Maria Rydingstam

Maria Rydingstam

Maria Rydingstam är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Maria Rydingstam har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Maria Rydingstam har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Rydingstam har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

77 omdömen om Maria Rydingstam

Sedan starten hos Reco 2015
Eva K

Maria Rydingstam är en mycket proffsig och kunnig mäklare som jag fick på rekommendation och som jag mer än gärna rekommenderar i min tur.

Elin B

Fick den bästa servicen, hjälpen och min försäljning var så smidig och bra! Personligt och proffsig! Jag köpte lägenheten med Maria som mäklare och hon var självklar för uppgiften att sälja den! Maria är bäst!

Johanna R

Är väldigt nöjd med Maria Rydingstam. Försäljningen gick utan bekymmer och vi hade hela tiden en bra kommunikation. Jag kände mig trygg med Maria som mäklare. Marknadsläget var starkt vid försäljningstillfället vilket också underlättade processen och gav ett bra utfall.

Pär H

Maria Rydingstam vill jag verkligen rekommendera. En seriös flexibel och proffsig mäklare.

Lina L

Väldigt trevlig och proffsig mäklare med lång erfarenhet av branschen som vi gladeligen kommer anlita igen och rekommenderar för andra.

Johan P

Saklig och tydlig med ett mycket trevligt bemötande varje gång.

Lina S

Proffsig, bra bemötande. En toppenmäklare!

Kathinka K

Kunnig, proffsig, serviceinriktad.

Rebecca W

Maria är oerhört proffsig, flexibel och kompetent. Är förstående, ger ett personligt bemötande och är trygg. Rutinerad och genuin. Bästa mäklaren!

Siri W

Bara gott att säga. en mäklare som både hade koll, för en gångs skull, var tillmötesgående och ärlig.