Beata Thorslund
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-01 - 2018-12

Läs vad 35 kunder tycker om Beata Thorslund

• Elisabeth R köpte sin lägenhet med hjälp av Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-12-20

44.2m²
    Hjorthagen
    Vi var mycket nöjda med Beatas bemötande. Hon var väldigt trevlig och kunnig. Dessutom var det väldigt lätt att få kontakt med henne via telefon och sms, det uppskattades! Läs mer
  • Jesper B köpte sin lägenhet med hjälp av Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-12-18

65m²
    Råcksta
    Vi köpte en bostadsrätt i Råcksta och Beata var väldigt hjälpsam och aktiv samt ytterst lösningsorienterad gällande våra problem och funderingar. Hon gjorde också processen väldigt lätt för oss som förstagångsköpare genom att vara tillgänglig och förstående. Hon överträffade våra förväntningar.
    Vi är ytterst nöjda med hennes jobb och skulle absolut rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Johanna Ö skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-10-30

- Bostadsrätt.
    - Beata har varit helt fantastisk hela vägen. Alltid professionell, drivande och engagerad utan att vara påträngande. Hon återkopplade och höll oss informerade genom hela processen. Vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare och kan varmt rekommendera henne.
    - Beata har överträffat våra förväntningar genom att lotsa oss till den försäljning som hjälpte oss att kunna köpa vårt radhus, vilket vi knappt trodde var möjligt själva. Och köparna av lägenheten verkar också nöjda vilket känns bra även för oss!
    - Högsta betyg! Läs mer
  • Angelo A skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-10-26

Bought an apartment with Beata's help. Quick and efficient responses, excellent communication and understanding of my needs. Läs mer
  • Erkan D skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-10-20

Hårt arbetande med vilja att lösa det både för köpare och säljare, proffsig attityd och bra tillgänglighet på telefon och sms! Läs mer
  • Viktor B skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-10-19

Hej,

Har både köpt och sålt av Beata. Beata var 10/10. Vid försäljningen hade vi mer kontakt och Beata gjorde ett gediget arbete. Fick verkligen känslan att hon la ner tid och energi på min försäljning, många uppföljningssamtal sent på kvällarna. Noggrann, punktlig, engagerad och ett seriöst tillvägagångssätt. Kan verkligen rekommendera Beata till andra som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Ervin E skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-09-18

Köp av en 2RoK på Gärdet. Väldigt trevlig, noggrann och tillgänglig mäklare som levde upp till alla förväntningar. Försöker få båda parter nöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • Lovisa B skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-09-18

Jag har sålt en liten tvåa på Gärdet. Jag valde Beata aktivt som mäklare efter att jag hade sett att hon hade sålt i området. Efter kontakt så fick jag alltid små söta presenter på dörren vid påsk och jul. Mycket uppskattad då jag kände mig sedd. Allt gick bra och jag är nöjd med allt. Svindyr för en sådan liten lgh. Men kanske värt det :) Läs mer
  • Peter R skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-04-10

Beata har varit mig behjälplig, professionell och tillmötesgående från start till mål. Jag är mycket glad att jag valde henne som mäklare. Läs mer
  • Patrik M skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-03-29

Trevligt och bra bemötande. Ärliga raka svar. Effektivt Läs mer