Helén Roth

Helén Roth

Helén Roth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Helén Roth har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Helén Roth har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 159 omdömen med ett betyg på 4.9. Helén Roth har haft 38 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 159 Läs vad Helén Roth

• sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-07-27 Verifierad kund
    Duktig säljare som gjorde det lätt för oss som kund. Flexibel, glad, trevlig och professionell.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    • Svanesund
    2022-07-27 Verifierad kund
    Helen hade ett trevligt bemötande hela vägen. Snabb återkoppling och god lokalkännedom. Vi är väldigt nöja med Helen som mäklare när vi köpte vårt hus!
    2022-07-15 Verifierad kund
    Helen är en mycket kompetent mäklare och har gett oss en trevlig resa fram till försäljningen av lägenheten.
    Vi är mycket nöjda med hennes arbete.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-07-15 Verifierad kund
    Jag mötte en trevlig person med ett professionellt arbetssätt

Jag hade inte så stora förväntningar då mina erfarenheter av mäklare och deras sätt att arbeta är minimala

Sammanfattning
    Professionell och flexibel i arbetssättet
    2022-07-12 Verifierad kund
    Hjälpsam o trevlig bara possitiva intryck.
    Hade inga förväntningar innan.
  • sålde sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    • Käringön
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vi har precis sålt vårt fiskartorp på Orust och är väldigt nöjda med Svensk Fast & Helén Roth som är proffsig, vänlig och tillmötesgående.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi blev väldigt personligt bemötta av mäklaren som lotsade oss genom hela processen till avslut!
    2022-06-15 Verifierad kund
    En mäklare med huvudet på skaft och fötterna på marken. Rak, tydlig , pålitlig och idogt arbetande. Tycker om sitt arbete och kan ta folk. Har okonventionella lösningar på svårigheter som uppstår. Hon vet sitt värde och tar bra betalt men levererar också som hon skall. Här är det ordning och reda med en skvätt humor som bisittare. Tänk att det kan finnas en sådan mäklare och som tur var anlitade jag henne.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Helén har fullgjort sitt uppdrag på ett proffsigt och trevligt sätt. Hon gav oss förhoppningar om utgången, som vi knappt vågade tro på med tanke på ränteläget och det allmänna världsläget, men som visade sig bli besannade.
    Hela processen genomförde på ett snabbt och effektivt sätt, så att vi är helnöjda.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Helen Roths bemötande är vi mycket nöjda med. Från första kontakt och hela vägen fram till kontraktskrivningen har skötts väldigt proffsigt. Våra förväntningar överträffades med råge.Vad Helen tyckte att vi kunde förvänta oss stämde väldigt bra. Vi blev hela tiden löpande informerade om läget.
    Från två mycket nöjda kunder ett stort tack till Helen.