Helén Roth
Registrerad mäklare sedan 2004-08-02
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 68 Läs vad Helén Roth

• Kari B köpte sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-07-02

Svanesund
    Köpt en villa. Blev väldigt bra bemött och våra förväntningar överträffades. Bra bemötande och bra affär för båda parter. Läs mer
  • Jan S köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-06-19

Henån
    Helené är mycket professionell och vänlig i sitt sätt att metodiskt leda en potentiell köpare (oss) fram till avslut på ett fastighetsköp. Hon är dessutom mycket serviceminded, det finns inga frågor som hon inte kan svara på eller hjälpa till med när det gällt att få en kund att känna förtroende för överlåtelseprocessen. Något som passade oss var också att hon var snabb på att kunna driva arbetet mot ett avslut framåt.Vi kan varmt rekommendera henne för såväl säljuppdrag som för att få en köpare att känna sig trygg i affären. Det blir fem stjärnor av fem möjliga!! Läs mer
  • Linda Å sålde sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-05-20

Stillingsön
    Bara bra att säga. Fantastiskt lyhörd, tillgänglig och engererad- stort stöd. Skulle absolut välja Svensk Fastighet och Heléne om det blir en försäljning i framtiden. Läs mer
    2020-06-12 Helen R svarar Linda Å
    Tack snälla Linda! Jag önskar er lycka till med ert nya hus och alla renoveringar ni står inför. Det var det här med läget, läget och LÄGET. Nu har ni hittat ert läge!
  • Bo-Göran D sålde sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-05-18

Henån
    Vi sålde vårt hus genom Helén Roth. Hon var lyhörd och kunnig och gav oss värdefulla tips inför visning och försäljning. Försäljningen gick bra. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-06-12 Helen R svarar Bo-Göran D
    Tack Bo-Göran! Har varit en ära att få hjälpa er i försäljningsprocessen. Ni har verkligen engagerat er själva i försäljningen och varit måna om att lämna ifrån er ett hus i absoluta toppskick. Önskar er lycka till i Lysekil!
  • Astrid R köpte sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-05-06

SVANESUND
    Mycket engagera och kunnig och hjälpsam även med frågor som inte direkt hade me huset att göra. Läs mer
    Helen R gillar detta
  • Helen S köpte sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-03-15

Stenungsund
    Snabbt och smidigt husköp. Bra mäklare. Läs mer
  • Bertil E sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-02-05

Klädesholmen
    Både köpt och sålt bostad genom Helen Roth.
    Klanderfritt och proffsigt bemötande, jag har idel lovord och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Sven Olof P köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-02-05

Klädesholmen
    Köpt Nordsjökajen 5 l.1401 47150 Bleket
    Mycket väl bemötta.
    Mycket proffsigt genomfört.
    Kommer verkligen att rekommendera Helén till andra och själv anlita henne om så skulle behövas.
    Högsta betyg från oss.
    Gunilla o Sven Läs mer
    2020-02-05 Helen R svarar Sven Olof P
    Tack Sven Olof och Gunilla! Grattis till den finaste takvåningen! Jag är säker på att gladast av alla är sonhustrun. Vi ses ute på Mossholmen i sommar och kanske kan jag erbjuda en och annan torsk istället för makrill till er. Vi ses!
  • Svante S köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-02-02

Bleket
    Denna gång blev det en lägenhet, tidigare har ja köpt o sålt ett sommarhus alltid lika profsigt o till full belåtenhet Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Svante S
    TACK Svante för värmande ord och välkommen "hem" till Mossholmen. Å Grattis till den finaste tvåan i området!
    Helen R gillar detta
  • Lennart T sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust

2020-01-30

Bleket
    Helen Roth är förmodligen den bästa mäklaren i hela STO regionen. Skärpt, påläst, samt kunnig. I mitt fall fick jag ett mycket bättre slutpris, än jag vågat hoppas på. Jag rekommenderar Helen alla dar i veckan. Lennart Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Lennart T
    Tack Lennart! Alltid lika roligt när man kan överträffa säljarens förväntningar och jag är glad att vi hittade den bästa köparen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Orust

Helén Roth