Ilker Cengiz

Ilker Cengiz

Ilker Cengiz är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Ilker Cengiz har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Ilker Cengiz har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Ilker Cengiz har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

3 omdömen om Ilker Cengiz

Sedan starten hos Reco 2019
Filip M

Ilker var mycket engagerad, målinriktad och flexibel. Vi var i en position där vi behövde sälja fort, och Ilker var mycket tillmötesgående och hjälpsam. I summering var det ett nöje att arbeta med Ilker!

Athina K

Ilker sålde vårt hus. En helt underbar, trevlig och duktig mäklare. Lyhörd, ger snabb återkopplig och är alltid tillgänglig när man behöver honom. Kan stark rekommendera honom.

Tolga A

Ilker var helt klart ett utav faktorerna som ledde till att jag köpte bostaden. Som köpare har jag varit på en massa visningar. Det jag kände med Ilker och som jag inte kände hos andra mäklare var att han var extremt kunnig och tillgänglig. Det kändes helt enkelt väldigt tryggt och genuint. Jag kommer helt klart att kontakta honom när det blir dags för en framtida försäljning.

Svar från Ilker Cengiz

Tack Tolga! Tack för det fina värmande omdömet! Hoppas att du trivs i din nya bostad. Bara ringa när du har frågor och funderingar. Allt gott! Mvh Ilker C