EMT Fönsterputs

Morjärvsvägen 4A, 952 33 Kalix — Visa karta

Vi utför fönsterputs åt privatpersoner och företag i Kalix, Haparanda, Boden och Luleå.

Som privatperson kan du nyttja RUT-avdraget.

Vill du alltid ha rena fönster? Vi erbjuder löpande fönsterputs, skräddarsytt efter dina önskemål.

Några av de tjänster vi erbjuder:
Fönsterputs
Polering av kalkfläckar, repor osv
Borttagning av färgstänk och lack på rutor
Altanrengöring
Byggputs

Med lång erfarenhet inom renhållning såsom rekonditionering och fönsterputs har vi ett öga för detaljer.

Kontakta oss för en kostnadsfri offert
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-22:00

Läs vad 8 kunder tycker om EMT Fönsterputs

• 2020-04-27

Johan B skrev om EMT Fönsterputs
    Bra och snabb service. Kom exakt angiven tid och gjorde ett bra jobb. Bra info inför näst kommande beställning av fönsterputs. Läs mer
  • 2020-04-24

Kalix Elektriska K skrev om EMT Fönsterputs
    Trevligt bemötande, snabbt och väl utfört jobb. Läs mer
  • Roger R

2020-04-24

Roger R skrev om EMT Fönsterputs
    Tvättade våra fönster i våran restaurang "thaiköket" med utmärkt resultat. Fick ett mycket bra bemötande Läs mer
  • 2020-04-01

Eivor B skrev om EMT Fönsterputs
    Så himla skönt att få alla fönster putsade i ett nafs. Skönt att slippa hasa sig ut från fönsterbrädan och försöka nå längst ut i hörnen.
    Så nöjd. Har redan tipsat flera att göra samma sak.
    Bra också att det märktes att Thobias tog coronan på allvar. Kände mig trygg i det. Det blir fler gånger. Läs mer
  • 2020-03-26

Anette A skrev om EMT Fönsterputs
    Fick erbjudande att testa deras tjänst. Erbjudandet var mycket positivt och jag berömmer deras sätt att ta kontakt och erbjuda nåt. Gillar att de tog initiativet. Svårt att säga nåt om utförandet då det bara var utvändigt. Hade tänkt boka deras tjänster men måste hålla nere ALLA kostnader i o m Corona. Mycket gott betyg för deras engagemang i alla fall och hoppas kunna återkomma då vinden har vänt . Läs mer

Sara P skrev om EMT Fönsterputs
    Väl bemött och dom tog hand om mina fönster på nolltid, proffsigt resultat till ett bra pris! Kommer absolut anlita dom igen 👍🏼 Läs mer

Sandra E skrev om EMT Fönsterputs
    Super bra jobb utfört !
    snabb och noggrann Läs mer

Dennis A skrev om EMT Fönsterputs
    Snabb, billig och professionell. Läs mer

Morjärvsvägen 4A, 952 33 Kalix