Svensk Fastighetsförmedling Orust

Svensk Fastighetsförmedling Orust

Välkommen till Sveriges fjärde största ö - Orust!

Här i den Bohuslänska skärgården kan både sommargäster och permanentboende njuta av närheten till havet. På ön finner du gamla fiskelägen, klippor, kulturbygd, skog och jordbruk. Den unika miljön är värdefull och kommunen sätter stort värde på att den skyddas och underhålls.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling vill vara en mäklare som erbjuder lite mer. Letar du eller vill du sälja en fastighet i området på eller omkring Orust? Låt oss hjälpa dig med allt från rådgivning och värdering till att ordna med visningar och hitta det som blir rätt för just dig, just nu!

270 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Orust

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-12-02 Verifierad kund
    Kanon bemötande, väldigt proffsig !
  • köpte sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-11-29 Verifierad kund
    Toppenbra upplevelse, Stephanie är en expert och jättesnällt.
    Tusen tack för er fina rekommendation! Jag önskar hela familjen många härliga år i Slussen :) Stephanie Wehage
    2022-10-16 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Stephanies bemötande och lotsande genom affären.
  • sålde sin stuga med hjälp av Weronica Fakelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-09-19 Verifierad kund
    Weronika blev snabbt vår mäklare då vi skulle sälja vår bostad på Morlanda-Berg 918. Detta pga att hon redogjorde på ett väldigt bra sätt säljprocessen av vår fastighet.
    Vi fick hela tiden snabba svar/besked på våra frågor. Hon gjorde ett starkt intryck på oss, verkade mycket professionell och kunnig, samtidigt var hon väldigt vänlig och hade lätt till skratt. Vi hade kul tillsammans.
    Weronika har gjort ett alldeles utmärkt jobb å våra vägnar, arbetat snabbt och effektivt hela tiden och fortlöpande redogjort för läget. Vi är väldigt nöjda med Weronika och kan verkligen rekommendera henne till nya kunder!
    Mvh Christer Berg & Siv Claeson
  • sålde sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    • Hälleviksstrand
    2022-09-17 Verifierad kund
    Jag gillar inte det här att behöva ge omdömen ständigt och jämt men…

Helén Roth skötte sitt uppdrag helt och hållet professionellt.
    Jag fick stöd när jag behövde det och hon var lyhörd när det krävdes.
    Det var en snabb process vilket jag uppskattade.
    Hela Henånkontoret var superbra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    • Hälleviksstrand
    2022-09-16 Verifierad kund
    Professionell, erfaren, lugn och saklig och anpassningsbar och lyhörd för våra behov som köpare!
  • sålde sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött av Stephanie. Mina förväntningar var stora och hon levde med råge upp till dem. Hon är mycket kunnig och pedagogisk och ledde mig stadigt genom försäljningsproceduren. Det var ordning och reda, hon var tydlig och korrekt. Hon lyssnade på mig och gav goda råd som jag kunde ta ställning till. Hon hade många bra idéer och förslag, och hon var också inspirerande.
    Jag är mycket nöjd med samarbetet med Stephanie Wehage !
    Tack Birgitta, vilken härlig resa vi gjort hittills. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig! Stephanie Wehage
  • köpte sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-09-11 Verifierad kund
    Ett professionellt, hjärtligt och genuint bemötande
    Tack för er fina recension Love! Jag ser fram emot att träffa dig och familjen snart igen :) Stephanie Wehage
  • Johan B
    2022-09-09 Verifierad kund
    Stephanie guidade oss exemplariskt genom försäljningen av vårt sommarhus och hennes kunskaper och erfarenhet gjorde tydligt skillnad på vår upplevelse och troligen även slutpriset som vida överträffade våra förväntningar.
    Bästa Johan & Hanna, det har varit ett sant nöje! Vi ses snart igen, stort tack för de fina orden! Stephanie Wehage
    2022-09-08 Verifierad kund
    Otroligt duktig mäklare och vi kan varmt rekommendera henne! Hon är seriös och förstår både förväntningar och de känslor som kan uppkomma för så väl säljaren som köparen! Hon är ytterst professionell och enormt påläst vilket känns tryggt för oss som köpare! Det hon inte haft svar på har hon kollat upp! Hon har även bra uppföljning, punktlighet och framförallt en ödmjukhet som gör att man känner stort förtroende för henne! Ska man sälja kring Orust så skulle jag inte välja någon annan att göra det än Stephanie! Hälsningar Anna-Karin och Petter
    Stort tack för dessa fina ord, och grattis igen till ert fina ställe :) Stephanie Wehage
    2022-08-18 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Tillmötesgående, kompetent och smidig på alla sätt. Vi är mycket nöjda med henne.
  • Jan A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-08-10 Verifierad kund
    Toppbetyg rätt igenom
    Överträffade våra högt ställda förväntningar.
    Rekommenderas varmt.
    Tack bästa Jan & Anna! Varit en fröjd att samarbeta med er :) Stephanie Wehage
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-08-07 Verifierad kund
    Mycket korrekt
    Jag träffade aldrig mäklaren perdonligen
    Tack Lena! Förhoppningsvis ses vi vid nästa tillfälle :) Stephanie Wehage
    2022-08-05 Verifierad kund
    Superbra bemötande, flexibel och lyhörd. En av de bästa mäklarna jag haft att gör med.
    Tusen tack Philip, ser fram emot att vara fortsatt del i övertagandet av er nya bostad! Stephanie Wehage
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket professionell hantering av hela försäljningen.
    Tack P-A; sådant fint samarbete vi har och så roligt vi haft! Stephanie Wehage
    2022-07-29 Verifierad kund
    Stephanie var fantastisk på alla sätt. Lätt att nå, engagerad, trevlig och tillmötesgående på alla sätt!
    Tack för dina fina ord Susanna, värmer enormt! Vi ses snart igen! Stephanie Wehage
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-07-27 Verifierad kund
    Duktig säljare som gjorde det lätt för oss som kund. Flexibel, glad, trevlig och professionell.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Helen hade ett trevligt bemötande hela vägen. Snabb återkoppling och god lokalkännedom. Vi är väldigt nöja med Helen som mäklare när vi köpte vårt hus!
    2022-07-15 Verifierad kund
    Helen är en mycket kompetent mäklare och har gett oss en trevlig resa fram till försäljningen av lägenheten.
    Vi är mycket nöjda med hennes arbete.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-07-15 Verifierad kund
    Jag mötte en trevlig person med ett professionellt arbetssätt

Jag hade inte så stora förväntningar då mina erfarenheter av mäklare och deras sätt att arbeta är minimala

Sammanfattning
    Professionell och flexibel i arbetssättet
    2022-07-12 Verifierad kund
    Hjälpsam o trevlig bara possitiva intryck.
    Hade inga förväntningar innan.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vi har precis sålt vårt fiskartorp på Orust och är väldigt nöjda med Svensk Fast & Helén Roth som är proffsig, vänlig och tillmötesgående.
  • Jan A
    2022-06-20 Verifierad kund
    Proffesionell kunnig du känner dig trygg med henne någon att lita på glad käck och trevlig
    2022-06-19 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, kunnig. Trevlig, målmedveten..
    Tack bästa Charlie, ser fram emot fortsatt fint samarbete ! Stephanie Wehage
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi blev väldigt personligt bemötta av mäklaren som lotsade oss genom hela processen till avslut!
    2022-06-15 Verifierad kund
    En mäklare med huvudet på skaft och fötterna på marken. Rak, tydlig , pålitlig och idogt arbetande. Tycker om sitt arbete och kan ta folk. Har okonventionella lösningar på svårigheter som uppstår. Hon vet sitt värde och tar bra betalt men levererar också som hon skall. Här är det ordning och reda med en skvätt humor som bisittare. Tänk att det kan finnas en sådan mäklare och som tur var anlitade jag henne.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Stephanie uppfyllde alla mina förväntningar, och mer därtill!
    Hon var mycket trevlig och lätt att tycka om, kändes mycket kunnig och gav ett tryggt intryck.

MVH Eva-Lena Johansson
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag säger bara WOW!! Bästa tänkbara mäklare!
    Från början till slut har kontakten med Stephanie varit fantastiskt bra. Otroligt proffsigt bemötande, alltid glad, vänlig, otroligt mån om både köpare o säljare.
    Kunnig o påläst. Dessutom fått hjälp till en lokal bankkontakt, så sammantaget är att detta är den i särklass bästa mäklare jag någonsin haft att göra med!
    Maggan så fint vårt samarbete sett ut! Jag ser fram emot vår nästa träff och att vara del i att göra er till Orustbor :) Stephanie Wehage
    2022-06-12 Verifierad kund
    Bra, engagerat och proffsigt bemötande
    2022-06-08 Verifierad kund
    Vi har fått ett fantastiskt fint och professionellt bemötande av Stephanie. Hon har ställt upp och hjälpt oss med mer än vad vi kunnat förvänta oss, inte minst med en jättebra bankkontakt på Orust Sparbank.

De förväntningar vi har på en mäklare är höga och utan tvekan har hon överträffat dessa.

Hon ordnade en specialvisning med FaceTime för mig som var utan möjlighet att delta och som ledde till att vi kunde köpa bostaden på Myrebcken 222.

Vi både vill och kan rekommendera henne å det varmaste för andra klienter.

Jan Olsson & Margareta Südowsson
    2022-06-07 Verifierad kund
    Stephanie har varit oerhört engagerad och professionell från första mötet ända till kontraktsskrivningen. Hon har varit aktiv genom hela processen och har haft ett gott samarbete med både stylist och fotograf och har dessutom visat stor kunnighet om fastigheter och allt som hör därtill. Om jag skulle skriva en önskelista på vad jag söker hos en mäklare så skulle Stephanie få check mark på hela den listan. Stort tack!
    2022-06-07 Verifierad kund
    Proffsigt och förtroendeingivande bemötande från första samtalet till att affären var klar.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Helén har fullgjort sitt uppdrag på ett proffsigt och trevligt sätt. Hon gav oss förhoppningar om utgången, som vi knappt vågade tro på med tanke på ränteläget och det allmänna världsläget, men som visade sig bli besannade.
    Hela processen genomförde på ett snabbt och effektivt sätt, så att vi är helnöjda.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Engagerad och lyhörd. Proffsig rakt igenom hela processen.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Helen Roths bemötande är vi mycket nöjda med. Från första kontakt och hela vägen fram till kontraktskrivningen har skötts väldigt proffsigt. Våra förväntningar överträffades med råge.Vad Helen tyckte att vi kunde förvänta oss stämde väldigt bra. Vi blev hela tiden löpande informerade om läget.
    Från två mycket nöjda kunder ett stort tack till Helen.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Helén är kunnig, tydlig och noggrann och är dessutom mycket trevlig.
    Hon har ansträngt sig för att ta reda på svar på de frågor hon inte kunde svara på direkt.
    Vi har känt oss trygga i köpprocessen och är mycket nöjda med hennes arbete.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Mycket bra och ärligt bemötande. Gjorde vår affär mycket smidig och snabb återkoppling med allt!
    Suverän mäklare!
    Trevlig och tillmötesgående på alla sätt!
    Hon jobbar verkligen för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda!
    Vi köper gärna av Stephanie igen och kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja :)
    2022-06-02 Verifierad kund
    Påläst, kunnig och informativ mäklare! Har ett genuint engagemang, och månar om båda parternas intresse. Tvekar inte att söka fram och bistå med ytterligare information eller vara behjälplig på ett objektivt sätt. Mäklarens insats överträffade verkligen våra förväntningar! Ska vi sälja något i framtiden - vet vi vem vi vågar anlita!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Bra bemötande.. proffsigt. Glatt..
  • Cecilia B
    2022-06-02 Verifierad kund
    Stephanie var super som mäklare. Hon var förstående, engagerad, driven med stor kunskap om bostadsmarknaden ute på öarna.

Det var aldrig några konstigheter. Jag rekommenderar henne 100%
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam vid vår försäljning.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Duktig och erfaren, hanterat hela processen mycket professionellt.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Stephanie gjorde stort intryck från början med glada miner och fint självförtroende. Målade upp ett fint scenario till kommande visning samt hur förarbetet till allt skulle gå till. Hon gav ett lugn till det som skulle komma för oss som förstagångssäljare.
    Fullt betyg till Stephanie!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Detta var första gången vi använde mäklartjänstvid försäljning,Har svårt att tro att vi kunde få någon bättre, Kan rekommendera Helen till fler uppdrag, Kommer själv att kontakta vid kommande uppdrag,
    2022-04-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötta av mäklaren, snabb affär och båda parterna glada!
    2022-04-19 Verifierad kund
    Trevlig. samarbetsvillig
    kunnig och
    Lösningsfokuserad
    2022-04-18 Verifierad kund
    Stephanie är proffsig och oerhört sympatisk. Efter diverse turer nådde vi fram till en affär som vi är väldigt nöjda med!
    2022-04-04 Verifierad kund
    Sakligt, proffsigt, vänligt bemötande.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Trevlig och mycket proffsig. Vi kan varmt rekommendera Helén för en försäljning.