Elhjälpen Norden AB

4.5

30 omdömen om Elhjälpen Norden AB

Sandra E
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Jag är otroligt nöjd med allt då jag fick väldigt bra hjälp från början till slut med elavtalet. Det märks att de har koll på läget. Rekommenderar starkt!

Mehmet emin I
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Mycket nöjd hag fick hjälp från jackt o ibrahim tackså mycket

Henrik A
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Fick hjälp med revision och återbetalning av elskatt. Mycket nöjd från början till slut. Kan varmt rekommenderas!

Rafik G
Skrev om Elhjälpen Norden AB

VARNING!!!! SE UPP FÖR DET HÄR BOLAGET. NI SOM SKRIVER UNDER AVTAL TÄNK PÅ ATT NI SKRIVER PÅ 5 ÅRS AVTAL SOM EJ GÅR ATT ÄNDRA ÄVEN OM DET UTLOVAS ANNAT PÅ TELEFONEN. Lurade mig på avtalet! Bedrägeri rakt igenom! Akta er för dom här! Riktigt Bedrägeri! AKTA ER!!!

Doriz S
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Tack för bra service herman! Rekommenderar starkt!

Joakim Hakim C
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Hjälpte mig komma ut ur mitt gamla avtal och drog ner kostnaden med 30 öre. Tack till Tor.

Gamal Shafik G
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Detta Företag är största SKOJARE på marknad. dem ringer företag och säger att dem samarbeta med Fortum & Ellevio och ska sänka dina el kostnader med många öre. dem skickar avtalet direkt för underskrift. jag ringde FORTUM och frågat om det är sant & avtalat med. då svara FORTUM att dem gjorde polis anmäla för deras snatteri av kunderna. Fyyyy Faaaan

Svar från Elhjälpen Norden AB

Hej Gamal, Vi har gjort en dubbelkontroll och ser att du inte är kund hos oss på Elhjälpen och har aldrig varit det heller. Misstänker att du sammanblandat oss med en annan aktör eller att detta är ett försök till sabotage, vilket är väldigt tråkigt.. Mvh, Linnea. S

Roberto V
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Fick hjälp av Nicklas. Tack för hjälpen och för den snabba responsen. Mvh Roberto.

Victoria S
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Snabbt agerande, återkoppling efter samtal och allt ordnat. Tack för det!

Lars U

Bra och snabb service. Trevligt bemötande. Tack / Lasse

Osama T
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Stort tack till elhjälpen som löste ut mig från ett bundet avtal utan några brytavgifter

Rami D
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Bra service mycket snabba lösningar rekommenderar starkt speciellt Jonas grym gubbe på företaget grym e du 💪 / RD

David G
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Stort tack för elavtalet. Allt gick smidigt till, även brytavgiften från Tidaholm Energi såg han till att makulera. Tack till Ibrahim och Nicklas.

Kayvan M
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Jonas var väldigt hjälpsam och hjälpte mig längs hela processen, otroligt professionel! Tack Jonas för all hjälp Rekommenderar bolaget starkt

Christian Camilo H
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Jag hade ett gott samtal med Jonas. Fick professionell hjälp för att hitta rätt elavtal just för mig.

Armin A
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Fick ett samtal av Daniel Lundin, var lite skeptisk till en början då de lät för bra för att vara sant, valde dock att lita på hans ord. Bästa beslutet jag tagit på ett bra tag kan jag säga. Tack för hjälpen Daniel, otroligt skönt att kunna bespara så mycket pengar varje månad!!

Sebbe J
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Vill tacka Gustav för hjälpen med mitt el avtal!

Dezire J
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Bunden i fastprisavtal med annat elbolag tidigare, fick hjälp att komma ut. Heja heja!

Marcus Thomas C
Skrev om Elhjälpen Norden AB

fick hjälp med revisionen, tack gustav grymt jobbat.

Truls K
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Jag fick ett avtal jag inte ville ha och det makulerades till slut.

Johan L
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Elhjälpen hjälpte oss med återbetalningen på våran energiförbrukning tre år tillbaka. Fick återbetalningen på kontot inom 1 vecka efter vi signerat. Tack återigen!

Ervin C
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Kanonbra jätte nöjda med allt!

Carl H
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Utmärkt! Elrevisionen gick smärtfritt. Torkel skötte det som sagts och kapitalet hamna på kontot inom någon vecka👍 Tack.

Ahmed H
Skrev om Elhjälpen Norden AB

TACK DANIEL Jag skrev på ett avtal för ett par månader sen förväntade mig att nånting skevt skulle dykt upp vid de här laget. Istället har jag fått exakta motsatsen. Tack till Daniel som ändrat min uppfattning har ett tryggt avtal på 89 Öre. Transparang kille. Fråga och han svarar.

Axel Lime K
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Tack för hjälpen! Grym service !

Svar från Elhjälpen Norden AB

Hej Axel, Kul att du var nöjd med energirevisionen. Vi på Elhjälpen önskar dig all framgång med nyöppningen av bageriet! Vi hörs i efter årsskiftet för ytterligare en granskning av era elfakturor :) Med vänliga hälsningar,

Diako A

De hjälpte mig att sänka kostnaderna med 20%

Svar från Elhjälpen Norden AB

Hej Diako, Tack för din åsikt och det var faktiskt mer än 30 % som du reducerade dina kostnader med! Önskar dig en fantastisk helg :) Med vänliga hälsningar, Sara Lundgren

Mustafa A
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Ej nöjd med bemötandet. Avbröt samtalet plötsligt och fick ingen återkoppling. Oprofessionellt.

Rafik G gillar detta
Svar från Elhjälpen Norden AB

Hej Mustafa, Tack för din åsikt! Beklagar att du inte fått någon återkoppling efter att samtalet avbröts. Om du vill kan jag be en av mina kollegor att kontakta dig? Önskar dig en trevlig helg :) Med vänliga hälsningar, Sara Lundgren

Iman K
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Fick hjälp att komma ut från mitt gamla elavtal till ett mycket billigare.

Ali H
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Säljaren Nicklas hjälpte mig förnya mitt el avtal med lägre kostnad! Otroligt duktig. Tack för hjälpen.

Sam A
Skrev om Elhjälpen Norden AB

Granskade våra elfakturor bakåt i tiden då vi hade dyra avtal med Stockholms elbolag. Fick en slant tbx och det gick smidigt till. Nästa år gör vi en till kontroll. Tack!