Frida Klaesson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik. Vi träffar olika människor med olika behov varje dag och jag gillar de utmaningar jag får. Att få göra våra kunder nöjda är det bästa som finns!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger alltid 100 % i varje affär och går alltid noggrant igenom varje steg som krävs för att mina säljare ska få bäst betalt. Jag har nära kontakt med mina säljare och ger dem alltid mina bästa råd vid varje försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus vid havet som är inbäddad i grönska. Läs mer

Läs vad 53 kunder tycker om Frida Klaesson

• Lars E köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-09-10

49m²
    Örby
    köpt en tvåa i Örby och tyckte att allting funkade jättebra Läs mer
  • Ulf skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-04-25

Vi köpte en lägenhet genom Frida och är mycket nöjda med hur hon har hanterat affären. Klar och tydlig kommunikation och snabba svar via telefon, sms och email genom hela processen. Frida har varit mycket professionell och förtroendeingivande. Läs mer
  • Simon skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-03-21

Trevlig och ambitiös mäklare. Läs mer
  • Jan skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-03-21

Jag sålde med Fridas hjälp en centralt belägen etta i Stockhom. Frida tog det rätta beslutet att sälja lägenheten som ett renoveringsobjekt. Fridas prisprognos hamnade imponerande nära slutpriset. Fridas professionalitet och goda humör under säljprocessen var befriande. Jag har det största förtroende för Frida och Erik Olsson och kommer att rekommendera båda för nära och bekanta. Läs mer
  • Tobias skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-03-14

Frida är påläst, kunnig och mycket proffsig i sitt bemötande. Jag har känt mig lugn och trygg genom hela försäljningen och kan inte tänka mig en bättre mäklare. Engagerad och återkopplar snabbt på frågor som dyker upp. Läs mer
  • Joacim skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-01-24

Sålde med Frida. Hon har varit grym hela resan rakt igenom. Det proffsiga mottagandet, hennes stora engagemang och alla frågor hon orkat svara på gör att jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Elin skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-01-18

Jag tycker att Frida har varit jättebra. Rak och tydlig kommunikation samtidigt som hon varit oerhört trevlig och tålmodig. Läs mer
  • Marie D skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-01-17

Bra
    Verkar effekrivmen även sval o opersonlig men hellre det än nån som är "för mycket" Läs mer
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-01-17

Frida är kunnig, glad och trevlig och inger förtroende. Hennes engagemang lyser igenom och som kund (säljare i detta fall) ser jag ju resultatet direkt i försäljning. Tog in 4 offerter på olika mäklare. Erik Olsson är dyrare än de andra, men då jag träffat Frida tidigare för en ev försäljning, så ”gick jag på magkänslan” och valde Erik Olsson och Frida ändå. Från början till mycket lyckosamt slut har bemötandet varit superproffsigt och jag är en mycket nöjd och glad kund. Rekommenderar varmt att lägga dessa uppdrag i Fridas händer. Man är trygg. Läs mer
  • Elin S skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2017-10-30

Frida är toppen! Förtroendeingivande då hon vet vad hon pratar om och backar upp det hon säger med statistik. Och otroligt engagerad och återkommer snabbt med svar på frågor och information. Hon är också väldigt trevlig. Toppen helt enkelt! :) Läs mer

Senaste försäljningarna

Strålgatan