Leif Hedin

Jenny E

Professionellt bemötande Utmärkt klippning Utmärkt färg med slingor

Christer E
Skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair

Leif är en mycket skicklig och trevlig frisör.

Oscar J
Skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair

Klippt mig hos Leif under en längre tid och är alltid nöjd. Han är trevlig, noggrann och skicklig.

Barbro W
Skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair

Av tre vänninor, oberoende av varandra, blev jag rekommenderad att klippa mig hos Leif på Ekman Hair. Är ytterligt nöjd med de fina och genomarbetade klippningar som Leif genomför. Dessutom är han en utomordentligt trevlig och behaglig som person. Öht har jag blivit väl bemött på Ekman Hair så att fortsätta klippa mig där är något jag önskar också i framtiden.

Jon L
Skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair

Herrklippnung Blev trevligt bemött som alltid Mina förväntningar var att han klipper mitt hår på sådant sätt art min fru blir nöjd. Min fru blev som alltid mycket nöjd.

Gunilla A
Skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair

Leif är mycket skicklig på klipp och färg. Rekommenderas!

Marcus S
Skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair

Bästa jag haft! Gått till Leif i flera år sä det är självklart att jag klipper mig av honom!

Annelie B
Skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair

Professionell, oerhört kunnig, lyhörd och sympatisk! Rekommenderas!

Håkan E
Skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair

Klippning en gång varje månad i c:a tre decennier. Alltid bra och professionellt. Jag har följt Leif från Riddargatan någon gång på 1990-talet över Artillerigatan (tror jag det var) till Nybrogatan/Linnégatan. Personligt och vänligt bemötande. Under trettio år i livet händer det en hel del som förändrar tillvaron. Leif kan lyssna, ibland kommentera med stöd av egna erfarenheter och alltid med humor, empati och korrekt distans. Jag är förmodligen en av Leifs till åren äldsta kunder, snart 85. Det finns alltså inget större...

Lotta H
Skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair

Proffessionell, integritet, lyhörd. Ett slikt mail på julafton rimmar dock illa med det sätt på vilket jag känner Leif.