EMT Fönsterputs

EMT Fönsterputs

Vi utför fönsterputs åt privatpersoner och företag i Kalix, Haparanda, Boden och Luleå. Som privatperson kan du nyttja RUT-avdraget. Vill du alltid ha rena fönster? Vi erbjuder löpande fönsterputs, skräddarsytt efter dina önskemål. Några av de tjänster vi erbjuder: Fönsterputs Polering av kalkfläckar, repor osv Borttagning...

8 omdömen om EMT Fönsterputs

Johan B
Skrev om EMT Fönsterputs

Bra och snabb service. Kom exakt angiven tid och gjorde ett bra jobb. Bra info inför näst kommande beställning av fönsterputs.

Kalix Elektriska K
Skrev om EMT Fönsterputs

Trevligt bemötande, snabbt och väl utfört jobb.

Roger R
Skrev om EMT Fönsterputs

Tvättade våra fönster i våran restaurang "thaiköket" med utmärkt resultat. Fick ett mycket bra bemötande

Eivor B
Skrev om EMT Fönsterputs

Så himla skönt att få alla fönster putsade i ett nafs. Skönt att slippa hasa sig ut från fönsterbrädan och försöka nå längst ut i hörnen. Så nöjd. Har redan tipsat flera att göra samma sak. Bra också att det märktes att Thobias tog coronan på allvar. Kände mig trygg i det. Det blir fler gånger.

Anette A
Skrev om EMT Fönsterputs

Fick erbjudande att testa deras tjänst. Erbjudandet var mycket positivt och jag berömmer deras sätt att ta kontakt och erbjuda nåt. Gillar att de tog initiativet. Svårt att säga nåt om utförandet då det bara var utvändigt. Hade tänkt boka deras tjänster men måste hålla nere ALLA kostnader i o m Corona. Mycket gott betyg för deras engagemang i alla fall och hoppas kunna återkomma då vinden har vänt .

Sara P
Skrev om EMT Fönsterputs

Väl bemött och dom tog hand om mina fönster på nolltid, proffsigt resultat till ett bra pris! Kommer absolut anlita dom igen 👍🏼

Sandra E
Skrev om EMT Fönsterputs

Super bra jobb utfört ! snabb och noggrann

Dennis A
Skrev om EMT Fönsterputs

Snabb, billig och professionell.