Er Byggkonsult i Nykvarn AB

9 omdömen om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Sedan starten hos Reco 2024

Erik S
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Andra gången som jag anlitar Byggkonsult i Nykvarn AB. Båda gångerna i ärenden där beviljat bygglov inte var självklart från början. Komplementbyggnad . I båda fallen slutade det med framgång. I ena fallet krävdes justeringar. Min uppfattning är att stort kunnande bakom bygglovsregler var avgörande. Bemötandet har varit snabbt och effektivt. En bra samarbetspartner som jag utifrån min erfarenhet kan rekommendera.

Ida L
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Lätt och smidigt sammarbete! Fick all hjälp vi behövde för att få igenom vårt bygglov.

Anders J
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Er Byggkonsult i Nykvarn ger ett professionellt bemötade. Genomför projektledningsuppdrag med bred kompetens och stort engagemang för kunden

Patrik A
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Har anlitat Daniel på Er Byggkonsult i Nykvarn för att vara min kontrollansvarige vid nybygge av vårat hus. Daniel är kompetent och kunnig i sin roll som KA. Han har lätt för att göra sig förstådd på min ekla nivå samt har stor kunnighet i att hantera byggnadsnämden på kommunen. Det känns trygt att ha Daniel som KA i projektet. Jag kan varmt rekomendera ER Byggkonsult i Nykvarn AB / Patrik

Sören S
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Professionellt bemötande och ansvarsfull hantering under hela byggprocessen.

Alexander B
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Er Byggkonsult i Nykvarn anlitades av oss som KA vid vårt första hus vi byggde. Vi fick den hjälp vi behövde under resans gång, en fördel var att ha en KA lokalt i området vi byggde i då det ibland behövdes konsultation på plats. Alexander & Simone Berggren

Peter Olof L
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Mycket trevligt bemötande och snabb och bra handläggning av bygglov för garage och attefall samt efterkontroll.Det har funkat bra.

Kenny E
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Superbra hjälp med alla bekymmer som uppkom vid mitt garagebygge. Bästa KA

Svar från Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Skönt att allt blev klart tillslut, hoppas att du nu fått in veteranbilarna i ditt nya fina garage!

PETER T
Skrev om Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Mycket professionellt, bra utfört arbete och bemötande. Rekommenderas

Svar från Er Byggkonsult i Nykvarn AB

Tack Peter för att ni valde oss och vi fick vara med under ert projekt! Hoppas flytten gick bra och ni nu får en härlig sommar i vackra Trosa.