Ellevio

Valhallavägen 203, 115 53 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Ellevio

• Christian skrev om Ellevio
    Att tvingas att betala pengar till ett sådant skitföretag med urusel kundservice och ockerpriser är vidrigt. Att elnätsmarknaden har detta monopol där man tar bort kundens möjligheter helt att välja annan leverantör är skadligt och kommer slå hårt tillbaka på marknaden. Läs mer
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Ellevio
    Dom ljög för mig! Jag hittade ett avtal på deras sida som jag ville ha men det stod inget om någon bindningstid så jag ringde in och pratade med dom. Jag var mycket tydlig att jag inte ville ha de om det var bundet i 1år. Och det va det inte sa dom! Sen fick jag hem papper på att det va bundet! Tur att man kan göra en flyttamälan;) Läs mer
  • Elina E
    Elina E skrev om Ellevio
    När jag skulle flytta hemifrån ringde jag Fortum för råd och tips vad jag behövde göra innan flytten. Jag skulle även teckna abonnemang för elnätet och passade då på att ta Forum på resten också. Men jag vet inte riktigt vad som hände, för jag fick aldrig någon bekräftelse på att jag nu hade el och efter 4e tillfället jag pratade med kundtjänst på Fortujm lyckades de äntligen skicka hem bekräftelsen till mig - men då hade jag redan hunnit flytta hemifrån. Har inte alls blivit bra bemött känner jag och funderar nu på att byta eldistrubitör inför nästa period. Läs mer

Bästa elbolagen i Stockholm:

Landsvägen 50 A, 17263, SUNDBYBERG