EMJ Service

EMJ Service

Ring 08-410 098 98 emjservice.se
4.1

EMJ Service arbetar som en helhetsleverantör för alla sorters kommersiella fastigheter och bostadsrättsföreningar i Stockholm. Vi är experter på fastighetsskötsel och erbjuder fastighetsförvaltning, takrenovering, snöskottning samt tjänster för tak och mark. Vårt mål är att underlätta för fastighetsägare och föreningar och...

18 omdömen om EMJ Service

Giovanni P
Skrev om EMJ Service

Problem men kommunikation men det löste sig

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
SEPPO K
Skrev om EMJ Service

De mejlar på icke officiella mejl och har inte betalat skatt svarar inte på telefon! Det är troligen bedragare som sysslar med pfishing?

Zolle B
Skrev om EMJ Service

EMJ Service håller vad de lovar och levererar kvalitet. Proffsigt och smidigt i alla led, jag (och vår BRF) rekommenderar de starkt!

Leif K
Skrev om EMJ Service

Brf Västerblick i Vällingby anlitar EMJ Service för snö- och takskottning, och är mycket nöjda över företagets serviceanda och utförandet av arbetet. Under denna vinterns två kaotiska snöfall var grabbarna snabbt på plats och röjde taken och trottoaren. En speciell eloge skall Jamal W ha, snabb respons och ingenting omöjligt! Vi rekommenderar varmt EMJ. / Leffe K

Svar från EMJ Service

Tack! Vi fortsätter med samma serviceanda :)

William S
Skrev om EMJ Service

Vi har anlitat EMJ Service för snöskottning av vår Bostadsförenings båda tak. Vi är såhär långt mycket nöjda/glada för den service vi får och för firmans personliga engagemang. Det är klart att vi i BF är vidare är mycket glada att våra tak snöröjs bland de första i vårt kvarter efter de milt sagt överraskande snöfallen denna vinter. Tack för ett bra jobb, vi hoppas på ett långt samarbete. William Takansvarig BF Wasalund u.p.a.

Kristian O
Skrev om EMJ Service

Vi är en förening i centrala Stockholm som anlitar Emj för snö- och takskottning. Samarbetet fungerar utomordentligt bra, kommunikationen är rak och tydligt. Vi har haft kontakt med Jamal Wattar, han svarar alltid snabbt när vi hör av oss vilket är väldigt bra! Han är också väldigt tillmötesgående och effektiv. Emj skottning av vår fastighet är klanderfri! Jag kan varmt rekommendera Emj och Jamal!

Björn M
Skrev om EMJ Service

Väldigt service-minded företagsfilosofi! Positiva och hjälpsamma med ett resultat som är över förväntan. Oerhört tacksam för all hjälp ovh kommande.

Ulla B
Skrev om EMJ Service

Hej Vi är nöjda med EMJ. Vi har ett kontrakt gällande snöskottning för vår förening och det känns tryggt att veta att vi får snabb hjälp när snö och is kommer.

Erik B
Skrev om EMJ Service

Erik Blennberger, brf Revskär i Farsta tycker att: EMJ Service har en alert service och är mycket lätta att direkt få kontakt med för att planera olika insatser. Vi är mycket nöjda med detta företag. (Det var lite klagomål från en del boende i vintras om skottningen av att trapporna i området, men jag har inte själv noterat detta.) Och så hoppas vi (men sannolikt inte ni) på en snöfattig och mild vinter! Erik

Eva-lis G
Skrev om EMJ Service

Vi har alltid fått ett bra bemötande från EMJ. Den snöskottning som varit aktuell har de skött på ett mycket bra sätt. De har även anlitats av oss för ommålning av yttertaket på fastigheten. Det arbetet utfördes på ett proffsigt sätt.

Johan B
Skrev om EMJ Service

Jag antar att det här är för taksnöskottning vintern 2015/16 i Brf Mörsaren 7 & 8. Vi har ett avropsavtal och jag tror inte att vi kallade in EMJ Service något, det snöade för lite.

Per Å
Skrev om EMJ Service

Inga problem men heller ingen snö.

Svar från EMJ Service

Hej Per, vi får hålla tummarna för att det blir lite snö i år :)

Marie S
Skrev om EMJ Service

Vår förening hade avtal med bolaget för snöröjning men behövde aldrig nyttja det.

Lars L

Snöskottning. Inga problem med kontakterna

Anton B
Skrev om EMJ Service

Trevlig och personlig kontakt, vi får hjälp med våra önskemål snabbt

Bo W
Skrev om EMJ Service

Bara gott att säga! Snabbt och fackmässigt utförd installation.

Tack för förtroendet! H/Jamal Wattar VD

Ylva S
Skrev om EMJ Service

Vi har inte anlitat EMJ Service särskilt länge. Vi har köpt teknisk förvaltning av vår fastighet samt utökat med bevakningsavtal för snö. Jag upplever att det är korta ledtider (man behöver aldrig vänta särskilt länge på svar eller åtgärder). EMJ Service tar ett helhetsansvar för vår fastighet och jag tycker det fungerar bra. Proffsigt och trevligt bemötande!

Bo B
Skrev om EMJ Service

Relativt snabb inställelsetid. Nöjd med leveransen.