Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Karlbergsvägen 14, 113 27 Stockholm — Visa karta

Vi på Ekenstam vågar med stolthet säga att vi är lite annorlunda än de flesta av våra konkurrenter. Vi har kunskapen som krävs, engagemanget som efterfrågas och ett mod som gör skillnaden. Ett mod som innebär att både vara kreativa och handlingskraftiga för att nå det resultat som i slutändan överträffar våra kunders förväntningar. Välkommen att träffa oss!

Läs vad 50 kunder tycker om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

• Kat C skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jag har som köpare endast varit I kontakt med Mattias Haak och kan förmedla att under visningen av lägenheten (VIP med bestämd tidpunkt) kunde han ej informera om BRF vid frågor. Vi köpte lägenheten :-) och vid kontrakts signeringen hade han skrivit fel agande % och ville EJ justera detta utan hänvisade till BRF. OBS det gör Inga sådana justeringar de är ett kontrakt (dvs juridiskt document) Läs mer
  • Anna E skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mycket bra, engagerad och proffsig!! Läs mer
    Felipe F gillar detta
  • Ann-Mari H skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Trevligt bemötande av mäklaren. Plus i kanten för återkoppling efter köpet. Minus för dålig tillgänglighet. Läs mer
  • 2014-01-07

Johan L skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mäklaren gav ett oseriöst intryck i sina kontakter. Läs mer
  • Frank B skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jätteduktiga, bästa mäklaren jag har anlitat. Läs mer
  • Peter T skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mycket bra
    mycket bra
    toppen
    ok
    från start till mål har allt gott toppenbra. Läs mer
  • Fredrik B skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    -Jörgen Olsson/Af ekenstam bemötande var proffsigt och gav känslan av trygghet och lång lokal erfarenhet. Jörgen Olsson informerad mig även om lägenhetens standard och vad som kan göras för att nå dem mål han eventuellt skulle kunna uppnå.
    -Af Ekensam fullgjorde alla sina plikter enligt det kontrakt som upprättats och den muntliga beskrivning av processen.
    -Stämningen var alltid god och miljön/service proffsig.
    -Det avtalade arvode som utgick vid försäljning överensstämmer med mina förväntningar på Jörgen Olsson som auktoriserad fastighetsmäklare.
    -Min totala upplevelse av det uppdrag som utfördes av Jörgen Olsson för Af Ekenstam är mycket godkänt. Jörgen informerade mig om sin strategi inför försäljning av lägenheten samt förklarade hur han tror att processen skulle fortlöpa. Jörgens vision fullföljdes i sin helhet och vi slutade mycket nära det gemensamma målet. Läs mer
  • Marlene M skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Vi är otroligt nöjda med den service vi fått av Jörgen Olsson i alla de frågor och ärenden vi fått hjälp och stöttning som köpare av ett objekt! Läs mer
  • Martin G
    Martin G skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mkt bra. I topp på alla nivåer. ´Den gamla dj'n Sydney brukade kallas the hardworking DJ - Jörgen och Ekenstam kan inte annat än kallas The hardest working fastighetsmäklaren...
    Skämt åsido.

Mkt bra på alla nivåer och därför en totalt mkt bra upplevelse. Läs mer
  • Petter Ö skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Bra.
    Engagerad och lätt att komma överens med.
    Bra stämning hela vägen.
    Jag tror att alla inblandade var nöjda. Läs mer
  • Mikko H skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mattias var trevlig och professionnel, han servereade oss jätte bra och skapade värdet genom service. Det finns många aktörer inom branchen, Mattias var klart bäst jag har träffat. Läs mer
  • Anton G skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Engagerad och proffsig, precis som man önskar sig att en säljare av ens bostad (och troligen ens största investering) ska vara. Läs mer
  • Eva W skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jag fick ett mycket bra och korrekt bemötande fritt från jargong. Trots krångel från bostadsrättsföreningen råddes affären iland tack vare gott samarbete mellan mäklaren, köparen och säljaren. Avgiften var högre jämfört med ett annat större mäklarföretag men det berodde på den höga köpeskillingen och avtalet konstruktion. Det var det värt! Jag skulle gärna anlita Mattias igen om jag behöver sälja min lägenhet. Läs mer
  • Emil S skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Otrolig ödmjukt och visade stor förståelse över hur viktigt denna affär var för oss.
    Jörgen visade en proffesionalism som gjorde att ger mina varmaste rekommendationer att anlita honom som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Per B skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Bemötandet var exemplariskt
    Företaget var från mäklarassistent till mäklare mycket serviceminded
    Stämningen god vid mötet samt på mail och telefon
    Värdet motsvarade det jag betalade. Vi gick igenom det innan och det motsvarade förväntningarna
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd! Läs mer
  • Nina G skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    proffsigt, vänligt! kunniga! hög servicenivå! Läs mer
  • Lars E skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Perfekt
    JA Verkligen
    Utomordentligt bra
    Det var dyrt men helt klart värt pengarna
    Jörgen är helt otroligt bra och proffsig och hela upplevelsen att sälja med Jörgen var bra Läs mer
  • Yvonne N skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mycket trevligt bemötande

Mycket bra
    Täta och snabba kontakter
    Prisvärt avtal, men minus för att ingen deklarationshjälp gavs

Mycket positiv Läs mer
  • Kristoffer H skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Proffsigt & positivt.
    Gjorde det vi förväntade oss & lite till.
    God stämning, bra service & kreativt tänkande kring olika lösningar & scenarion.
    Prisnivån var rimlig till den tjänsten som tillhandahölls.
    Vi har varit väldigt nöjda med den hjälp vi fått. Läs mer
  • Per H skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jag är mycket nöjd med hjälpen jag fått under min försäljning! Allt har känts väldigt proffsigt från början till slut. Jag hade höga förväntningar på att få ut ett högt pris, som sedan överträffades! Läs mer
  • Ingrid L skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Har använt Jörgen Olsson för flera uppdrag. Stans bästa mäklare! Läs mer
  • Sara L skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mycket bra, alltid lätt att få kontakt med Mattias och upplevde att det var lätta att bolla tankar och funderingar med honom
    Jag hade höga förväntningar som de levde upp till
    Stämningen var mycket bra
    Det var dyrt men vi kände att det var värt det Läs mer
  • Kevin F skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Johans bemöttande var och är mycket trevligt, förtroende ingivande och preffesionellt! Han levererade över förväntningar och det kändes som om han var mer intresserad än vad jag var för att få allt gjort, inte nån gång kände jag att han tappade suget även om det var några motgångar.

Värdet på tjänsten var aldrig ens diskuterbart, varenda krona fick jag värde för och lite till!

Jag hoppas på att få anlita Johan inte bara en gång till utan flera gånger till! Läs mer
  • Jenny S skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Hela min erfarenhet av lägenhetsköpet är positivt. Allt från första början till dess affären var i hamn.Dessutom snabba återkopplingar på samtliga fundringar som dyker upp i samband med en investering av det här slaget.
    Så överlag en positiv upplevelse, helt klart! Läs mer
  • Alexander A skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Han är båda kunnig och proffsig samtidigt!
    Han får topp betyg från mig i stora hela. Läs mer
  • Lena H skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Trevligt, engagerande och professionellt bemötande.
    Företaget ingav ett kunnigt och trovärdigt intryck och levde därför upp till förväntningarna.
    Stämningen var trevlig och avslappnad och med en hög servicenivå.
    Värdet för tjänsten stod i rimlighet till kostnaden
    Totalt sett en mycket god upplevelse. Läs mer
  • Elin C skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Fantastiskt företag som verkligen bryr sig om sina kunder. Jag känner att jag fick mer än vad jag hade förväntat mig. Skulle jag Sälja min lägenhet så skulle jag definitivt rekomendera Mattias Haak. Läs mer
  • Daniel K skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Suverän! Snabb och enkel att ha att göra med och bra resultat! Läs mer
  • Simon E skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    - Bemötandet från Ekenstam är alltid professionellt.
    - Ekenstams levererar alltid lite mer än vad man har förväntat sig.
    - Stämning/miljö samt service-nivån är alltid hög.
    - Ekenstam är inte billgast, men eftersom de i samtliga fall har levererat över förväntan så blir slutresultatet väldigt bra.
    - Jörgen Olssson har sålt fyra bostäder åt oss. I samtliga fall har han levererat över förväntan. Ska ni sälja er bostad så behöver ni bara ringa ett samtal till Jörgen Olsson på Ekenstams. Läs mer
  • Erik J skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Vi önskade en "korrekt affär" vid försäljningen och fick ett bemötande som helt motsvarade våra förväntningar. De besked/krav/stöd vi önskade inför försäljningen var tydliga och uttömmande. Vi är helt nöjda med stämningen och servicenivån, möjligen överträffades förväntningarna då vi fick deklarationshjälp "på köpet".
    Mäklararvodet var rimligt. Helhetsupplevelsen av försäljningen är att det hela "gick på räls" även om processen i sig är påfrestande. Läs mer
  • Rebecca K skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mkt bra
    Bra
    Inget att klaga på
    Blev ganska dyrt, lite för dyrt, men bra slutpris, så helheten är OK
    Vi är nöjda, riktigt bra mäklare Läs mer
  • Olof G skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mycket trevlig, professionell och pålitlig mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få nöjd köpare och säljare, något jag som säljare värdesätter högt. Läs mer
  • Christer W skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mycket bra service..grymmaste mäklaren i stan. Läs mer
  • Daniel B skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Min erfarenhet är positiv med ett bra samarbete Läs mer
  • Sten N skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Johan är seriös och noggrann och lämnar inget åt slumpen. Vi var mycket böjda med hela processen och använder gärna Johan igen. Läs mer
  • Petter K skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jörgen Olsson är ett fullblodsproffs. Erfaren, kunnig, tillgänglig, smidig. Value-for-money: vi fick bra betalt och Jörgen fick bra betalt. Win-win. Jag rekommenderar Jörgen till andra. Läs mer
  • Jan B skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Bra och lättsamt bemötande
    Fick ut bra pris
    Trevligt bemötande, men lite stressat ibland
    Ganska dyrt, men ok så länge dom får ut bra priser
    Bra helhet. Läs mer
  • Anders I skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mycket seriöst och lyssnande bemötande. Serviceinriktad. Skötte kontakten med intressenter föredömligt. Gav bra råd.
    Jag grundar mitt omdöme på jämförelser med två tidigare försäljningar i Sthlms innerstad.
    Mvh Anders Inge Läs mer
  • Mikael M skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jag har anlitat Jörgen Olsson på Ekenstam vid ett flertal tillfällen och varit mer än nöjd alla gånger !
    Ett riktigt PROFFS ! Ett stort tack till dig Jörgen ! Läs mer
  • Andreas V skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mycket bra känsla och service. Vi hade problem med köparen vilket vår mäklare styrde upp på ett exemplariskt sätt. Kommer att använda vid framtida säljuppdrag! Läs mer
  • Kristin T skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Trevligt och proffsigt bemötande som absolut levde upp till förväntningarna. Bra stämning och trevlig miljö.

Väldigt nöjda med värdet för pengarna och en sammanfattningsvis positiv upplevelse. Läs mer
  • Lina S skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jag är super nöjd med företaget och Jörgen Olsson!
    Lite högt arvode... Läs mer
  • Christoffer W skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Mattias är en riktigt duktig mäklare! Jag har sålt fyra lgh med honom. Han har alltid levererat! Läs mer
  • Theodor T skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Tack för ett väl utfört arbete Jörgen! Kändes bra i magen hela vägen och vi fick ju bättre betalt än vi någonsin vågat drömma om! Läs mer
  • Anna B skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jörgen har sålt två lägenheter åt mig och jag var väldigt nöjd båda gångerna. Läs mer
  • Anna B skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Sålt två lägenheter via Ekenstam. Väldigt nöjd med resultatet båda gångerna. Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Köpte nyligen en bostad av via Jörgen, hela processen var smidig och professionell. upplever Jörgen som en ärlig och rak mäklare som ser till både köparens och säljarens bästa. Jag är helnöjd med servicen. Läs mer
    Ida A, Jörgen O gillar detta
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jörgen Olsson på Ekenstam är helt enkelt bäst! Han är extremt professionell och besitter en enorm drivkraft. Har sålt ett par lägenheter genom olika mäklare så jag har något att jämföra med. Kommer fortsättningsvis endast att sälja genom Ekenstam och Jörgen. Läs mer
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Jörgen Olsson på Ekenstam är helt enkelt bäst! Han är extremt professionell och besitter en enorm drivkraft. Har sålt ett par lägenheter genom olika mäklare så jag har något att jämföra med. Kommer fortsättningsvis endast att sälja genom Ekenstam och Jörgen. Kan även rekommendera Thomas Nordvall och Felipe Martinez på Ekenstam som också är väldigt duktiga och dedicerade. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen
    Supernöjd med Ekenstam!

Deras bemötande och att de hela tiden höll mig uppdaterad av vad som kommer att ske och som skedde.

Min lägenhet såldes 52 timmar efter sista visningen! :-)

http://digital-online-webb-strateg.se/blogg/lagenhet-saljes-pa-ostermalm-gardet/ Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Mats E Mats E tycker: