som skedde.

Min lägenhet såldes 52 timmar efter sista visningen! :-)

Karlbergsvägen 14, 113 27 Stockholm