Karin Axelsson

Karin Axelsson

Karin Axelsson är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Karin Axelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Karin Axelsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

9 omdömen om Karin Axelsson

Sedan starten hos Reco 2015
Kjell S

Karin har alltid ett gott bemötande och ger från första stund ett förtroendeingivande intryck. Hon gör sitt yttersta för att vi som kund skall känna oss belåtna och få våra önskemål tillgodosedda. Med Karin som mäklare känns det alltid tryggt.

Magnus I

Proffsig och säker hantering som resulterade i ett mycket bra slutresultat

Thomas N

Karin har ett vänligt och professionell utstrålning. jag kan varmt rekommendera henne.

Anna-kari H

Mycket professionell och engagerad mäklare. Är väldigt nöjd!

Kathy S

Karin är precis som en kund förväntar sig att en mäklare ska vara, d v s extremt duktig och uppdaterad på bostadsmarknaden, alltid trevlig mot alla hon möter, hör alltid av sig, sköter budgivningarna fullt ut, är pålitlig. Jag kan inte tillräckligt bedyra hur bra Karin är både som person och i sitt yrkesutövande. She is the best!

Arash A

Vi mötte en engagerad och kunnig mäklare som uppdaterade oss under hela försäljnings processen och var alltid tillgänglig både innan och efter försäljningen. Hon ingav oss lugn när det var för stressigt. Karin får högsta betyg och rekommenderas varmt.

Gustaf S

Karin var mycket hjälpsam och proffsig. Jag rekommenderar henne gärna.

Ewa L

En Trevlig snäll och bra Mäklare

Martin W

Professionell och mycket kunnig mäklare av högsta klass! Lyssnar på kunden och ger sakkunniga råd.