Emilia Ruhanen Rosén

Emilia Ruhanen Rosén

Emilia Ruhanen Rosén är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Emilia Ruhanen Rosén har varit registrerad mäklare sedan 2009-01. Emilia Ruhanen Rosén har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-04 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.9. Emilia Ruhanen Rosén har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

56 omdömen om Emilia Ruhanen Rosén

Sedan starten hos Reco 2013
Markus L

Toppenbra! Fick jättebra betalt för lägenheten och allt sköttes professionellt hela vägen, rekommenderas!!

Jacklin S

Emilia ger en fantastisk bra och förtroendefull intryck från början och det håller hela vägen tills affären är avklarad.Hon är trygg och kompetent mäklare och utför sitt jobb med hög kvalite.Jag köpte min lgh via henne och fått rätt svar på mina frågor och är nöjd med mitt köp via henne. Jag rekommenderar Emilia värmt till er !

Gabriella F

Emilia är, förutom otroligt trevlig och förtroendeingivande, mycket kompetent och lugn genom hela processen. Vi skulle absolut rekommendera henne till vänner, och har redan gjort.

Malin Å

Vi är mycket nöjda med denna mäklare

Monika G

Emilia har ett bra driv och engagemang. Hon är väldigt strukturerad och kunnig om marknaden och erbjuder sig att hjälpa till med det mesta och är alltid anträffbar. Köpte via henne och valde sen att sälja via henne oxå.

Magnus L

Helt fantastisk professionell, ödmjuk och trevlig!

Andreas S

Vi är inte annat än fullt nöjd med Emilias jobb som mäklare i försäljningen av våran lägenhet. Ett vänligt bemötande från första kontakt och ett professionellt arbete genom hela processen som slutade högt över förväntningar. Världsklass!

Linda G

Jag tycker Emilia var fantastisk. Hon gav mycket energi och var väldigt tillmötesgående och oerhört professionell. Jag skulle rekommendera henne direkt om någon ska sälja eller söker boende i Solna och Frösundaområdet.

Mo W
Skrev om Emilia Ruhanen Rosén en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Emilia är en trevlig person. Hon rekommenderade mig den här lägenheten efter att jag hade missat en liknand lägenhet. Hon har också tålmodigt svarat på olika frågor och förklarat tyligt på kontrakten.

CAROLINE K

Emilia är mycket professionell i sitt arbete och hanterade försäljningen av vår lägenhet fantastiskt bra. Hon kan verkligen marknaden i Frösunda och försäljningen resulterade i mycket bättre resultat än vi kunnat tänka oss. Vi rekommenderar verkligen Emilia om du ska sälja din lägenhet!