EMJ Service

Fabriksvägen 5, 171 48 Solna — Visa karta

EMJ Service arbetar som en helhetsleverantör för alla sorters kommersiella fastigheter och bostadsrättsföreningar i Stockholm.

Vi är experter på fastighetsskötsel och erbjuder fastighetsförvaltning, takrenovering, snöskottning samt tjänster för tak och mark. Vårt mål är att underlätta för fastighetsägare och föreningar och därför arbetar vi dygnet runt.

Vi har lång erfarenhet inom branschen och jobbar självklart med garanti och säkerhet. Vi har försäkring via Trygg-Hansa och ID06-legitimation. Kontakta oss så berättar vi mer!
Mån-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 16 kunder tycker om EMJ Service

• Zolle B
    Zolle B skrev om EMJ Service
    EMJ Service håller vad de lovar och levererar kvalitet. Proffsigt och smidigt i alla led, jag (och vår BRF) rekommenderar de starkt! Läs mer
  • Leif K
    Leif K skrev om EMJ Service
    Brf Västerblick i Vällingby anlitar EMJ Service för snö- och takskottning, och är mycket nöjda över företagets serviceanda och utförandet av arbetet. Under denna vinterns två kaotiska snöfall var grabbarna snabbt på plats och röjde taken och trottoaren. En speciell eloge skall Jamal W ha, snabb respons och ingenting omöjligt! Vi rekommenderar varmt EMJ. / Leffe K Läs mer
    2017-02-16 Jamal W svarar Leif K
    Tack! Vi fortsätter med samma serviceanda :)
  • William S
    William S skrev om EMJ Service
    Vi har anlitat EMJ Service för snöskottning av vår Bostadsförenings båda tak. Vi är såhär långt mycket nöjda/glada för den service vi får och för firmans personliga engagemang. Det är klart att vi i BF är vidare är mycket glada att våra tak snöröjs bland de första i vårt kvarter efter de milt sagt överraskande snöfallen denna vinter.
    Tack för ett bra jobb, vi hoppas på ett långt samarbete.

William
    Takansvarig BF Wasalund u.p.a. Läs mer
  • Kristian O
    Kristian O skrev om EMJ Service
    Vi är en förening i centrala Stockholm som anlitar Emj för snö- och takskottning. Samarbetet fungerar utomordentligt bra, kommunikationen är rak och tydligt. Vi har haft kontakt med Jamal Wattar, han svarar alltid snabbt när vi hör av oss vilket är väldigt bra! Han är också väldigt tillmötesgående och effektiv. Emj skottning av vår fastighet är klanderfri! Jag kan varmt rekommendera Emj och Jamal! Läs mer
  • Björn M
    Björn M skrev om EMJ Service
    Väldigt service-minded företagsfilosofi!
    Positiva och hjälpsamma med ett resultat som är över förväntan.

Oerhört tacksam för all hjälp ovh kommande. Läs mer
  • Ulla B
    Ulla B skrev om EMJ Service
    Hej Vi är nöjda med EMJ. Vi har ett kontrakt gällande snöskottning för vår förening och det känns tryggt att veta att vi får snabb hjälp när snö och is kommer. Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om EMJ Service
    Erik Blennberger, brf Revskär i Farsta tycker att:
    EMJ Service har en alert service och är mycket lätta att direkt få kontakt med för att planera olika insatser. Vi är mycket nöjda med detta företag.
    (Det var lite klagomål från en del boende i vintras om skottningen av att trapporna i området, men jag har inte själv noterat detta.)

Och så hoppas vi (men sannolikt inte ni) på en snöfattig och mild vinter!
    Erik Läs mer
  • Eva-lis G
    Eva-lis G skrev om EMJ Service
    Vi har alltid fått ett bra bemötande från EMJ. Den snöskottning som varit aktuell har de skött på ett mycket bra sätt. De har även anlitats av oss för ommålning av yttertaket på fastigheten. Det arbetet utfördes på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om EMJ Service
    Jag antar att det här är för taksnöskottning vintern 2015/16 i Brf Mörsaren 7 & 8. Vi har ett avropsavtal och jag tror inte att vi kallade in EMJ Service något, det snöade för lite. Läs mer
  • Per Å
    Per Å skrev om EMJ Service
    Inga problem men heller ingen snö. Läs mer
    2016-09-19 Jamal W svarar Per Å
    Hej Per, vi får hålla tummarna för att det blir lite snö i år :)
  • Marie S
    Marie S skrev om EMJ Service
    Vår förening hade avtal med bolaget för snöröjning men behövde aldrig nyttja det. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om EMJ Service
    Snöskottning. Inga problem med kontakterna Läs mer
  • Anton B
    Anton B skrev om EMJ Service
    Trevlig och personlig kontakt, vi får hjälp med våra önskemål snabbt Läs mer
  • Bo W
    Bo W skrev om EMJ Service
    Bara gott att säga! Snabbt och fackmässigt utförd installation. Läs mer
    2016-09-05 Jamal W svarar Bo W
    Tack för förtroendet! H/Jamal Wattar VD
  • Ylva S
    Ylva S skrev om EMJ Service
    Vi har inte anlitat EMJ Service särskilt länge. Vi har köpt teknisk förvaltning av vår fastighet samt utökat med bevakningsavtal för snö. Jag upplever att det är korta ledtider (man behöver aldrig vänta särskilt länge på svar eller åtgärder). EMJ Service tar ett helhetsansvar för vår fastighet och jag tycker det fungerar bra. Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Bo B
    Bo B skrev om EMJ Service