Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Orust Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Orust

Svensk Fastighetsförmedling Orust

Norra Strandvägen 5, 473 34 Henån — Visa karta

Välkommen till Sveriges fjärde största ö - Orust!

Här i den Bohuslänska skärgården kan både sommargäster och permanentboende njuta av närheten till havet. På ön finner du gamla fiskelägen, klippor, kulturbygd, skog och jordbruk. Den unika miljön är värdefull och kommunen sätter stort värde på att den skyddas och underhålls.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling vill vara en mäklare som erbjuder lite mer. Letar du eller vill du sälja en fastighet i området på eller omkring Orust? Låt oss hjälpa dig med allt från rådgivning och värdering till att ordna med visningar och hitta det som blir rätt för just dig, just nu!

Läs vad 15 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Orust

• Erik Göran J
    Erik Göran J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Mycket bra bemötande och klara och tydliga besked. Snabb återkoppling. Allmänt trevlig. Läs mer
  • Mekonomen Mölnlycke
    Mekonomen Mölnlycke skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    HELEN ROTH HAR SKÖTT ALLTING UTAN ANM. HÖGSTA BETYG Läs mer
  • Lars Gunnar Einar O
    Lars Gunnar Einar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Otroligt engagemang, kunnig,hjälpsam,skapar förtroende och visar att hon vill göra bästa affären för både säljare o tror jag köpare ger bra råd proffs uti fingertopparna Läs mer
  • Christina O
    Christina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Påläst, kunnig, proffsig och seriös. Dessutom humor och värme. Världsklass! Läs mer
  • Ingemar O
    Ingemar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Tack för trevligt bemötande i en bra affär, ingen nämnd ingen glömd !
    Snart är det tid att deklarera . HLN Ingemar Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi är mycket nöjda med Helen Roth, mycket proffesionell. Läs mer
  • Onno K
    Onno K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Excellent service!

I (almost) bought a property. There was a condition in the contract to get an agreement with the neighbor (cutting trees down that impeded view onto the fjord) and the agent set up a meeting with that neighbor and handled all the communication for me. That unfortunately didn't work out in the end, but that wasn't at all the fault of the real estate agent.

Can recommend, handles everything professionally and accommodating way. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Väldigt engagerad och motiverad att göra ett så bra jobb som möjligt. Lade ner mycket tid för att lyckas så bra som möjligt. Tät och bra återkoppling under processen. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi är super nöjda med allt.Fantastisk bra mäklare. Den bästa Läs mer
  • Ing-Britt H
    Ing-Britt H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Det bästa jag varit i kontakt med. Mycket intresserad och tydlig i sin information. Jag kommer absolut att rekommendera henne.
    Trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Nicloay N
    Nicloay N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi møtte Helen første gang igjennom kjøp av bolig. Vi fikk et særdeles godt inntrykk. Meget sympatisk og tillitsgivende person i en viktig handel for oss. Det viste seg fort at Helen var en som virkelig går inn for å gjøre det som skal til. Opplevelsen av å ha Helen som megler ved kjøp var så positiv at flere år senere, når vi bestemte oss for å selge boligen igjen var vi aldri i tvil om hvilken megler vi ønsket skulle hjelpe oss. Helen stilte opp. Vårt salg var litt utenom det vanlige, Helen gikk langt utover hva du kan forvente at en megler skal gjøre uten å kreve en krone ekstra. Vi har vært involvert i mange bolighandeler gjennom tiden og møtt mange meglere, jeg vet det høres ut som en klisje, men Helen stiller faktisk i en klasse for seg, alene på toppen. Hun oppnådde i tillegg en pris for vår bolig vi ikke hadde drømt om. 10/10 poeng fra oss!! Läs mer
    Helen R gillar detta
  • Maud S
    Maud S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Kan verkligen rekommendera mäklaren Helen Roth, proffsigt och seriöst jobb vid försäljningen och ett plus trevlig👍👍👍👍👍 Läs mer
    Helen R gillar detta
  • Pia S
    Pia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Trevlig och kompetent. Känner av behov och agerar därefter. Ger bra råd och hjälp med alla små som stora delmoment som ingår i försäljningen. Snabb, direkt och pålitlig. Läs mer
  • Ragnar O
    Ragnar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Bra bemötande. Bra och proffsigt jobb. Bra bedömningar. Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Fick ett väldigt bra bemötande från början och tills huset var sålt. Kändes tryggt och bra. Framför allt att Helen stod ut med att jag inte ville gå ner i pris utan stöttade mig hela vägen. Det är så en seriös mäklare skall agera. Läs mer

Norra Strandvägen 5, 473 34 Henån