Frida Urciuoli

Frida Urciuoli

Frida Urciuoli är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Frida Urciuoli har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Frida Urciuoli har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Frida Urciuoli har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Frida Urciuoli

Sedan starten hos Reco 2018
David H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Urciuoli en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Aspudden

Trygg, proffsig, uppriktig pch trevligt bemötande.

Svar från Frida Urciuoli

Tack för de fina orden och stort lycka till i er nya bostad! Hälsningar, Frida

Edit H
Järvastaden

Jag har köpt en bostadsrätt. Frida var professionell, tillmötesgående och jag har blivit väldigt väl bemött av henne. Jag är 100 % nöjd!

Svar från Frida Urciuoli

Tack för dina fina ord Edit! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! Allt gott! /Frida

Erica W
Vällingby Centrum

Frida gav ett väldigt professionellt och engagerat intryck. Jag som köpare kände ett mycket stort förtroende för henne.

Marcus E
Sundby

Väldigt professionell. Insatt och påläst samt väldigt trevlig och artig.

Svar från Frida Urciuoli

Tack Marcus. Det har varit ett nöje! Jag hoppas att ni kommer att stortrivas i er nya bostad. /Frida

Daniella P
Sundby

Väldigt professionell, man känner sig trygg som både köpare och säljare att ha Frida som mäklare. Rekommenderar!

Svar från Frida Urciuoli

Tack Daniella för ditt fina omdöme! Det är lätt att vara göra ett gott intryck när man har med så trevliga personer att göra! Lycka till i er nya bostad! /Frida

Anette W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Urciuoli en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Sundby

Otroligt duktig engagerad påläst .. det har varit ett rent nöje att samarbeta med henne , rekommenderar henne varmt !

Svar från Frida Urciuoli

Vilket samarbete vi haft! Tack för ditt förtroende!

Pernilla E
Vällingby Centrum

Sålt en bostad fick många som var intresserade av bostaden mäklaren är mycket noga tog reda på olika delar som gällde i bostaden och utanför som behövdes göras Ivar noga med allt Jag

Svar från Frida Urciuoli

Tack Pernilla och stort tack för att jag fick ditt förtroende! Lycka till i nya bostaden!

Kev S
Rydbo

Efter tre månader som min bostad låg ute och knappt någon kom på visningarna och ingen la någon bud, insåg jag att jag måste byta mäklare och mäklarfirma. Frida Urciuoli på Erik Olsson hade just såld min fästmös bostad till en pris över förväntan. Jag kontaktade henne och bestämde mig att hon skulle även sälja min bostad. Frida är en mycket trevlig och bra mäklare och redan från dag ett kunde jag se skillnaden. Hon var tillgänglig från tidigt på morgonen till sent på kvällen och hörde av sig med svar utan fördröjning....

Svar från Frida Urciuoli

Tack Kevin! Det har varit ett rent nöje! Vi hörs snart!