Helén Roth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Helén Roth har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Helén Roth har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Helén Roth har haft 58 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 88 Läs vad Helén Roth

• 2020-11-10
    Helen har varit tillgänglig, tillmötesgående och professionell. Som kund har jag känt mig trygg med det sätt hon ansvarat för försäljningen.
    Göran S
    • 70.0 m²
    • Henån
    sålde sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
  • 2020-11-06
    Informativ och återkopplar bra!
    Anette T
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Ellös
    köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
  • 2020-11-04
    Ordning och reda, har svar på det mesta. Kan varm rekommenderas
    Jan S
    • Svanesund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
  • 2020-11-04
    Köpt lägenhet i Svanesund. Vi upplever Helen som mycket seriös och professionell. Hon var lyhörd för våra önskemål och förmedlade på ett mycket bra sätt en lägenhet helt i vår smak. Rekommenderar henne varmt
    Marianne Inga-maj A
  • 2020-11-01
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning av vårt hus. Helen har skött alltihop på ett utmärkt sätt, vi har haft en bra kommunikation och allt har gått väldigt smidigt! Vi rekommenderar självklart Helen!
    Harriet S
    • 78.0 m²
    • Svanesund
    Tack snälla! Har varit ett rent nöje att samarbeta med er och jag önskar er all lycka nu när ni ska ta över ditt otroligt vackra föräldrahem.

• 2020-10-31
    Köpt en bostadsrätt på Orust Mycket positivt och personligt bemötande Lätt att nå,
    Maj-Britt E
  • 2020-10-07
    Vi har genom Helén Roth köpt ett hus i svanesund. Hon har klart levt upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda. Helén var tydlig och bra på att förklara för oss förstahusköpare hur saker fungerar.
    Emil B
    • 160.0 m²
    • Svanesund
    köpte sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    Tack Emil och välkomna till Svanesund! Kul att höra att allt gick så bra med försäljningen av er bostadsrätt. Snart kan ni husera i ett stort rymligt hus och jag hoppas att ni kommer trivas gott med alla grannar.

• 2020-10-05
    Jag och min man köpte vårt första hus i sverige med Heléns hjälp. Eftersom vi fortfarande är i Kalifornien blev inte många saker som vanligt. Helén har varit fantastisk. Jag har känt mig helt lugn och säker och Helén har tålmodigt svarat på alla våra frågor, och det har blivit många 😊 Jag är väldigt tacksam och skulle rekommendera hennes expertis till alla husköpare.
    Åsa Maria W
    • 70.0 m²
  • 2020-10-04
    Vi har sålt 1-1/2 plans hus, har blivit jätte bra bemött av Helen Roth. Helen har levt upp till alla våra förväntningar . Helen är proffsig i sitt arbete.
    Klas-göran M
    • 151.0 m²
  • 2020-10-04
    Utmärkt , service minded. Trevlig
    Patrik G
    • 220.0 m²
    • Henån
    Tack Patrik, för en fullpoängare! Nu hoppas jag att ni kommer trivas både i ert fina hus och i Sverige (efter många år utomlands). Har ni vägarna förbi kontoret är ni välkomna in på en fika.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte