Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Orust Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Orust

Svensk Fastighetsförmedling Orust

Norra Strandvägen 5, 473 34 Henån — Visa karta

Välkommen till Sveriges fjärde största ö - Orust!

Här i den Bohuslänska skärgården kan både sommargäster och permanentboende njuta av närheten till havet. På ön finner du gamla fiskelägen, klippor, kulturbygd, skog och jordbruk. Den unika miljön är värdefull och kommunen sätter stort värde på att den skyddas och underhålls.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling vill vara en mäklare som erbjuder lite mer. Letar du eller vill du sälja en fastighet i området på eller omkring Orust? Låt oss hjälpa dig med allt från rådgivning och värdering till att ordna med visningar och hitta det som blir rätt för just dig, just nu!

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Orust

• Pia S
    Pia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Trevlig och kompetent. Känner av behov och agerar därefter. Ger bra råd och hjälp med alla små som stora delmoment som ingår i försäljningen. Snabb, direkt och pålitlig.
  • Ragnar O
    Ragnar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Bra bemötande. Bra och proffsigt jobb. Bra bedömningar.
  • Christer L
    Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Fick ett väldigt bra bemötande från början och tills huset var sålt. Kändes tryggt och bra. Framför allt att Helen stod ut med att jag inte ville gå ner i pris utan stöttade mig hela vägen. Det är så en seriös mäklare skall agera.

Norra Strandvägen 5, 473 34 Henån