Svensk Fastighetsförmedling Orust

Norra Strandvägen 5, 473 34 Henån — Visa karta

Välkommen till Sveriges fjärde största ö - Orust!

Här i den Bohuslänska skärgården kan både sommargäster och permanentboende njuta av närheten till havet. På ön finner du gamla fiskelägen, klippor, kulturbygd, skog och jordbruk. Den unika miljön är värdefull och kommunen sätter stort värde på att den skyddas och underhålls.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling vill vara en mäklare som erbjuder lite mer. Letar du eller vill du sälja en fastighet i området på eller omkring Orust? Låt oss hjälpa dig med allt från rådgivning och värdering till att ordna med visningar och hitta det som blir rätt för just dig, just nu!

Läs vad 129 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Orust

• 2020-11-19

Marianne Inga-maj A skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi har sålt vårt 70-talshus i Svanesund med hjälp an Pontus Ponten. Pontus har på ett på ett fint sätt förmedlat känslan och de egenskaper vårt hus besitter och vi kände ett stort förtroende för Pontus vid vårt första möte. Han har god förmåga att lyssna in och det har gjort att hela processen har genomförts på ett smidigt sätt. Pontus har har varit lätt att komma i kontakt med och vår kommunikation har varit lättsam. Våra förväntningar har infriats med råge och vi kan varmt rekommendera Pontus! Läs mer
    2020-11-23 Pontus P svarar Marianne Inga-maj A
    Tack så hemskt mycket för de fina orden! Jag är väldigt glad över att ni, trots en väldigt intensiv period, känner er nöjda med mig och att ni känner att det har gått smidigt till. Jag vill även säga att jag verkligen har uppskattat hur ni har bemött mig samt att det har varit en fröjd att få lära känna er och hjälpa er med försäljningen!
  • 2020-11-19

Philip P skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpte en villa på Orust. Mäklaren har varit trevlig, hjälpsam, tålmodig och kunde svara på alla frågor jag hade. Om något kunde förbättrats så hade jag sagt att han kunde ha erbjudit att berätta om huset lite mer under visningen. Men detta gjorde han kanske inte med mening, för att låta oss titta runt själva och komma till honom med frågor. Men jag hade gillat att få välja om jag ville va ensam med det eller få en snabb tour. Annars så va han bara jätte bra!! Läs mer
    2020-11-23 Pontus P svarar Philip P
    Hej Philip och tack för din feedback! Jag är glad att ni är nöjda överlag och som jag nämnt till er tidigare så uppfattade jag hur ni ville ha det lite fel så tar till mig detta och skall i framtiden tänka på att ställa frågan och inte lita blint på magkänslan!
  • 2020-11-16

Magnus H skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Snarevik 393. Pontus har varit fantastiskt bra. Han har bemött oss på bästa sätt, varit vänlig ,trevlig, informativ och påläst och han har uppfyllt våra förväntningar om hur en bra mäklare skall vara. Det var en trixig affär med servitut mm som skulle lösas och Pontus har hanterat det perfekt och smidigt och jag fick även känslan att säljarna känner samma sak. I och med att säljarna hade lite att lösa innan vi kunde skriva på så tog det 14 dagar och Pontus hörde av sig till oss och informerade om läget hela tiden vilket vi tyckte var superbra. Det kändes som om vi fick all information vi behövde hela tiden så vi kan varmt rekommendera Pontus som mäklare. Läs mer
    2020-11-17 Pontus P svarar Magnus H
    Hej Magnus,

Tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa er med detta och jag ser fram emot ett fortsatt samarbete med er!
  • 2020-11-10

Göran S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helen har varit tillgänglig, tillmötesgående och professionell. Som kund har jag känt mig trygg med det sätt hon ansvarat för försäljningen. Läs mer
  • 2020-11-06

Anette T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Informativ och återkopplar bra! Läs mer
  • 2020-11-04

Jan S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Ordning och reda, har svar på det mesta.
    Kan varm rekommenderas Läs mer
  • 2020-11-04

Marianne Inga-maj A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpt lägenhet i Svanesund. Vi upplever Helen som mycket seriös och professionell. Hon var lyhörd för våra önskemål och förmedlade på ett mycket bra sätt en lägenhet helt i vår smak. Rekommenderar henne varmt Läs mer
  • 2020-11-01

Harriet S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning av vårt hus. Helen har skött alltihop på ett utmärkt sätt, vi har haft en bra kommunikation och allt har gått väldigt smidigt!
    Vi rekommenderar självklart Helen! Läs mer
    2020-11-04 Helen R svarar Harriet S
    Tack snälla! Har varit ett rent nöje att samarbeta med er och jag önskar er all lycka nu när ni ska ta över ditt otroligt vackra föräldrahem.
  • 2020-10-31

Maj-Britt E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpt en bostadsrätt på Orust
    Mycket positivt och personligt bemötande
    Lätt att nå, Läs mer
  • 2020-10-27

Åsa N skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Hej, jag har sålt ett mindre äldre hus och kände att Pontus var rätt för mig och mitt hus då han såg potentialen i huset. Han är empatisk och lyhörd och tålmodig med mycket kunskap om hus och man känner att han gillar det han gör. Jag fick genast förtroende för honom och han är en lugn och stabil person. Läs mer
    2020-10-28 Pontus P svarar Åsa N
    Hej Åsa, tack för de fina orden! Jag vill även säga att det har varit väldigt roligt att få lära känna dig och hjälpa dig med din försäljning!
  • 2020-10-21

Rickard A skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Villa nära svanesund. Grymt bemötande av Pontus. Läs mer
    2020-10-27 Pontus P svarar Rickard A
    Hej,

Tack för detta! Har varit roligt att få vara delaktig i ert husköp och ser fram emot att ha ett fortsatt samarbete med er!
  • 2020-10-07

Emil B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi har genom Helén Roth köpt ett hus i svanesund. Hon har klart levt upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda. Helén var tydlig och bra på att förklara för oss förstahusköpare hur saker fungerar. Läs mer
    2020-11-04 Helen R svarar Emil B
    Tack Emil och välkomna till Svanesund! Kul att höra att allt gick så bra med försäljningen av er bostadsrätt. Snart kan ni husera i ett stort rymligt hus och jag hoppas att ni kommer trivas gott med alla grannar.
  • 2020-10-05

Åsa Maria W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Jag och min man köpte vårt första hus i sverige med Heléns hjälp. Eftersom vi fortfarande är i Kalifornien blev inte många saker som vanligt. Helén har varit fantastisk. Jag har känt mig helt lugn och säker och Helén har tålmodigt svarat på alla våra frågor, och det har blivit många 😊 Jag är väldigt tacksam och skulle rekommendera hennes expertis till alla husköpare. Läs mer

Klas-göran M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi har sålt 1-1/2 plans hus, har blivit jätte bra bemött av Helen Roth. Helen har levt upp till alla våra förväntningar . Helen är proffsig i sitt arbete. Läs mer

Patrik G skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Utmärkt , service minded. Trevlig Läs mer
    2020-10-08 Helen R svarar Patrik G
    Tack Patrik, för en fullpoängare! Nu hoppas jag att ni kommer trivas både i ert fina hus och i Sverige (efter många år utomlands). Har ni vägarna förbi kontoret är ni välkomna in på en fika.

Charlotte K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpte hus nära havet i Svanesund. Vi kunde inte vara med på visning, men mäklaren ordnade så att ägarna visade huset själva innan visning. Vi fick bra info under Budgivningen, som var över på knappt2 dygn. Vi skre snabbt. Fin folder Läs mer
    2020-10-05 Helen R svarar Charlotte K
    Tack Charlotte för en finfin reco! Känns otroligt roligt att just ni blev köpare till huset efter en tuff budgivning. Nu har ni fått ett av Svanesunds absolut bästa lägen och jag hoppas att ni kommer bada efter arbetet varje dag nästa sommar i havet eller SPA-badet. Välkomna till Svanesund!
  • Christina

2020-10-02

Christina skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Jag såld huset .
    Hon är bäst ! Läs mer
  • 2020-10-02

Roy L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Helén Roth på Svensk Fastighetsförmedling. Vi kom i kontakt första gången för ca 3 år sen i samband med att vi letade efter ett hus. Vi fick då ett mycket positivt intryck av Helén varför vi valde att anlita Helén och Svensk Fastighetsförmedling för denna försäljning. Våra förväntningar var ett professionellt arbete kring försäljningen vilket Helén har levt upp till med råge. Vi har även upplevt att Helén har ett personligt engagemang i sitt arbete, är mycket trevlig, flexibel och har stor förståelse för vad det innebär att sälja ett hem. Läs mer
    2020-10-05 Helen R svarar Roy L
    Tack Roy & Soraya! Även om allt gick mycket snabbar än ni tänkt er både med försäljning och flytt så hoppas jag att det inte gick för snabbt. Roligt att ni hittat en fin lägenhet i Göteborg som jag hoppas att ni kommer trivas utmärkt i. Det har varit fantastiskt fint att samarbeta med er och tack för att jag fick köpa era fina barstolar. Lycka till i "Götet"
  • 2020-08-19

Lars D skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Sommarhus på Orust
    Trevligt bemötande
    Proffesionell kommunikation och feedback.
    vi är jättenöjda Läs mer
    2020-08-19 Pontus P svarar Lars D
    Hej,

Tack för de fina orden och vad kul att höra att ni är nöjda, har varit roligt att få möjligheten att hjälpa er!
  • 2020-08-18

Ann-christine P skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi har köpt en fastighet på Orust, villa/fritidshus från 2006.
    Pontus bemötte oss vänligt, trevligt och professionellt och levde upp till våra förväntningar. Allt var till belåtenhet. Läs mer
    2020-08-19 Pontus P svarar Ann-christine P
    Hej,

Tack för de fina orden och jag vet att ni kommer få många års glädje framöver i ert nya fritidshus!
  • 2020-08-17

Sven Göran O skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi sålde vårt hus på Svanesund. Pontus gjorde ett utmärkt arbete -arbetade seriöst med uppgiften vilket
    Innebar att vi fick stort förtroende för honom. Vi är mycket nöjda med resultatet,
    Hälsn
    Lena Göran Läs mer
    2020-08-19 Pontus P svarar Sven Göran O
    Hej,

Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med mig och resultatet, än är inte vårt samarbete slut utan jag finns här för er i jakten på ert nya fritidsboende i Göteborg och hoppas att vi kan hitta någonting som passar er inom kort!
  • 2020-08-15

Huamei Z skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Utmärkt! Bra bemöttande. Hjälpsam! Pontus Pontén är en ansvarifull mäklare! Han ger all information om objektet, både positiva och mindre bra. Man upplevde att han ärlig under procssen. Vi är mycket nöjda med hans tjänst. Läs mer
    2020-08-17 Pontus P svarar Huamei Z
    Hej Huamei,

Tack för de fina orden, jag hoppas att du och Anders kommer trivas bra i ert nya fritidshus!

Torbjörn D skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi sålde min pappas villa och Pontus och Helene var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma.
    Pontus skötte visningarna och försäljningen och vi är nöjda med hur det sköttes.
    Det som vi inte tyckte var bra var filmen dom gjorde, det kändes som lite hus och mycket golfbana.
    Vi är nöjda med Pontus och den hjälpen vi har fått med försäljningen. Läs mer
    2020-08-17 Pontus P svarar Torbjörn D
    Hej,

Vad kul att höra att ni är nöjda med hur försäljningen sköttes och jag håller helt med om att filmen inte blev exakt som vi hade hoppats på utan jag hade också gärna velat ha lite mer hus och mindre golfbana. Det har varit väldigt roligt att få vara delaktig och hjälpa er med försäljningen och det känns extra bra att du kommer få nya toppengrannar också!

Jonas B skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Som jag nyss skrev är vi mycket nöjda med Pontus insatts.
    Jag upplever honom som ödmjuk och kunnig. Vår försäljning med Pontus hjälp gick fort och bra. Läs mer
    2020-08-17 Pontus P svarar Jonas B
    Hej Jonas,

Tack så hemskt mycket för de fina orden! Som jag har sagt tidigare så har det varit oerhört roligt att få vara delaktiga i hela processen från husköp till er försäljning och jag ser fram emot att få komma och hälsa på längre fram och se hur fint ert nya hus kommer bli också!

Lill A skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Med hjälp av Pontus hittade vi vårat drömhus! Grymt bemötande, allt gick snabbt och smidigt och vi kunde inte varit nöjdare!! Vi har letat under många år och det är sällan man stöter på en mäklare som är så engagerad och gör sitt allra yttersta för att det ska bli så bra som vi fick det! Läs mer
    2020-08-17 Pontus P svarar Lill A
    Hej Lill,

Tack för de fina orden! Känns oerhört bra att jag har fått nöjet att hjälpa er hitta ett hus som kommer passa dig och Jesper som handen i handsken :)
  • 2020-08-12

Martijn J skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Bra ! Läs mer
    2020-08-13 Helen R svarar Martijn J
    Tack Martijn! Kul att ni är nöjda med min förmedling och kul att det blev just ni som köpte huset. Nu får vi invänta hösten och tillträdet. Välkomna till Orust!
  • 2020-08-12

Annika H skrev om Pontus Pontén en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi köpte en lägenhet på Gullholmen som Pontus förmedlade.
    Pontus gav ett väldigt öppet, ärligt och förtroendeingivande intryck. Han var väldigt mån om att vi skulle få rätt information och återkom alltid väldigt snabbt med svar. Det kändes tryggt att köpa fastigheten med Pontus som guidade oss genom köpet. Läs mer
    2020-08-17 Pontus P svarar Annika H
    Hej Annika,

Vad glad jag blir att ni har varit nöjda med mig och jag hoppas verkligen att ni har fått njuta ordentligt utav sommaren på Gullholmen!
  • 2020-08-10

Monica P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helen hjälpte mig och min syster att sälja vårt fritidshus på Orust. Helen var otroligt proffsig från början till slut. Höll oss hela tiden informerade och alltid nåbar om vi behövde prata med henne. Läs mer
    2020-08-10 Helen R svarar Monica P
    Tack snälla Monica! Har varit en fröjd att samarbeta med dig och din syster. Ni har alltid varit lika glada och positiva. Jag hoppas att ni inte kommer sakna er "pärla" för mycket, men jag vet att köparna har alltid dörren öppen för er.
  • 2020-08-04

Henrik P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi köpte ett radhus som Helen mäklade. Från första kontakt till kontraktsskrivning är intrycken mycket goda. Helen är en mäklare som är kompetent och väldigt straight forward, De flesta frågor som vi hade under processen löpte på fort och enkelt.

All dokumentation och presentation av huset var väl utfört. Helen känns nästan som en sträng lärare när man gick i grundskolan, ordning och reda är det som gäller. Läs mer
  • Nettan L

2020-08-02

Nettan L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Västkusten oinrett havsmagasin har vi köpt, det började med en budgivning på ett färdigt magasin, vi la bud men det accepterades ej av säljaren, mäklaren skulle bevaka när det tillkom annat, hon hörde ganska snart av sig gällande det vi nu köpte, fixade med visning, och vid begäran om alla papper osv dvs vad banken krävde så var det på plats i ett vips, mycket bra ordning och reda det gillar vi Läs mer
    2020-08-03 Helen R svarar Nettan L
    TACK Nettan för en fin rekommendation, det värmer! Lycka till med inredningen av ert havmagasin och jag bjuder på en värdering när det är klart! (om ni vill). Lycka till med allt och jag hoppas ni kan njuta av Mollösund nästa sommar.
  • 2020-07-31

Lars E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helén sålde vårat hus på Orust. Allt sköttes professionellt. Fick ett väldigt bra intryck vid första mötet. Kan verkligen rekommendera denna duktiga mäklare. Läs mer
    2020-08-03 Helen R svarar Lars E
    Tack Lars! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Jag önskar er lycka till med ombyggnationer och jag hoppas innerligt att ni kommer trivas nu när ni flyttar ut på "landet".
  • 2020-07-29

Jan Benny A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Jättenöjda med Helen Roth som mäklare vid försäljning av en villa. Helen har från första mötet varit proffisionell, säker och stabil i sitt uppdrag. Vi har blivit väl omhändertagna och fått bra vägledning genom hela försäljningen. Vi kommer anlita Helen igen! Läs mer
    2020-08-03 Helen R svarar Jan Benny A
    Tack för rekommendationen Benny! Tack också för att du tog dig tid att svara på enkäten, då jag vet att du har mycket att göra. Skam den som ger sig och jag är glad för att ni fortsatte att ha förtroende för mig, trots att de första budgivarna hoppade av och vi fick börja om från början. Lycka till med allt i framtiden!
  • 2020-07-23

Susanne J skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vid försäljningen av vår sommarstuga blev vi bemötta mycket proffsigt och trevligt.
    Mäklaren lyssnade på oss men hade även många bra idéer om hur försäljningen kunde gå till. Vi är så tacksamma för all hjälp! Läs mer
    2020-08-03 Helen R svarar Susanne J
    Stort tack Susanne! Det var en ynnest att få hjälpa er att förmedla eran pärla. Härligt också att det känns som det blev helt rätt köpare. De kommer att förvalta "Stenen" och ni vet att ni är välkomna när ni vill. Önskar er en fortsatt fin sommar.
  • 2020-07-02

Kari B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpt en villa. Blev väldigt bra bemött och våra förväntningar överträffades. Bra bemötande och bra affär för båda parter. Läs mer
  • 2020-06-19

Jan S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helené är mycket professionell och vänlig i sitt sätt att metodiskt leda en potentiell köpare (oss) fram till avslut på ett fastighetsköp. Hon är dessutom mycket serviceminded, det finns inga frågor som hon inte kan svara på eller hjälpa till med när det gällt att få en kund att känna förtroende för överlåtelseprocessen. Något som passade oss var också att hon var snabb på att kunna driva arbetet mot ett avslut framåt.Vi kan varmt rekommendera henne för såväl säljuppdrag som för att få en köpare att känna sig trygg i affären. Det blir fem stjärnor av fem möjliga!! Läs mer
  • 2020-05-20

Linda Å skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Bara bra att säga. Fantastiskt lyhörd, tillgänglig och engererad- stort stöd. Skulle absolut välja Svensk Fastighet och Heléne om det blir en försäljning i framtiden. Läs mer
    2020-06-12 Helen R svarar Linda Å
    Tack snälla Linda! Jag önskar er lycka till med ert nya hus och alla renoveringar ni står inför. Det var det här med läget, läget och LÄGET. Nu har ni hittat ert läge!
  • 2020-05-18

Bo-Göran D skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi sålde vårt hus genom Helén Roth. Hon var lyhörd och kunnig och gav oss värdefulla tips inför visning och försäljning. Försäljningen gick bra. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-06-12 Helen R svarar Bo-Göran D
    Tack Bo-Göran! Har varit en ära att få hjälpa er i försäljningsprocessen. Ni har verkligen engagerat er själva i försäljningen och varit måna om att lämna ifrån er ett hus i absoluta toppskick. Önskar er lycka till i Lysekil!
  • Anette Ö

2020-05-12

Anette Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Sålt en villa.
    Vi fick väldigt professionellt bemötande och hjälp under hela försäljningen med snabb återkoppling. Stora kunskaper och erfarenheter om hur allt ska genomföras från första kontakt till avtal. Att dessutom mäklaren utstrålar värme, positivitet och trygghet gör att jag definitivt skulle rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-06-12 Helen R svarar Anette Ö
    Tack Nettan för alla värmande ord! Lycka till med "nya" livet på fastlandet! :-)
  • 2020-05-11

Astrid R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Mycket hjälpsamma, kunniga och trevliga. Läs mer
  • 2020-05-06

Astrid R skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Mycket engagera och kunnig och hjälpsam även med frågor som inte direkt hade me huset att göra. Läs mer
  • 2020-04-27

Henric L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Ett hus i större storlek men även sålt ett sommar hus genom samma mäklare tidigare. Läs mer
  • 2020-04-15

Per Ulrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helen lyckades bra med försäljningen.
    Proffsig och kompetent.
    Vi är nöjda och rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2020-03-15

Helen S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Snabbt och smidigt husköp. Bra mäklare. Läs mer
  • 2020-02-05

Bertil E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Både köpt och sålt bostad genom Helen Roth.
    Klanderfritt och proffsigt bemötande, jag har idel lovord och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-02-05

Sven Olof P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpt Nordsjökajen 5 l.1401 47150 Bleket
    Mycket väl bemötta.
    Mycket proffsigt genomfört.
    Kommer verkligen att rekommendera Helén till andra och själv anlita henne om så skulle behövas.
    Högsta betyg från oss.
    Gunilla o Sven Läs mer
    2020-02-05 Helen R svarar Sven Olof P
    Tack Sven Olof och Gunilla! Grattis till den finaste takvåningen! Jag är säker på att gladast av alla är sonhustrun. Vi ses ute på Mossholmen i sommar och kanske kan jag erbjuda en och annan torsk istället för makrill till er. Vi ses!
  • 2020-02-02

Svante S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Denna gång blev det en lägenhet, tidigare har ja köpt o sålt ett sommarhus alltid lika profsigt o till full belåtenhet Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Svante S
    TACK Svante för värmande ord och välkommen "hem" till Mossholmen. Å Grattis till den finaste tvåan i området!
  • 2020-01-30

Lennart T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helen Roth är förmodligen den bästa mäklaren i hela STO regionen. Skärpt, påläst, samt kunnig. I mitt fall fick jag ett mycket bättre slutpris, än jag vågat hoppas på. Jag rekommenderar Helen alla dar i veckan. Lennart Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Lennart T
    Tack Lennart! Alltid lika roligt när man kan överträffa säljarens förväntningar och jag är glad att vi hittade den bästa köparen.
  • Eva E

2020-01-15

Eva E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Bostadsrätt i Stenungsund
    Smidigt snabbt och väldigt professionell mäklare gjorde det väldigt behagligt att fatta ett sånt stort beslut. Kände mig väldigt trygg med mäklare (och säljare) jag gillar hur jag var bemött Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Eva E
    Tack Eva! Jag hoppas att du kommer trivas riktigt bra i Stenungsund och jag vet att din son är mycket nöjd med att ha dej närmare sig. Grattis till en jättefin lägenhet!
  • 2020-01-07

Claes T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Snabbt svar och fick en bokad visning omgående, mycket nöjd så långt. Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Claes T
    Tack Claes! Grattis till en jättefin lägenhet och grattis också till en bra försäljning av din lägenhet i Göteborg. Välkommen till Stora Höga!
  • 2019-12-19

Rose-Marie J skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag blev bemött mycket bra av min mäklare då hon var väldigt hjälpsam, tillmötesgående och det märktes att hon var mycket erfaren. Min förväntning var att få den hjälp jag behövde vilket jag tyckte hon levde upp till. Jag är mycket nöjd med min mäklare då hon var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-12-19 Helen R svarar Rose-Marie J
    Tack "Rosen" för alla fina ord! Jag önskar dig lycka till med packning, flytt och det nya boendet. Jag vet hur mycket du trivts i din lägenhet och hur mycket den betytt för dej, trots allt inte många som köar i mer än 24 timmar utomhus i mars för att komma först i kön, som värsta Springsteenkonserten. Som sagt, Lycka till!
    Rose-Marie J gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte