Lisa Forsblad

Lisa Forsblad

Lisa Forsblad är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Lisa Forsblad har varit registrerad mäklare sedan 2007-05. Lisa Forsblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.6. Lisa Forsblad har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

16 omdömen om Lisa Forsblad

Sedan starten hos Reco 2015
Anders S

Lisa hjälpte oss vid försäljning av vår lägenhet i Solna. Hon gav oss ett mycket profesionellt bemötande och gjorde det lilla extra för att se till att försäljningen fungerade utmärkt. Jag kan varmt rekomendera Lisa som mäklare!

Miguel G

Vi var väldigt nöjda med Erik Olsson. De var professionella hela vägen guidade hela vägen tills köpet var gjort. Vi har även haft kontakt efter köpet och fått svar på det vi undrat.

Monia N

Lisa Forsblad är en mycket bra mäklare. Rekommenderar henne varmt. Hon sålde min lägenhet snabbt, proffsigt och utan att det krävdes speciellt mycket engagemang från min sida. Hon har ett mycket trevligt bemötande. Tack Lisa!

Jonas U

Bra, proffsigt bemötande. Lisa levde upp till min förväntan och jag blev mycket nöjd med arbetet.

Ellen D

Hej! Lisa Forsblad hjälpte oss att sälja vår villalägenhet i Danderyd. Det var november 2008, precis den veckan som bostnadsmarknaden kollapsade. Trots detta, fick Lisa igång en till synes omöjlig budgivning och vi lyckades sälja med vinst. Presentationen av bostaden var fint och bemötandet både väldigt proffsigt och trevligt.

Caroline R

Jag är mycket nöjd med det professionella bemötandet jag fick av Lisa Forsblad, hon var sympatisk och förtroendeingivande och jag kommer att anlita henne som mäklare även i framtiden.

Sahar A

Snäll och trevligt bemötande. Allt gick smidigt och jag blev väl informerad om allt.

Artin A

Hon var trevlig, effektiv och professionell.

Johanna G

Lisa Forsblad hjälpte till med försäljningen av vår 2,5a i Vasastan. Hon ordnade flera extra visningar för köpare som inte kunde komma på inbokade visningsdagar och hjälpte oss med tips på hur vi kunde göra iordning lägenheten inför försäljningen. Vi upplevde henne som både proffsig och kunnig och kan därför varmt rekommendera henne.

Tord J

Lisa gav ett fantastiskt stöd genom hela processen oavsett vilka frågor och funderingar vi hade. Hon hade ett starkt engagemang och stort kundfokus.