Svensk Fastighetsförmedling Orust

Svensk Fastighetsförmedling Orust

• BadgeEightYears
Ring 0304-328 50 Dela

Välkommen till Sveriges fjärde största ö - Orust! Här i den Bohuslänska skärgården kan både sommargäster och permanentboende njuta av närheten till havet. På ön finner du gamla fiskelägen, klippor, kulturbygd, skog och jordbruk. Den unika miljön är värdefull och kommunen sätter stort värde på att den skyddas och underhålls....

364 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Orust

Anette Monica B
Köpte sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Svanesund

Det va Stephanie Wehage som gick in för Helene Roth men allt gick smidigt å jag är väldigt nöjd med allt.

Therese A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Mollösund

Proffsigt bemötande och genomförande under hela processen. Väldigt hjälpsam, lätt att nå och tillmötesgående. Tycker dock att arvodet efter förfrågan kunde reducerats något, då det blev så snabb affär att objektet inte kom ut på marknaden.

Ros-Marie W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Mollösund

Har ingen erfarenhet av Nanna utan det var första gången vi fick möta henne. Vilket blev jättebra

Jonas P
Mollösund

Trevlig och proffsigt bemötande.

Gunilla B
Sålde sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån

Stephanie mötte mig med en positiv, intresserad och öppen inställning. Nu skall vi sälja din fastighet och göra det bästa möjliga tillsammans. Lätt att nå på sms/telefon. Tidsplanen fungerade bra och hon utstrålade trygghet. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Stephanie Wehage

Så glad för vårt fina samarbete! Tack för ditt fina omdöme!

Lars E
Sålde sitt hus med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Svanesund

Kan varmt rekommendera Nanna Andersson. Hon är engagerad och brinner för sitt uppdrag. Sålde vårat hus innan visning. Allt har gått smidigt från första början.

Svar från Nanna Andersson

Varmaste tack för ett gott samarbete, Lars!! :)

Maj-Britt E
Köpte sitt hus med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Svanesund

Mkt trevligt bemötande, hade hon inte svar på frågorna tog hon reda på det! Nöjd kund

Svar från Nanna Andersson

Så tacksam för det fina omdömet. Stort grattis till din nya bostad!

Robert J
Svanesund

Tyvärr så träffade vi aldrig Helen men hennes vikarie Stephanie Wehage var riktigt bra och var tillgänglig ofta och ville hjälpa till med alla frågor som vi hade.

Jonas W
Sålde sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Svanesund

Helen hade högre förväntningar på min bostad än jag. Det visade sig att hon hade rätt.

Per A
Svanesund

Mycket proffsigt och trevligt bemötande och ett utmärkt mäklararbete.

Urban I
Uddevalla

Mycket bra informativ stor kunskap kunde sitt jobb

Peter S
Henån

Detta är vårt första fastighetsaffär och tack vare Nanna har allting gått över förväntan. Vi hoppas på en fortsatt god relation tills hela affären är avvecklad. Vi kan bara rekommendera Svensk Fastighetsförmedling med Nanna Andersson i spetsen En mycket nöjd kund

Svar från Nanna Andersson

Tusen tusen tack för de fina orden, och för ett bra samarbete - vi ses ju snart igen när det är dags för överlämning!

Gunilla B
Sålde en tomt med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Ellös

Enkelt uttryckt rätt kvinna på r,ätt plats. Helen är väldigt lätt att få förtroende för. Hon utstrålar en styrka positivitet och är väldigt engagerad i det Hon gör. Hon har en bred kunskap och är alltid tillgänglig. Rekommenderar verkligen Helen till olika försäljningsuppdrag. Hon är helt enkelt bäst! Vi är väldigt nöjda o tacksamma med försäljningen! Önskar henne Lycka till fortsättningsvis!

Jonny J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån Centralt

Mycket ärlig och korrekt i alla delar av köpet.

Andreas B
Henån

Proffsigt! En mycket fin exposé fångade vårt öga, möjlighet till en ytterligare visning för oss enbart gavs, frågorna blev besvarade efter bästa förmåga och alla handlingar sköttes professionellt. Tipset att söka lån hos den lokala banken möjliggjorde till sist att denna fastighet kunde bli vår.

Svar från Nanna Andersson

Vilket fint omdöme Andreas! Jag tackar ödmjukast och gratulerar samtidigt till din nya bostad :)

Leo P
Henån

Tips på vad du skriver i rutan: På vilket sätt blev du bemött av mäklaren Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem Sammanfatta gärna din upplevelse av mäklaren vid försäljningen av din bostad på Utgård 212 Alltid glad, kunnig och med inställningen att allt är möjligt. Jag själv hade egentligen inga förväntningar. Nanna är målinriktad på det som bör göras och har alltid alla delarna på plats samtidigt har hon även en förmåga att improvisera i stunden för att erhålla ett ännu bättre resultat. Helt exemplariskt! Och det är vi mycket tacksamma och glada över.

Svar från Nanna Andersson

Stort TACK Leo för detta fantastiska omdöme! Det har varit ett sant nöje ifrån början till slut - jag är så glad att få ha varit med på denna resa och att jag fick äran att vara del i denna försäljning.

Karina Lise-Lotte N
Ellös

Nanna Andersson har varit tillmötesgående och ärlig vad gäller vad vi kan förvänta oss avseende standard, skick, pris. Hon är kommunikativ och hör av sej så fort det rör sig i vårt ärende både per mejl och telefon. Hon är påläst och känns kunnig i mäkleriet. Jag har ingen mäklare att jämföra med. Har sällan/aldrig något att sälja. Hon har hjälpt oss med hur man deklarerar detta vilket jag uppskattar. Jag skulle mycket väl kunna anlita henne igen om det blir läge.

Svar från Nanna Andersson

Tack Karina för det fina omdömet. Önskar en God Jul & Gott Nytt År!

Anders P
Sålde sin bostad med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Varekil

Hon har gjort det vi har givit henne i uppdrag att göra.

Ulrika G
Henån Centralt

Mycket väl genomförd försäljningsprocess, mycket engagerad och lyhörd för önskemål.

Svar från Nanna Andersson

TACK! Det har varit en ren fröjd att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet, Ulrika. Vi hörs och ses snart! :)

Denise K
Henån Centralt

Från visning till kontraktpåskrivning upplever jag att vi har blivit bemötta på ett väldigt trevligt och proffesionellt sätt. Tydliga instruktioner och bra kommunikation med Nanna under hela tiden. Hon har även alltid haft ett glatt humör och bemötande så det har känts bra under hela proceduren.

Svar från Nanna Andersson

Stort tack Denise, vilket fint omdöme! Grattis till er nya bostad och välkomna till Henån :) Vi ses ju snart igen!

Andreas M
Henån Centralt

Mycket bra, snabbt och enkelt bra bemötande och smidigt affär

Svar från Nanna Andersson

Tack för de fina orden, Andreas. Så roligt att ni köpte lägenheten och blir Henån-bor! :)

Inger H
Henån

Trevlig tjej bra på att förklara saker

Svar från Stephanie Wehage

Tack Inger, det har varit en ära att få hjälpa dig längs vägen!

Jan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Käringön

Ett fantastiskt bemötande proffsigt i alla delar Överträffande våra förväntningar med råge Ett sant nöje att göra affärer med Stephanie

Svar från Stephanie Wehage

Tänk att få ha privilegiet att både bistå vid försäljning och köp, och mer än en gång. Därtill med en så fantastisk familj som ni. Ett sant nöje!

Helene G
Sålde sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån Centralt

Vi har känt oss väldigt trygga med att ha Stephanie som mäklare vid försäljning av min pappas sommarstuga. Stephanie är mycket bra att ha att göra med, proffsig, idérik och lagom drivande. Hon svarar alltid snabbt när man sökt henne, kollar upp det man har funderingar på och följer upp kontinuerligt. Stephanies sociala talang har gjort kontakten extra positiv.

Svar från Stephanie Wehage

Det har varit en ÄRA! Tackar ödmjukast för en så fin rekommendation!

Marja R
Varekil

Mycket hjälpsam och lyhörd i sitt yrke. Rekommenderas varmt.

Svar från Stephanie Wehage

Tack snälla Marja! En ära att ha blivit utvald som er mäklare :)

Östman Jonas Erik Ö
Köpte sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån Centralt

Kunnig, engagerad och trevlig mäklare. Tar sig tid och driver processen i rätt takt med fingertoppskänsla. Jobbar på bästa sätt både för säljare och köpare och är redo att göra jobbet. Behöver något kollas så gör hon det. Vi var mycket nöjda.

Svar från Stephanie Wehage

Tackar ödmjukast för dessa fina ord !!

Jonas L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Varekil

Trevlig och hade full koll och fanns humor :)

Svar från Stephanie Wehage

Tack snälla för omdömet! Humor är viktigt det med! Fint hur även ni bjöd på humor :) Stort grattis igen till er nya bostad!

Karin Elisabeth Ö
Henån Centralt

Mycket tillmötesgående, lyhörd, kunnig och intresserad av att hjälpa till med alla våra frågor. Vi kände oss mycket trygga att göra denna stora affär med henne som mäklare.

Svar från Stephanie Wehage

STORT tack fint omdöme och återigen; GRATTIS till en fantastisk fritidsbostad!

Allan H
Varekil

Nanna är verkligen en toppenmäklare! Hennes professionalism och engagemang gjorde hela försäljningsprocessen till en smidig och positiv upplevelse. Hon gick den extra milen för att hjälpa oss som säljare i allt från stora till små saker trots att hon inte hade behövt det vilket var en otroligt trygghet för mig som arbetar på annan ort. Nanna var alltid tillgänglig när vi behövde henne och snabb med att svara på mina frågor, när jag behövde vägledning och annat. Vi är väldigt nöjda och skulle definitivt rekommendera Nanna....

Svar från Nanna Andersson

Wow! Varma tack för detta fina omdöme Vi har haft ett ljuvligt samarbete vilket löpte ut en lyckad försäljning. Jag är glad och tacksam över att ha fått vara en del av denna resa.

Johanna A
Henån

- Supertrevlig och kunnig - Hade inte direkt några förväntningar då de va första huset vi tittade på. Men vi blev väldigt nöjda! - På visningen lät hon oss gå runt själva och ”sprang” inte efter oss utan lät oss ta den tid vi behövde. Hon höll oss uppdaterade och hjälpte oss med de vi hade frågor om! Vi är supernöjda med servicen!!

Svar från Nanna Andersson

Tack för det fina omdömet Johanna, så roligt att det blev just ni som köpte fastigheten. Allt gott så ses vi snart igen när det är dags för tillträde!

Rebecka J
Henån

Väldigt bra bemötande, inkludera mig som säljare hela tiden och lyhörd. Finns ingenting att klaga på, rekommenderar absolut! Tack!

Svar från Nanna Andersson

Tack snälla Rebecka för ett fint samarbete, vi ses ju snart igen :)

Håkan T
Henån

Snabb bra korrekt service lyhörd och kunnig

Julia W
Svanvik

Stephanie är bäst mäklare på Orust! Utan hon hade vi varken kunnat sälja huset så snabbt och smidigt eller kunnat uppnå ett så bra slutpris. Stephanie är en varm och lyhörd människa och en mycket professionell, proaktiv och högst engagerad mäklare som vi känner oss trygga med. Va smart - välj Stephanie! Tack för att du fick fram en stor succé för oss!

Svar från Stephanie Wehage

Det har varit en ÄRA! Vilket fint samarbete vi haft. Önskar er all lycka på nästa plats och ser fram emot när vi ses för den där lunchen när ni kommer hitöver nästa gång :)

Per M
Höggeröd

Engagerad, uppdaterade oss hela tiden under uppdraget.

Svar från Nanna Andersson

Per, det har varit en så rolig resa och fint samarbete. Tack!

Cecilia V
Höggeröd

Nanna var väldigt kunnig om området och hjälpsam i köpet.

Svar från Nanna Andersson

Tack Cecilia, jag hoppas att ni kommer trivas här på Orust!

Käthe B
Ellös

Helen Inger förtroende och kompetens, som är viktigt vid bostadsaffärer. Vi kände oss trygga med Helen när vi köpte vårt fritidsboende.

Fanny N
Varekil

Vi har varit mycket nöjda med Nanna som vår mäklare. Snabb respons på våra funderingar kring vår husförsäljning.

Jens Richard N
Varekil

Vi är jättenöjda med Nanna som mäklare. Bra bemötande och hjälpsam genom hela processen, snabb återkoppling så fort man hade någon fundering.

Svar från Nanna Andersson

Tack för det fina omdömet Richard, det har varit en fröjd att vara del av denna försäljning. Nu ska vi hitta ert nästa drömboende också! :)

Anna-Karin F
Henån

Blev myckte bra bemött av Helen från början. Hon hade bra ideer och förslag ang försäljningen då denna bostad var i behov av renovering. Hon hjälpte till med mycket ex. låste upp huset för tömmning av huset, försäljning av inventarier odyl. Detta var till stor hjälp för mig då jag själv ej bor på Orust. Helen hjälpte till utöver det vanliga då jag blev akut sjuk när kontrakte skulle signeras. Jag rekommenderar verkligen Helen som mäklare.

Jan A
Henån

Saklig, kunnig korrekt och pålitlig mäklare.

Bodil G
Henån

Bra bemötande, trevlig och löste försäljningen väldigt fort.

Tomas T
Henån Centralt

Hjälpsam duktig har koll på läget informerar

Gunborg G
MOLLÖSUND

Trygg och enkel att ha att göra med!

Jakob T
Varekil

Nanna var mycket påläst om fastigheten och dess närområde vilket hjälpte mycket med helhetsintrycket!

Robert S
Varekil

Mycket proffesionell! Rak och tydlig kommunikation och samtidigt ett väldigt trevligt och personligt bemötande.. Hon är även flexibel och lätt att resonera fram lösningar med. Jag kommer rekommendera Stephanie till vänner och bekanta som ska göra fastighetsaffärer på Orust!

Svar från Stephanie Wehage

Jag tackar ödmjukast för ert fina omdöme och känner mig lyckligt lottad som blev anlitad av er ☺️

Lennart S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Ellös

Helen genomförde uppdraget med tålamod med tanke på hur marknaden utvecklats under 23. Hon hade kunnat stressa på med ex sänkt pris, men avstod från det vilket visade sig landa bra.

Pia L
Kyrkesund

En utomordentlig skicklig mäklare. Påläst, pålitlig på alla sätt. Otroligt skicklig att hjälpa dig som kund, både som köpare eller säljare av ett object. Snabb återkoppling under hela processen. Vänlig, glad och "inget är besvärligt" för henne. Helen levererar resultat och det är ett sant nöje att fått äran att få hjälp av Helen. Tack.

Sandra H
Ellös

Alldeles utmärkt och mycket professionellt. Kunde inte vara bättre.

Anders Y
Varekil

Nanna Andersson har skött min försäljning av bostaden på Orust, Östra Hjälmvik 465 med bravur, gott bemötande och proffsigt jobb under hela resan. Under hela resan så var återkopplingen sas klockren, uppskattas mycket av mig som säljare. Sänder de bästa av rekommendationer till Nanna framgent! Lycka till! Mvh Anders Ysing

Svar från Nanna Andersson

Det har varit en fröjd att samarbeta med dig Anders, stort tack för det fina omdömet. Vi hörs igen!

Conny Å
Henån Centralt

Mycket kompetent och tillmötesgående mäklare, var lyhörd och engagerande. Mycket seriös och påläst, kändes tryggt som köpare.

Svar från Nanna Andersson

Stort tack Conny & Eva för det fina omdömet. Återigen, varmt välkomna till Orust och Henån!