Mattias Haak

Mattias Haak

Mattias Haak är mäklare på Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Mattias Haak har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.5. Mattias Haak har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Jag tror att en av de viktigaste framgångsfaktorerna för en fastighetsmäklare är att ha en glöd och passion för det man gör, oavsett vilken typ av bostad man förmedlar. Det gäller att hela tiden fokusera på affären, det är då resultatet blir som allra bäst.

11 omdömen om Mattias Haak

Sedan starten hos Reco 2013
Kat C

Jag har som köpare endast varit I kontakt med Mattias Haak och kan förmedla att under visningen av lägenheten (VIP med bestämd tidpunkt) kunde han ej informera om BRF vid frågor. Vi köpte lägenheten :-) och vid kontrakts signeringen hade han skrivit fel agande % och ville EJ justera detta utan hänvisade till BRF. OBS det gör Inga sådana justeringar de är ett kontrakt (dvs juridiskt document)

Mikko H

Mattias var trevlig och professionnel, han servereade oss jätte bra och skapade värdet genom service. Det finns många aktörer inom branchen, Mattias var klart bäst jag har träffat.

Eva W

Jag fick ett mycket bra och korrekt bemötande fritt från jargong. Trots krångel från bostadsrättsföreningen råddes affären iland tack vare gott samarbete mellan mäklaren, köparen och säljaren. Avgiften var högre jämfört med ett annat större mäklarföretag men det berodde på den höga köpeskillingen och avtalet konstruktion. Det var det värt! Jag skulle gärna anlita Mattias igen om jag behöver sälja min lägenhet.

Yvonne  N

Mycket trevligt bemötande Mycket bra Täta och snabba kontakter Prisvärt avtal, men minus för att ingen deklarationshjälp gavs Mycket positiv

Sara L

Mycket bra, alltid lätt att få kontakt med Mattias och upplevde att det var lätta att bolla tankar och funderingar med honom Jag hade höga förväntningar som de levde upp till Stämningen var mycket bra Det var dyrt men vi kände att det var värt det

Elin C

Fantastiskt företag som verkligen bryr sig om sina kunder. Jag känner att jag fick mer än vad jag hade förväntat mig. Skulle jag Sälja min lägenhet så skulle jag definitivt rekomendera Mattias Haak.

Rebecca  K

Mkt bra Bra Inget att klaga på Blev ganska dyrt, lite för dyrt, men bra slutpris, så helheten är OK Vi är nöjda, riktigt bra mäklare

OLOF G

Mycket trevlig, professionell och pålitlig mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få nöjd köpare och säljare, något jag som säljare värdesätter högt.

Daniel  B

Min erfarenhet är positiv med ett bra samarbete

Anders I

Mycket seriöst och lyssnande bemötande. Serviceinriktad. Skötte kontakten med intressenter föredömligt. Gav bra råd. Jag grundar mitt omdöme på jämförelser med två tidigare försäljningar i Sthlms innerstad. Mvh Anders Inge