Ekholms Måleri AB

Ekholms Måleri AB

Call 070-493 02 52 www.ekholmsmaleri-stockholm.se

About company

Målerifirman Ekholms Måleri i Stockholm AB startades av Morgan Ekholm 1999. Vi har gedigen erfarenhet inom måleriarbeten och utför allt inom byggnadsmåleri för privatpersoner och företag i Storstockholm. Vid större måleriuppdrag kan vi arbeta i hela Sverige.

4 omdömen om Ekholms Måleri AB

Björn P
Wrote about Ekholms Måleri AB

Alltid perfekt resultat och stort engagemang, vi är jättenöjda med vår målare :) //Björn o Lotta

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Pontus Ö
Wrote about Ekholms Måleri AB

Bra&trevlig och kompetent personal Väldigt bra jobb, noggrant utfört

Lars G
Wrote about Ekholms Måleri AB

Vi fick snabb respons och bra utfört arbete.Vi har haft med Ekholms Måleri att göra senaste 10 åren och de har alltid levererat bra jobb i rätt tid.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 247 omdömen 4.9 av 247 omdömen

Åsa Ö
Wrote about Ekholms Måleri AB

Vi har varit kund hos Ekholms måleri i ca 20 år. Vi har genomfört ommålningar och tapetseringar ett flertal gånger. Ekholms måleri har även målat om våra fönster och staket utomhus. Morgan Ekholm är otroligt proffsig, arbetet blir alltid exemplariskt utfört. Morgan är lyhörd och förstår sin kunders önskemål. Har rekommenderat Ekholms måleri till mina vänner ett flertal gånger.