Jörgen Olsson

Jörgen Olsson

Jörgen Olsson är mäklare på Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Jörgen Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-06 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.7. Jörgen Olsson har haft 0 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Att säga att det bara finns möjligheter och inga problem kan tyckas vara en klassisk klyscha, men jag vågar påstå att har man den inställningen så blir problemen mycket mindre om inte annat.

28 omdömen om Jörgen Olsson

Sedan starten hos Reco 2013
Ann-Mari H

Trevligt bemötande av mäklaren. Plus i kanten för återkoppling efter köpet. Minus för dålig tillgänglighet.

Johan  L

Mäklaren gav ett oseriöst intryck i sina kontakter.

Frank B

Jätteduktiga, bästa mäklaren jag har anlitat.

Peter T

Mycket bra mycket bra toppen ok från start till mål har allt gott toppenbra.

Fredrik B

-Jörgen Olsson/Af ekenstam bemötande var proffsigt och gav känslan av trygghet och lång lokal erfarenhet. Jörgen Olsson informerad mig även om lägenhetens standard och vad som kan göras för att nå dem mål han eventuellt skulle kunna uppnå. -Af Ekensam fullgjorde alla sina plikter enligt det kontrakt som upprättats och den muntliga beskrivning av processen. -Stämningen var alltid god och miljön/service proffsig. -Det avtalade arvode som utgick vid försäljning överensstämmer med mina förväntningar på Jörgen Olsson som auktoriserad...

Marlene M

Vi är otroligt nöjda med den service vi fått av Jörgen Olsson i alla de frågor och ärenden vi fått hjälp och stöttning som köpare av ett objekt!

Martin G

Mkt bra. I topp på alla nivåer. ´Den gamla dj'n Sydney brukade kallas the hardworking DJ - Jörgen och Ekenstam kan inte annat än kallas The hardest working fastighetsmäklaren... Skämt åsido. Mkt bra på alla nivåer och därför en totalt mkt bra upplevelse.

Petter Ö

Bra. Engagerad och lätt att komma överens med. Bra stämning hela vägen. Jag tror att alla inblandade var nöjda.

Anton G

Engagerad och proffsig, precis som man önskar sig att en säljare av ens bostad (och troligen ens största investering) ska vara.

Emil S

Otrolig ödmjukt och visade stor förståelse över hur viktigt denna affär var för oss. Jörgen visade en proffesionalism som gjorde att ger mina varmaste rekommendationer att anlita honom som fastighetsmäklare.