Frida Klaesson

Frida Klaesson

Frida Klaesson är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Frida Klaesson har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Frida Klaesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 5.0. Frida Klaesson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ingen dag är den andra lik. Vi träffar olika människor med olika behov varje dag och jag gillar de utmaningar jag får. Att få göra våra kunder nöjda är det bästa som finns!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger alltid 100 % i varje affär och går alltid noggrant igenom varje steg som krävs för att mina säljare ska få bäst betalt. Jag har nära kontakt med mina säljare och ger dem alltid mina bästa råd vid varje försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus vid havet som är inbäddad i grönska.

54 omdömen om Frida Klaesson

Sedan starten hos Reco 2015
Malin R

Tog reda på väldigt mycket info (mer än vad man vanligtvis behöver vid köp av bostad) vilket gjorde att jag kände mig tillräckligt säker för stt våga buda och köpa lägenheten.

Lars E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Örby

köpt en tvåa i Örby och tyckte att allting funkade jättebra

Ulf

Vi köpte en lägenhet genom Frida och är mycket nöjda med hur hon har hanterat affären. Klar och tydlig kommunikation och snabba svar via telefon, sms och email genom hela processen. Frida har varit mycket professionell och förtroendeingivande.

Simon

Trevlig och ambitiös mäklare.

Jan

Jag sålde med Fridas hjälp en centralt belägen etta i Stockhom. Frida tog det rätta beslutet att sälja lägenheten som ett renoveringsobjekt. Fridas prisprognos hamnade imponerande nära slutpriset. Fridas professionalitet och goda humör under säljprocessen var befriande. Jag har det största förtroende för Frida och Erik Olsson och kommer att rekommendera båda för nära och bekanta.

Tobias

Frida är påläst, kunnig och mycket proffsig i sitt bemötande. Jag har känt mig lugn och trygg genom hela försäljningen och kan inte tänka mig en bättre mäklare. Engagerad och återkopplar snabbt på frågor som dyker upp.

Joacim

Sålde med Frida. Hon har varit grym hela resan rakt igenom. Det proffsiga mottagandet, hennes stora engagemang och alla frågor hon orkat svara på gör att jag rekommenderar henne varmt.

Elin

Jag tycker att Frida har varit jättebra. Rak och tydlig kommunikation samtidigt som hon varit oerhört trevlig och tålmodig.

Marie D

Bra Verkar effekrivmen även sval o opersonlig men hellre det än nån som är "för mycket"

Agneta W

Frida är kunnig, glad och trevlig och inger förtroende. Hennes engagemang lyser igenom och som kund (säljare i detta fall) ser jag ju resultatet direkt i försäljning. Tog in 4 offerter på olika mäklare. Erik Olsson är dyrare än de andra, men då jag träffat Frida tidigare för en ev försäljning, så ”gick jag på magkänslan” och valde Erik Olsson och Frida ändå. Från början till mycket lyckosamt slut har bemötandet varit superproffsigt och jag är en mycket nöjd och glad kund. Rekommenderar varmt att lägga dessa uppdrag i Fridas händer. Man är trygg.