Helén Roth

Helén Roth

Helén Roth är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Helén Roth har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Helén Roth har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 191 omdömen med ett betyg på 4.9. Helén Roth har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

191 omdömen om Helén Roth

Anette Monica B
Köpte sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Svanesund

Det va Stephanie Wehage som gick in för Helene Roth men allt gick smidigt å jag är väldigt nöjd med allt.

Robert J
Svanesund

Tyvärr så träffade vi aldrig Helen men hennes vikarie Stephanie Wehage var riktigt bra och var tillgänglig ofta och ville hjälpa till med alla frågor som vi hade.

Jonas W
Sålde sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Svanesund

Helen hade högre förväntningar på min bostad än jag. Det visade sig att hon hade rätt.

Per A
Svanesund

Mycket proffsigt och trevligt bemötande och ett utmärkt mäklararbete.

Urban I
Uddevalla

Mycket bra informativ stor kunskap kunde sitt jobb

Gunilla B
Sålde en tomt med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Ellös

Enkelt uttryckt rätt kvinna på r,ätt plats. Helen är väldigt lätt att få förtroende för. Hon utstrålar en styrka positivitet och är väldigt engagerad i det Hon gör. Hon har en bred kunskap och är alltid tillgänglig. Rekommenderar verkligen Helen till olika försäljningsuppdrag. Hon är helt enkelt bäst! Vi är väldigt nöjda o tacksamma med försäljningen! Önskar henne Lycka till fortsättningsvis!

Jonny J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån Centralt

Mycket ärlig och korrekt i alla delar av köpet.

Anders P
Sålde sin bostad med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Varekil

Hon har gjort det vi har givit henne i uppdrag att göra.

Håkan T
Henån

Snabb bra korrekt service lyhörd och kunnig

Käthe B
Ellös

Helen Inger förtroende och kompetens, som är viktigt vid bostadsaffärer. Vi kände oss trygga med Helen när vi köpte vårt fritidsboende.