Stephanie Wehage

Stephanie Wehage

Stephanie Wehage är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Stephanie Wehage har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Stephanie Wehage har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.9. Stephanie Wehage har haft 6 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 98 Läs vad Stephanie Wehage

• sålde sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    • Stillingsön
    2021-07-06
    Bra sakligt / kunnig bemötande
    Jobbade fram ett bra pris på stugan
    Hade en grym fotograf som fick till grymma säljande bilder
    Svek mig dock vid själva försäljningen 🙃 tog sem.
    Men det får hon ta igen när vi skall deklarera
    och minska på skatten😃👍
    Tack för fina ord Stefan! Planet var redan bokat när du berättade att du skulle semestra mellan visning och kontrakt 😅 Men vi ses ju igen! 👍 Stephanie Wehage
  • köpte sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    • Gåre
    2021-07-04
    Stephanie var tydlig, professionell och vänlig under processen. Hon svarade på alla frågor och vi har ett stort förtroende för henne. Vi var osäkra och lite nervösa men hon kom med flera viktiga frågor än det vi hade tänkt på och processen kändes trygg och rolig. Även hjälpt till att vi fick bra kontakt med säljaren som var öppen och hjälpsam i miljön hon skapade för båda partier.
    • Svanesund
    2021-07-03
    Stephanie är en mycket kompetent mäklare! Genom hela processen fanns hon nära och svarade på alla frågor man som köpare har. Hon har ett professionellt, empatiskt och humoristiskt bemötande och jag kan med varm hand rekommendera henne.
    • Gåre
    2021-07-02
    En mycket professionell, påläst och kunnig mäklare, dessutom
    sympatisk som person vilket underlättar för alla parter.
    Stephanie levde mer än väl upp till förväntningarna och får 15 av 10 möjliga poäng
    En ren glädje att vara del i ert fastighetsköp - ni har mycket att se fram emot! Tack för fina ord! Stephanie Wehage
    • Svanesund
    2021-07-02
    Mycket effektivt och professionellt bemötande från första kontakten till kontraktssignering.
    En mäklare som fokuserar 100% på affären samtidigt som hon har stor ödmjukhet.
    En ren fröjd att anlita.
    Jag vill att Stephanie säljer mitt nästa hus också!
    Rekommenderas varmt.
    Snabb, alert, fokuserad, trevlig, effektiv, kommunikativ mäklare i kombination med en ödmjuk, charmig, sprudlande och ständigt positiv personlighet.
    Det har varit ett rent nöje! Tusen tack för fina ord, hoppas att vi jobbar tillsammans fler gånger :) Stephanie Wehage
  • köpte sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    • Svanvik
    2021-06-18
    Väldigt trevlig och enkel. och kommit med bra enkel info innan visning. och ha en bra genomgång om huset. Väldigt bra kundbemötande! 5+
  • sålde sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2021-06-14
    Över all förväntan. Snabb, engagerad, kunnig men också omtänksam om både säljare och köpare.
    Ordnade upp fastighetsförsäljningen extremt snabbt, imponerande.
    2021-06-14
    Stephanie är en mycket professionell mäklare som sätter ett stort värde vid att alltid vara tillgänglig, att alltid vara tydlig och transparent, att alltid göra sitt yttersta för att få till en försäljning där samtliga parter blir nöjda och att alltid vara vänlig. Kort sagt är jag väldigt nöjd med Stephanie som mäklare och jag kan varmt rekommendera henne.
    2021-06-14
    Stephanie genomförde uppdraget med positiv energi och hög kvalitet från start till mål. Hon överträffade våra förväntningar med råge!
    • Gullholmen
    2021-05-20
    Som köpare blev vi bemötta på ett mycket trevligt, korrekt och proffesionellt sätt. Snabba och tydliga svar på frågor. Har kommit i kontakt med flera mäklare under senare år både vid husvisningar och då närstående köpt hus. Stephanie har utan tvekan varit den som varit bäst!