Gabriella Löves

Gabriella Löves

Gabriella Löves är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Gabriella Löves har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Gabriella Löves har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriella Löves har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Gabriella Löves

Sedan starten hos Reco 2015
Juliet H

Gabriella är väldigt duktig. Professionell och kunnig. Detta är andra gången Gabriella får uppdraget att förmedla en fastighet. Vill varmt rekommendera Gabriella.

Gert A

Sålt en bostad på Kungsholmen. Gabriella var engagerad och mycket effektiv. Full av idéer och ställde alltid upp. HOn gav inte fast det såg ut att köra ihop sig.

Jenifer B

Bästa mäklaren jag någonsin haft att göra med. Proffsig, rak på sak, service minded, kunnig, 5 i betyg av 5 möjliga från oss. Jenifer och Martin

Anders M

Superduktig! Hon sålde lägenheten direkt och vi fick mycket för den

Sofia G

Mycket gott bemötande. Professionell och vi kände oss säkra på att hon var lika mycket på vår sida som på köparnas sida, och därmed skulle vinna köparnas förtroende i processen också. Gabriella var tillgänglig för att svara på frågor och tog sig tid att beskriva för- och nackdelar i olika valsituationer för att vi skulle känna oss så trygga som möjligt under processen.

Caroline K

Trevlig och professionell Snabbt agerande

Kerstin R

Gabriella är kommunikativ och snabb med återkoppling till alla parter. Hon uppfattar snabbt kundernas önskemål oavsett om de är säljare eller köpare. Hon är kunnig och insatt i marknadens förutsättningar i nuläget.

Henrik J

Gabriella var väldigt proffsig, vänlig och effektiv hela processen, är verkligen nöjd med hennnes insats!

Andreas L

Gabriella var allt vad man kan förvänta sig av en duktig mäklare plus lite till. Hon var tillmötesgående, tillgänglig och kompetent. Efter avslutad process så har jag inget att anmärka på, utan vill istället lyfta fram henne. Hon har en given roll i eventuella framtida försäljningar av bostäder. Med det sagt så vill jag rekommendera henne till alla som vill sälja bostad, ni kommer bli mer än nöjda. Grattis till ni som anlitar henne! Vänligen Andreas

Gabriela F

Vi är jättenöjda med Gabriella Löves. Mycket trevlig mäklare som gjorde att köp av lägenhet kändes tryggt och bra! Rekommenderas starkt!