Anette Roos Fd. Ekman
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
?

Läs vad 15 kunder tycker om Anette Roos Fd. Ekman

• Anders S skrev om Anette Roos Fd. Ekman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi fick hjälp av Anette med att sälja vår bostadsrätt. Hon är oerhört seriös och professionell med ett gott självförtroende i sin yrkesroll. Vi krävde att få till en snabb visning och på ett fåtal dagar lyckades Anette få till både fotografering, presentation och visning med ett oslagbart resultat. Vi vill ge Anette våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Mfon E skrev om Anette Roos Fd. Ekman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag tycker att jag fick en väldigt trevlig bemötande fr Anette. Hon var väldigt tydlig men enligt förväntan. Läs mer
  • Linda H skrev om Anette Roos Fd. Ekman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En bra och engagerad mäklare som ser till att både säljare och köpare är nöjd Läs mer
  • Susanne W skrev om Anette Roos Fd. Ekman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anette Roos har med briljans utfört sammanlagt tre försäljningsuppdrag för min räkning. Hennes bemötande har alltid varit ytterst engagerat, kreativt, professionellt och vänligt och hon har alltid med bred marginal överträffat mina förväntningar. Det är ett rent nöje att kunna rekommendera henne till vänner och bekanta som söker en mäklare. Läs mer
  • Jenny R skrev om Anette Roos Fd. Ekman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd över det arbete Anette Roos Ekman gjorde för mig. Hon var kunnig, trevlig, pedagogisk, tillmötesgående både mot mig och spekulanter (fick jag höra efteråt), svarade snabbt på mail och telefon och gjorde ett arbete utöver det som förväntades av henne vilket jag uppskattade väldigt mycket. Jag har därför rekommenderat henne till vänner och skulle utan tvekan anlita henne igen om jag flyttade tillbaka till Sverige. Hon var helt enkelt proffsig rakt igenom. Utmärkt! Läs mer
  • Johan A skrev om Anette Roos Fd. Ekman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anette hade en positiv attityd och ett vänligt bemötande.
    Anette utstrålade god sakkunskap inom sitt arbetsfält.
    Hon var snabb i sitt arbete och uppvisade ett flexibelt beteende.
    Anette informerade mig väl om sakernas tillstånd och återkom omedelbart när man sökte henne.
    Anette är en god representant för sin arbetsgivare.
    Jag kan bara vitsorda Anette och rekommendera till andra.
    Med vänlig hälsning
    Johan af Klint Läs mer
  • Jesper L skrev om Anette Roos Fd. Ekman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anette var uppriktig, servicemined, strukturerad och hade även en trevlig personlighet. Lätt att förstå, samarbeta med samt kunnig inom sitt område
    // Jesper Läs mer
  • Cecilia W skrev om Anette Roos Fd. Ekman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hon är en mycket duktig och trevlig mäklare.
    Hon är målmedveten, tar hand om kunden mycket bra och hjälpsam. Läs mer
  • Madeleine A skrev om Anette Roos Fd. Ekman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anette är en arbetsam och lojal mäklare som inte tvekar att hjälpa till. Hon är glad och positiv och ser alltid till att ha svar på frågor. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Tova T skrev om Anette Roos Fd. Ekman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anette gjorde ett jättebra jobb när vi sålde vår lägenhet. Vi var jättenöjda med både arbetet innan försäljning och med resultatet. Läs mer

Senaste försäljningarna

6:a