Nanna Andersson

Nanna Andersson

Nanna Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Nanna Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Nanna Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.8. Nanna Andersson har haft 13 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

28 omdömen om Nanna Andersson

Terese D
Köpte sin stuga med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Varekil

Nanna är mycket kunnig, tydlig och tillmötesgående. Hon är dessutom sprudlande glad. Vi fick ett bra bemötande vid vårt husköp. En service långt över förväntan, tack!

Richard G
Sålde sin stuga med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Varekil

Nanna var absolut kanon. Hon håll oss underättad hela tiden. Hon besvarade alla mina frågor och forklarade på engelska när jag var osäker på svenska. Kortfattad hon var jättebra på varje sätt. Richard Griffin

Therese A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Mollösund

Proffsigt bemötande och genomförande under hela processen. Väldigt hjälpsam, lätt att nå och tillmötesgående. Tycker dock att arvodet efter förfrågan kunde reducerats något, då det blev så snabb affär att objektet inte kom ut på marknaden.

Ros-Marie W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Mollösund

Har ingen erfarenhet av Nanna utan det var första gången vi fick möta henne. Vilket blev jättebra

Jonas P
Mollösund

Trevlig och proffsigt bemötande.

Lars E
Sålde sitt hus med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Svanesund

Kan varmt rekommendera Nanna Andersson. Hon är engagerad och brinner för sitt uppdrag. Sålde vårat hus innan visning. Allt har gått smidigt från första början.

Svar från Nanna Andersson

Varmaste tack för ett gott samarbete, Lars!! :)

Maj-Britt E
Köpte sitt hus med hjälp av Nanna Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Svanesund

Mkt trevligt bemötande, hade hon inte svar på frågorna tog hon reda på det! Nöjd kund

Svar från Nanna Andersson

Så tacksam för det fina omdömet. Stort grattis till din nya bostad!

Peter S
Henån

Detta är vårt första fastighetsaffär och tack vare Nanna har allting gått över förväntan. Vi hoppas på en fortsatt god relation tills hela affären är avvecklad. Vi kan bara rekommendera Svensk Fastighetsförmedling med Nanna Andersson i spetsen En mycket nöjd kund

Svar från Nanna Andersson

Tusen tusen tack för de fina orden, och för ett bra samarbete - vi ses ju snart igen när det är dags för överlämning!

Andreas B
Henån

Proffsigt! En mycket fin exposé fångade vårt öga, möjlighet till en ytterligare visning för oss enbart gavs, frågorna blev besvarade efter bästa förmåga och alla handlingar sköttes professionellt. Tipset att söka lån hos den lokala banken möjliggjorde till sist att denna fastighet kunde bli vår.

Svar från Nanna Andersson

Vilket fint omdöme Andreas! Jag tackar ödmjukast och gratulerar samtidigt till din nya bostad :)

Leo P
Henån

Tips på vad du skriver i rutan: På vilket sätt blev du bemött av mäklaren Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem Sammanfatta gärna din upplevelse av mäklaren vid försäljningen av din bostad på Utgård 212 Alltid glad, kunnig och med inställningen att allt är möjligt. Jag själv hade egentligen inga förväntningar. Nanna är målinriktad på det som bör göras och har alltid alla delarna på plats samtidigt har hon även en förmåga att improvisera i stunden för att erhålla ett ännu bättre resultat. Helt exemplariskt! Och det är vi mycket tacksamma och glada över.

Svar från Nanna Andersson

Stort TACK Leo för detta fantastiska omdöme! Det har varit ett sant nöje ifrån början till slut - jag är så glad att få ha varit med på denna resa och att jag fick äran att vara del i denna försäljning.