Svensk Fastighetsförmedling Orust

Norra Strandvägen 5, 473 34 Henån — Visa karta

Välkommen till Sveriges fjärde största ö - Orust!

Här i den Bohuslänska skärgården kan både sommargäster och permanentboende njuta av närheten till havet. På ön finner du gamla fiskelägen, klippor, kulturbygd, skog och jordbruk. Den unika miljön är värdefull och kommunen sätter stort värde på att den skyddas och underhålls.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling vill vara en mäklare som erbjuder lite mer. Letar du eller vill du sälja en fastighet i området på eller omkring Orust? Låt oss hjälpa dig med allt från rådgivning och värdering till att ordna med visningar och hitta det som blir rätt för just dig, just nu!

Läs vad 101 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Orust

• 2020-08-04

Henrik P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi köpte ett radhus som Helen mäklade. Från första kontakt till kontraktsskrivning är intrycken mycket goda. Helen är en mäklare som är kompetent och väldigt straight forward, De flesta frågor som vi hade under processen löpte på fort och enkelt.

All dokumentation och presentation av huset var väl utfört. Helen känns nästan som en sträng lärare när man gick i grundskolan, ordning och reda är det som gäller. Läs mer
  • Nettan L

2020-08-02

Nettan L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Västkusten oinrett havsmagasin har vi köpt, det började med en budgivning på ett färdigt magasin, vi la bud men det accepterades ej av säljaren, mäklaren skulle bevaka när det tillkom annat, hon hörde ganska snart av sig gällande det vi nu köpte, fixade med visning, och vid begäran om alla papper osv dvs vad banken krävde så var det på plats i ett vips, mycket bra ordning och reda det gillar vi Läs mer
    2020-08-03 Helen R svarar Nettan L
    TACK Nettan för en fin rekommendation, det värmer! Lycka till med inredningen av ert havmagasin och jag bjuder på en värdering när det är klart! (om ni vill). Lycka till med allt och jag hoppas ni kan njuta av Mollösund nästa sommar.
  • 2020-07-31

Lars E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helén sålde vårat hus på Orust. Allt sköttes professionellt. Fick ett väldigt bra intryck vid första mötet. Kan verkligen rekommendera denna duktiga mäklare. Läs mer
    2020-08-03 Helen R svarar Lars E
    Tack Lars! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Jag önskar er lycka till med ombyggnationer och jag hoppas innerligt att ni kommer trivas nu när ni flyttar ut på "landet".
  • 2020-07-29

Jan Benny A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Jättenöjda med Helen Roth som mäklare vid försäljning av en villa. Helen har från första mötet varit proffisionell, säker och stabil i sitt uppdrag. Vi har blivit väl omhändertagna och fått bra vägledning genom hela försäljningen. Vi kommer anlita Helen igen! Läs mer
    2020-08-03 Helen R svarar Jan Benny A
    Tack för rekommendationen Benny! Tack också för att du tog dig tid att svara på enkäten, då jag vet att du har mycket att göra. Skam den som ger sig och jag är glad för att ni fortsatte att ha förtroende för mig, trots att de första budgivarna hoppade av och vi fick börja om från början. Lycka till med allt i framtiden!
  • 2020-07-23

Susanne J skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vid försäljningen av vår sommarstuga blev vi bemötta mycket proffsigt och trevligt.
    Mäklaren lyssnade på oss men hade även många bra idéer om hur försäljningen kunde gå till. Vi är så tacksamma för all hjälp! Läs mer
    2020-08-03 Helen R svarar Susanne J
    Stort tack Susanne! Det var en ynnest att få hjälpa er att förmedla eran pärla. Härligt också att det känns som det blev helt rätt köpare. De kommer att förvalta "Stenen" och ni vet att ni är välkomna när ni vill. Önskar er en fortsatt fin sommar.
  • 2020-07-02

Kari B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpt en villa. Blev väldigt bra bemött och våra förväntningar överträffades. Bra bemötande och bra affär för båda parter. Läs mer
  • 2020-06-19

Jan S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helené är mycket professionell och vänlig i sitt sätt att metodiskt leda en potentiell köpare (oss) fram till avslut på ett fastighetsköp. Hon är dessutom mycket serviceminded, det finns inga frågor som hon inte kan svara på eller hjälpa till med när det gällt att få en kund att känna förtroende för överlåtelseprocessen. Något som passade oss var också att hon var snabb på att kunna driva arbetet mot ett avslut framåt.Vi kan varmt rekommendera henne för såväl säljuppdrag som för att få en köpare att känna sig trygg i affären. Det blir fem stjärnor av fem möjliga!! Läs mer
  • 2020-05-20

Linda Å skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Bara bra att säga. Fantastiskt lyhörd, tillgänglig och engererad- stort stöd. Skulle absolut välja Svensk Fastighet och Heléne om det blir en försäljning i framtiden. Läs mer
    2020-06-12 Helen R svarar Linda Å
    Tack snälla Linda! Jag önskar er lycka till med ert nya hus och alla renoveringar ni står inför. Det var det här med läget, läget och LÄGET. Nu har ni hittat ert läge!
  • 2020-05-18

Bo-Göran D skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi sålde vårt hus genom Helén Roth. Hon var lyhörd och kunnig och gav oss värdefulla tips inför visning och försäljning. Försäljningen gick bra. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-06-12 Helen R svarar Bo-Göran D
    Tack Bo-Göran! Har varit en ära att få hjälpa er i försäljningsprocessen. Ni har verkligen engagerat er själva i försäljningen och varit måna om att lämna ifrån er ett hus i absoluta toppskick. Önskar er lycka till i Lysekil!
  • Anette Ö

2020-05-12

Anette Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Sålt en villa.
    Vi fick väldigt professionellt bemötande och hjälp under hela försäljningen med snabb återkoppling. Stora kunskaper och erfarenheter om hur allt ska genomföras från första kontakt till avtal. Att dessutom mäklaren utstrålar värme, positivitet och trygghet gör att jag definitivt skulle rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-06-12 Helen R svarar Anette Ö
    Tack Nettan för alla värmande ord! Lycka till med "nya" livet på fastlandet! :-)
  • 2020-05-11

Astrid R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Mycket hjälpsamma, kunniga och trevliga. Läs mer
  • 2020-05-06

Astrid R skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Mycket engagera och kunnig och hjälpsam även med frågor som inte direkt hade me huset att göra. Läs mer
  • 2020-04-27

Henric L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Ett hus i större storlek men även sålt ett sommar hus genom samma mäklare tidigare. Läs mer
  • 2020-04-15

Per Ulrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helen lyckades bra med försäljningen.
    Proffsig och kompetent.
    Vi är nöjda och rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2020-03-15

Helen S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Snabbt och smidigt husköp. Bra mäklare. Läs mer
  • 2020-02-05

Bertil E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Både köpt och sålt bostad genom Helen Roth.
    Klanderfritt och proffsigt bemötande, jag har idel lovord och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-02-05

Sven Olof P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpt Nordsjökajen 5 l.1401 47150 Bleket
    Mycket väl bemötta.
    Mycket proffsigt genomfört.
    Kommer verkligen att rekommendera Helén till andra och själv anlita henne om så skulle behövas.
    Högsta betyg från oss.
    Gunilla o Sven Läs mer
    2020-02-05 Helen R svarar Sven Olof P
    Tack Sven Olof och Gunilla! Grattis till den finaste takvåningen! Jag är säker på att gladast av alla är sonhustrun. Vi ses ute på Mossholmen i sommar och kanske kan jag erbjuda en och annan torsk istället för makrill till er. Vi ses!
  • 2020-02-02

Svante S skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Denna gång blev det en lägenhet, tidigare har ja köpt o sålt ett sommarhus alltid lika profsigt o till full belåtenhet Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Svante S
    TACK Svante för värmande ord och välkommen "hem" till Mossholmen. Å Grattis till den finaste tvåan i området!
  • 2020-01-30

Lennart T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helen Roth är förmodligen den bästa mäklaren i hela STO regionen. Skärpt, påläst, samt kunnig. I mitt fall fick jag ett mycket bättre slutpris, än jag vågat hoppas på. Jag rekommenderar Helen alla dar i veckan. Lennart Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Lennart T
    Tack Lennart! Alltid lika roligt när man kan överträffa säljarens förväntningar och jag är glad att vi hittade den bästa köparen.
  • Eva E

2020-01-15

Eva E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Bostadsrätt i Stenungsund
    Smidigt snabbt och väldigt professionell mäklare gjorde det väldigt behagligt att fatta ett sånt stort beslut. Kände mig väldigt trygg med mäklare (och säljare) jag gillar hur jag var bemött Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Eva E
    Tack Eva! Jag hoppas att du kommer trivas riktigt bra i Stenungsund och jag vet att din son är mycket nöjd med att ha dej närmare sig. Grattis till en jättefin lägenhet!
  • 2020-01-07

Claes T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Snabbt svar och fick en bokad visning omgående, mycket nöjd så långt. Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Claes T
    Tack Claes! Grattis till en jättefin lägenhet och grattis också till en bra försäljning av din lägenhet i Göteborg. Välkommen till Stora Höga!
  • 2019-12-19

Rose-Marie J skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag blev bemött mycket bra av min mäklare då hon var väldigt hjälpsam, tillmötesgående och det märktes att hon var mycket erfaren. Min förväntning var att få den hjälp jag behövde vilket jag tyckte hon levde upp till. Jag är mycket nöjd med min mäklare då hon var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-12-19 Helen R svarar Rose-Marie J
    Tack "Rosen" för alla fina ord! Jag önskar dig lycka till med packning, flytt och det nya boendet. Jag vet hur mycket du trivts i din lägenhet och hur mycket den betytt för dej, trots allt inte många som köar i mer än 24 timmar utomhus i mars för att komma först i kön, som värsta Springsteenkonserten. Som sagt, Lycka till!
    Rose-Marie J gillar detta
  • 2019-12-09

Åsa H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpt Rosens väg 13A, Stora Höga.
    Vi blev väldigt väl bemötta, har känt att Helene har varit tydlig i sin kommunikationen mot oss.
    Vi är väldigt tacksamma för att hon gav oss en visning med relativt kort varsel och på våra premisser.
    Vi kan inget annat än att rekommendera Helene varmt till andra. Läs mer
  • 2019-12-08

Alicia M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpte ett hus med hennes hjälp. Hon var lätt o få tag i. Löste visning snabbt och smidigt. enkel o prata och diskutera med. Blev väl bemött. Fixk en enkel o smidig affär Läs mer
  • Helena T

2019-11-28

Helena T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Har sålt en gård i Ucklum. Fått jättebra bemötande och hjälp. Kunde inte varit bättre👍 Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-29 Helen R svarar Helena T
    Tack Helena för alla fina ord! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta en köpare. Jag blev som ett litet barn när vi fiskade insjökräftor i samband med fotograferingen. Ni hade verkligen förvandlat gården till en pärla som nu nästa ägare får förvalta.
  • 2019-11-27

Anna W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Helen är verkligen en grym mäklare, duktig, tillmötesgående och mycket lyhörd.
    Hon har fixat & löst ALLT, jag känner mig oerhört tacksam & nöjd.
    Jag rekommenderar Helene Roth starkt. Läs mer
    2019-11-28 Helen R svarar Anna W
    TACK Anna! Du är grym också! Synd att du inte kunde lyfta upp lägenheten och flytta den med dig till Kungälv. Jag hoppas att Du och tjejerna kommer stormtrivas i er nya lägenhet. Jag är otroligt tacksam att jag fick hjälpa dig i samband med din försäljning. Kram
  • 2019-11-01

Ann-Charlotte F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Sålt ett dödsbo..Mäklare o allt varit jätte bra Läs mer
  • 2019-10-26

Stefan W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Seriös mäklare!
    Inga konstigheter!
    Sålt Sjöbod! Läs mer
    2019-10-26 Helen R svarar Stefan W
    Hej Stefan! Tack för rekommendationen! Kan det vara så att dottern uppmanat dig att skriva ett omdöme? Hon vet ju hur viktigt det är för oss mäklare att få recensioner. Tack än en gång!
  • 2019-10-25

Robert M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Lätt att arbeta med och ärliga.... Läs mer
  • Peter E

2019-10-18

Peter E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Sålt bostadsrätt , snabbt i enkelt acceptabelt pris Läs mer
    2019-10-18 Helen R svarar Peter E
    Tack Peter! Jag hoppas du har det varmt och gott och att golfspelandet går lysande. Nu har jag hunnit med tre lektioner, funderar nu på hur snabbt det går att komma ner till 36 i handikapp så jag även kan spela på banor i Spanien. Må gott!

Ulf K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Sålt
    Proffsigt
    Mycket kunnig
    Guldstjärna + till Helen Läs mer
    2019-10-18 Helen R svarar Ulf K
    Tack Ulf för rekommendationen! Var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen. Kul att vi fick till ett riktigt bra slutpris (tycker jag i alla fall ;-). Nu hoppas jag att ni stortrivs i ert nya fritidshus och att ni kan njuta av musiken från Slussens Pensionat på er altan.

Alexandra A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    fick hjälp att sälja en gård efter min pappas bortgång! Bemötandet var över förväntan då jag redan va supernöjd med mäklarn vi hade innan som tyvärr slutade. Helén tog över ärendet och det gjorde hon med bravur! En väldigt varm och vänlig person. Läs mer

Tomas E skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Kunnig, empatisk och med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-18

Lars Erik Krister H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpte lägenhet och fick ett professionellt och trevligt bemötande. Allt gick som vi förväntade oss att det skulle. Läs mer
  • 2019-10-12

Bent W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi sålde vårt fina hus i Grönvik genom SF med Helén Roth som ansvarig mäklare. Dom gjorde ett grymt förarbete, marknadsförde huset på ett fantastiskt sätt och genomförde visningarna väldigt professionellt. Upplever att Helén behandlade alla spekulanter med stor respekt och återkopplade konsekvent till oss. På så sätt lyckades vi hitta den perfekta köparen för just vårt hus. Kan varmt rekommendera SF och Helén Roth. Läs mer
    2019-10-14 Helen R svarar Bent W
    Tack Bent för alla värmande ord! Jag hoppas att ni snart hittar ert nya paradis på varmare breddgrader och att det kan bli hela familjens bodega framöver. Jag önskar er lycka till i sökandet!
  • 2019-10-01

Sune A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi har sålt en kustnära sommarstuga.
    Professionellt bemötande allt från värdering till försäljning. Dessutom är Helen en trevlig person att ha att göra med. Läs mer
    2019-10-16 Helen R svarar Sune A
    Tack Sune! Det har varit mycket trevlig att ha ett samarbete med er. Nu hoppas jag att ni finner er väl tillrätta i ert nya boende som jag mer än gärna kommer ut och gör en värdering av. Vi syns och hörs!
  • 2019-09-28

Lena P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Hon har varit proffsig, kompetent, tillgänglig och ödmjuk. Läs mer
    2019-09-30 Helen R svarar Lena P
    Tack Lena! Jag önskar dig all lycka i ditt nya boende och jag är säker på att du kommer njuta av att inreda ditt nya hem (kul att stylingen gav lite tips).
  • 2019-09-23

Kerstin M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Mycket professionell mäklare allt ifrån värdering till avslut. Extra plus för snyggt utarbetad presentation av objektet. Läs mer
  • 2019-09-16

Stig H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi har sålt vårt hus i Skärhamn.
    Vi vill uttrycka vår stora uppskattning av dina insatser med
    försäljningen av vårt hus. Vi fann i Helén en ytterst kunnig ock skicklig mäklare med ett engagemang, som tillsammans skapade stort förtroende. Du hade också förmågan att verka på ett personligt plan och visa prov på både värme och humor – bra jobbat. Läs mer
    2019-09-19 Helen R svarar Stig H
    Tack Stig och Birgitta! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. Det känns tomt nu, när vi inte längre har så täta kontakter. Ser fram emot att träffa er, när det är dags att deklarera. Vi hörs av!
    Mats P gillar detta
  • 2019-09-12

Björn O skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Ja e otroligt nöjd med min mäklare Helen!! Smidigt å trevligt!! Läs mer
    2019-09-12 Helen R svarar Björn O
    Tack Björn! Jag önskar dig och din familj lycka till i er nya bostad. Som säljarna sa: Ett av Skärhamns bästa lägen!
  • 2019-09-06

Jan Ove A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Sålt fritidshus.
    Professionellt och personligt bemötande.
    Vi fick ett pris i linje med vad prisstatistiken indikerar men tyvärr inte betalt för de plussvärden gällande skick och designe som vi anser fastigheten besitter. Detta kan inte mäklaren klandras för, som säkert gjort vad hon kunnat för att korrekt presentera objektet.
    Det gäller att ha turen på sin sida och locka de rätta spekulanterna till visningarna. Läs mer
  • 2019-09-04

Anna H skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi har köpt en sjobod.
    Proffsigt, trevligt bemötande. Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Anna H
    Tack Anna! Nu på sensommaren hoppas jag ni hinner njuta lite av förvärvet och nästa sommar fullt ut.
  • 2019-09-03

Pernilla W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Jag har sålt ett radhus. Vi förberedde försäljningen ett år innan den genomfördes.
    Allt var bra planerat och organiserat!
    En väldigt smidig försäljning! Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Pernilla W
    Tack Pernilla! Blir spännande för er att flytta ut till Tjörn ett år innan ni kan flytta in i ert nybyggda hus. Om ni vill bjuder jag gärna på en värdering av villan när den är klar. Min inflyttningspresent till er.
  • 2019-09-03

Arijon A skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Kände mig trygg och mycket väl mött, redan från första mötet med mäklaren Helen Roth. Hon gick in i uppdraget med inspiration och professionalitet och sålde min bostadsrätt inom en månad, i juli månad. Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Arijon A
    Hej Arijon! Tack för alla snälla ord. Det har varit ett sant nöje att lära känna och hjälpa dej med din försäljning. Lycka till med allt framöver och jag hoppas att det blir en och annan resa.
  • 2019-09-02

Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Köpt en bostadsrätt, som stämde 100¥% med beskrivningen.
    Väldigt tillgängliga mäklare och ett bra/fint O proffsigt bemötande.

Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-02

Lanze T skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Försäljning av Villa i Stenungsund.
    Alltid ett gott och trevligt bemötande.
    Trots ganska kort tid att nå en försäljningen så blev resultatet väldigt bra!
    En mäklare med bra kontakter och som arbetar aktivt och uppsökande! Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Lanze T
    Tack Lanze för rekommendationen! Var riktigt roligt att få hjälpa till att förmedla eran fastighet. Bra skick och bra läge. Nu hoppas jag att ni kommer trivas på er nya adress och att solblänket i havet inte förblindar er helt.
  • 2019-08-29

Ulrika D skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Har sålt min bostadsrätt på Uppegårdsvägen med hjälp av svensk fastighetsförmedling. Mäklare Helen Roth. Mycket bra bemötande. Helen är engagerad och proffsig. Mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2019-09-04 Helen R svarar Ulrika D
    Tack Ulrika! Härligt att höra att dina förväntningar uppfylldes. Nu önskar jag dig all lycka med ditt nya boende.
  • 2019-08-16

Denny K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Fort och smidigt med trevligt bemötande av mäklaren. Visningen var bra och tydlig. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Denny K
    Tack Denny! Å grattis än en gång till ett fantastiskt läge och hus. Jag är övertygad om att ni kommer stormtrivas!
  • Angelica W

2019-08-15

Angelica W skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Vi har köpt ett småhus på Orust, ammedalen 450.
    Vi har träffat Helene vid ett flertal visningar då vi länge letat hus, alltid trevlig och kunnig. Ett varmt bemötande med proffsighet i ryggen.

Vår upplevelse är rakt igenom positiv då de kändes som hon även såg till vårt bästa som köpare i detta fallet.

Vid en eventuell försäljning skulle jag anlita Helene utan att tveka. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Angelica W
    Tack Angelica för alla värmande ord. Härligt att höra att ni skulle anlita mig igen utan att tveka. Nu hoppas jag dock att det inte kommer vara aktuellt, men ni får gärna rekommendera mig till era vänner och bekanta. Jag önskar er all lycka i ert nya fantastiska hem!
  • 2019-08-15

Robert M skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Har både köpt och sålt bostäder via Helen på Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund och bedömer Helen som genomgående proffsig och mycket duktig i sitt yrke. Läs mer
    2019-08-16 Helen R svarar Robert M
    Robert! Härligt att höra att du upplevde mig som duktig i min yrkesroll och att jag skötte mig proffsigt. Nu önskar jag dig och din familj lycka till och hoppas att ni kommer trivas med ett mer centralt läge.

Norra Strandvägen 5, 473 34 Henån