Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 8 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Ida L
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Lätt och smidigt sammarbete! Fick all hjälp vi behövde för att få igenom vårt bygglov.

Anders J
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Er Byggkonsult i Nykvarn ger ett professionellt bemötade. Genomför projektledningsuppdrag med bred kompetens och stort engagemang för kunden

Patrik A
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Har anlitat Daniel på Er Byggkonsult i Nykvarn för att vara min kontrollansvarige vid nybygge av vårat hus. Daniel är kompetent och kunnig i sin roll som KA. Han har lätt för att göra sig förstådd på min ekla nivå samt har stor kunnighet i att hantera byggnadsnämden på kommunen. Det känns trygt att ha Daniel som KA i projektet. Jag kan varmt rekomendera ER Byggkonsult i Nykvarn AB / Patrik

Sören S
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Professionellt bemötande och ansvarsfull hantering under hela byggprocessen.

Alexander B
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Er Byggkonsult i Nykvarn anlitades av oss som KA vid vårt första hus vi byggde. Vi fick den hjälp vi behövde under resans gång, en fördel var att ha en KA lokalt i området vi byggde i då det ibland behövdes konsultation på plats. Alexander & Simone Berggren

Peter Olof L
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Mycket trevligt bemötande och snabb och bra handläggning av bygglov för garage och attefall samt efterkontroll.Det har funkat bra.

Kenny E
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Superbra hjälp med alla bekymmer som uppkom vid mitt garagebygge. Bästa KA

Svar från Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Skönt att allt blev klart tillslut, hoppas att du nu fått in veteranbilarna i ditt nya fina garage!

PETER T
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Mycket professionellt, bra utfört arbete och bemötande. Rekommenderas

Svar från Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Tack Peter för att ni valde oss och vi fick vara med under ert projekt! Hoppas flytten gick bra och ni nu får en härlig sommar i vackra Trosa.

Filtrera omdömen