Alla kategorier Snickare Västra Götaland Göteborg Elega Kök Sverige

Elega Kök Sverige

Blacktjärnsgatan 4A, 416 78 Göteborg — Visa karta

Med över 60.000 genomförda köksrenoveringar är vi på Elega marknadsledande på just köksrenoveringar. Vi på Elega drivs av energisk och pålitlig arbetsgemenskap, punktlighet och ärlighet samt att locka fram ett leende hos våra kunder genom att vi förstår och uppskattar våra kunder. Sedan 1991 har Elega varit aktivt och det hela började i Finland för att sedan utöka till den svenska marknaden.

- 150 inrednings- och köksexperter.
- Innovativa lösningar
- Kostnadsfri planering av ditt kök

Ta gärna en titt in på vår hemsida Elega.se för att se våra unika och smarta kökslösningar. Välkommen!

Läs vad 9 kunder tycker om Elega Kök Sverige

• Marita M
    Marita M skrev om Elega Kök Sverige
    Har förnyat mitt kök med nya luckor, bänkskivor, diskho och kakel.
    Mycket trevligt bemötande av er personal, erfarenhet kring mina frågor
    Några missuppfattningar kring vad jag skulle inskaffa/material till snickaren kring kakelsättning som sen kom på fakturan
    Där kan dem bli bättre på att vara ännu tydligare. Läs mer
    2018-06-10 Jani K svarar Marita M
    Hej och tack för ditt svar Marita.
    Vi försöker ha så goda dialoger som möjligt med våra kunder.
    Vi tar med oss missuppfattningen kring kakelsättningen så vi kan bli ännu bättre framöver.
    Ha en trevlig sommar.
    //Jani & Elega Kök Göteborg
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Elega Kök Sverige
    Köksluckot fungerade mycket bra. Läs mer
    2018-05-23 Jani K svarar Ingrid J
    Tack för omdömmet du lämnar.
    Ha en skön sommar.!
  • Harriet G
    Harriet G skrev om Elega Kök Sverige
    Köpte och anlitade tjänst för hel köksrenovering och blev mycket väl bemött av alla. Mina förväntningar var ett nytt bättre kök, dessutom att den skulle varas praktisk och lättare att städa. Slutresultatet blev över förväntan. Det är ett litet kök så planeringen blev välgjord t om en liten städvrå för dammsugaren gick in... lätt att snabbt plocka fram dammsugaren för att snabbt t ex dammsuga hallen eller annat skräp som kan dyka upp. Ventilation och luft påverkade hela lägenheten till det bättre. Köket är nu 1 år och fortfarande njuter vi. Att städa och diska även dammsugningen blev roligare och det viktigaste av allt lättare att hålla rent. Vi äter aldrig mera ute på balkongen, då vi nu har ett luftigt gemytligt kök. Vi har hund! Endast kakel/tåligt laminatgolv/målarfärg valde vi ut på BAUHAUS 2017 då de hade jubileum med bra nedsatta priser. Kaklet var som hittat ett utgående italienskt keramik eftersom vi hade litet kök räckte detta väl. Fina Vitvaror valde vi genom ELON då företaget samarbetade med dessa. Allt gick smidigt ungefär enligt tidplanering något senare men inte mycket. Det dök upp en jätte farlig spricka bakom matskafferiet. Att det skulle vara en spricka visste vi men inte så farlig. Alla andra små sprickor som gamla hus kan få med tiden är nu borta. Det finns ju inga garantier för att det kan komma nya, men det har det inte gjort. Det är en vinkellägenhet ut mot gata och köket är en form av ostbit och nu sitter vi här med ett - Modernt nytt kök! Läs mer
    2018-05-23 Jani K svarar Harriet G
    Hej Harriet. Vad skönt att du är nöjd med renoveringen du anlitade oss för.
    Tack för dom fina lovorden du ger oss och ha en riktigt skön sommar.!
    Harriet v gillar detta
  • Bo N
    Bo N skrev om Elega Kök Sverige
    Helt nytt kök.Bra bemött.Allt Ok Läs mer
    2018-05-14 Jani K svarar Bo N
    Tack för ditt omdöme Bo.
    Lycka till med det nya köket.
  • Felice J
    Felice J skrev om Elega Kök Sverige
    Köksluckor och stommar. Vi blev bra bemötta. Läs mer
    2018-05-13 Jani K svarar Felice J
    Tack för omdömet Felice.!
    Ni har varit återkommande kunder och det bevisar att vi gjort bra ifrån oss.
  • Behzad R
    Behzad R skrev om Elega Kök Sverige
    Allting var utmärkt!
    Arbetet, leverans , hålbarhet, efter kontakt... Läs mer
    2018-05-11 Jani K svarar Behzad R
    Tack Behzad, jag vet också att du rekommenderat Elega Kök till vänner så tack än en gång.!
  • Vivan B
    Vivan B skrev om Elega Kök Sverige
    Blev ett kök som blev mycket bättre än vad jag trodde. Jag älskar mitt kök nu. Jag fick ett mycket bra bemötande, och eftersom jag inte visste allt när jag tog Elega, hur jag egentligen ville ha det,så hjälpte mig Jani med vägledning och förslag som visade sig vara utmärkta förslag han gav mig.
    Jag tycker att jag har ett mycket modernt och vackert kök.
    Jag får tacka Jani än en gång.
    Elkillen, snickarna o s v, alla var jättetrevliga. Läs mer
    2018-05-11 Jani K svarar Vivan B
    Tack själv Vivan.!
    //Jani, Elega Kök
  • Mona-lisa L
    Mona-lisa L skrev om Elega Kök Sverige
    Jag valde ett helt nytt kök, nya vitvaror och nytt tak. Ett jätte fint bemötande med bra service. De fixade alla mina önskemål och köpte in det jag ville ha under renovering. Mkt bra att de utförde alla jobb som nytt tak, golv, kakel och målning. Jag hade hört gott om de innan så mina förväntningar blev blev uppfyllda. Läs mer
    2018-05-11 Jani K svarar Mona-lisa L
    Tack för dom finfina orden Mona-Lisa.
  • Per L
    Per L skrev om Elega Kök Sverige
    köpte komplett kök, är mycket nöjd. Läs mer
    2018-05-11 Jani K svarar Per L
    Stort tack Per. Jag är säker på att ni kommer få många fina stunder i ert nya kök.
    P.S. Snyggt med bistro..!

Blacktjärnsgatan 4A, 416 78 Göteborg