Eva Bengtsson

101 omdömen om Eva Bengtsson

Sedan starten hos Reco 2018
Karin F
Skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair

Alltid nöjd med mitt hår efter att ha varit hos Eva, det blir alltid naturligt och fint och jag som tidigare har varit försiktig med färg är jättenöjd med mina nya slingor! Dessutom är hon varm och glad och man blir på bra humör :)

Klas T
Skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair

Eva är mycket kunnig, duktig, kreativ, och trevlig. Jag är så glad att jag blivit ny stammis hos henne.

Jannike T
Skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair

Lyhörd, kunnig, kreativ och vet exakt hur mitt hår ska klippas och färgas. Eva är oerhört professionell och trevlig. Jag rekommenderar henne varmt.

Hans N

Trevlig, tillmötesgående och duktig

Yasmina S
Skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair

Eva är den absolut bästa frisören! Jag har gått hos henne i flera år och är lika nöjd varje gång. Hon har lyckats hitta perfekta färgen när vi slingar, det jag uppskattar är att det ser så naturligt ut. Eva är mycket noggrann, lugn och resultatet blir alltid perfekt. Dessutom är hon en mycket fin person. Är så glad att du finns Eva!

Isabel R
Skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair

Jag har klippt mig hos Eva i många år och hon är verkligen toppen. Jag har alltid haft svårt att hitta en frisör som gör alla rätt men Eva är grym. Jag känner mig alltid fin när jag har varit där och frisyren håller sig länge. Dessutom är hon en väldigt gullig och trevlig person som pratar alldeles lagom mycket. Jag kan varmt rekommendera henne! 🙂

Marie J
Skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair

Uppfyllde absolut mina förväntningar. Toppklass i allt!

Cecilie N
Skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair

Jag har varit kund hos Eva Bengtsson i många år och är alltid mycket nöjd. Eva har ett fantastiskt vänligt bemötande och är mycket lyhörd. Ett besök hos Eva i den luftiga, fräscha salongen är en höjdpunkt!

Linnea G
Skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair

Superduktig frisör för långt hår! Jag har klippt mig hos Eva i flera år och tänker fortsätta m det. Fin salong med mycket bra service.

Kerstin S
Skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair

Eva är mycket skicklig frisör som ser vad som blir bäst. Strålande glad och en härlig personlighet! Jag vill alltid bara gå till Eva och rekommenderar henne varmt!