Michaela Löfgren
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-01 - 2018-12

Läs vad 66 kunder tycker om Michaela Löfgren

• Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-01-11

Kvillebäcken
    Michaela hjälpte oss sälja trea vid Kvillebäcken i Göteborg. Hon var behjälplig med alla våra frågor och fixade extravisningar när så behövdes. Satte oss säljare i en bra position i alla lägen. Trevlig och bra på alla sätt! Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Sofie E köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-01-10

Centrala Hisingen
    Jag har köpt en bostadsrätt i Göteborg.

Michaela har varit mycket trevlig och tillmötesgående.
    Det gick snabbt för mig att köpa lägenheten, vilket förmodligen har inneburit mycket jobb för henne.
    Allt har gått smidigt och jag känner mig mycket nöjd! Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Peter L köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2019-01-09

Kvillebäcken
    Köpte en trea i Göteborg. Väldigt nöjd med både tillgänglighet och bemötande, som var mycket bra och rimligt även under svårare frågor och budgivning. Rekommenderas. Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Åsa T sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2018-12-09

Centrala Hisingen
    Vi är jättenöjda med Michaéla och kan verkligen rekommendera henne. Professionell och mycket kompetent samtidigt som hon är väldigt trevlig och social. Hon gav oss mycket stöttning och var väldigt aktiv och närvarande under vår process.  Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Maria M köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2018-11-14

Centrala Hisingen
    Köpte en bostadsrätt ute på Hisingen. Fick ett trevlig bemötande och svar på mina frågor. Har fått mycket hjälp med de frågor jag har haft. Väldigt trevligt och bra bemötande. Har haft en trevlig köpupplevelse och är mycket nöjd! Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Anton S sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2018-11-12

Centrala Hisingen
    Michaela har mycket framgångsrikt hjälpt mig att sälja min lägenhet både snabbt och till ett pris som jag är mycket nöjd med.
    Vi valde Michaela framför en annan mäklare då vi föredrog hennes trevliga bemötande och goda och positiva intryck.
    Allt som allt så tror jag att både Michaela, jag och min pappa tycker att försäljning har gått både snabbt och smärtfritt.
    5/5! Läs mer
  • Karin L
    Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2018-10-26

Centrala Hisingen
    Michaela förmedlar en känsla av lugn och kontroll, vilket gav mig en trygghet under hela försäljningsprocessen. Hon höll mig väl informerad och gav mig en tydlig bild över risker, möjligheter och förväntningar. Jag kan starkt rekommendera att anlita Michaela som mäklare! Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Anna O skrev om Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2018-10-17

Michaela var professionel, hjälpsam, vänlig och otroligt bra på kundkontakt. Jag köpte en lägenhet av henne som jag är otroligt nöjd med. Har inget negativt att säga! Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Josefine H köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2018-10-17

Kallebäck
    Vi köpte en trea. Nybygge i Kallebäck. Blev bemött på ett väldigt rakt, tydligt och trevligt sätt. Det var också detta som jag hade för förväntningar så hon levde upp till dessa. Läs mer
    Michaela L gillar detta
  • Rebecka G sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Löfgren en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Göteborg

2018-10-16

Centrala Hisingen
    Jag har sålt en etta på 37 kvadrat. Såg inte fram emot försäljningsprocessen men det gick över förväntningarna bra. Michaela var lättsam och tydlig och jag fick så mycket pengar för den som jag önskat och det gick mycket smidigare och snabbare än jag kunnat drömma om. Läs mer

Senaste försäljningarna

1:a