Patrick Haataja

Patrick Haataja

Patrick Haataja är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Patrick Haataja har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Patrick Haataja har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-05 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrick Haataja har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Tack vare marknadens kunnigaste mäklare och trygg Erik Olsson-metod kan vi ge dig Bäst Betalt för din bostad. Vi säljer tusentals bostäder varje år och är marknadsledande inom många områden. Kontakta oss för ett möte om hur du kan få Bäst Betalt.

37 omdömen om Patrick Haataja

Sedan starten hos Reco 2013
Anders M

Vi är supernöjda med Patrick som var ett ovärderligt stöd inte bara under vår säljprocess utan också som stöd när vi köpte vårt nya boende. Vi kan varmt rekommendera Patrick och han kompetens till alla som behöver en engagerad och skicklig mäklare.

Malin Sonja Marianne T

Vi har fått stöd av Patrick genom flera försäljningar och kan varmt rekommendera honom som mäklare! Han är lyhörd, kunnig, påläst och gör allt för att försäljning (och köp) ska gå så bra som möjligt. Mycket bra kommunikation genom hela processen. Rekommenderas varmt!!

Andreas C

Oerhört professionellt och seriöst intryck. Patrick fanns med genom hela processen och kunde komma med goda råd och inspel under ett stort beslut samtidigt som han fick ut ett försäljningspris som var väl över förväntan.

Gaetano M

Not much interested in any topic after the signature of the contract

Sara K gillar detta
Jonny A

Mycket trevlig och proffsig mäklare. Lätt att förstå vad han pratar om och tar sig tid att förklara.

Ann-jeanette W

Patrik var målinriktad och leverade.

Anders G

Han var bra genom hela processen, han tänkte på allt så det kändes bra.

Fermina G

Jag tycker mycke om honom han är snäll och jobba bra.

Henrik D

Genom att sätta kundens behov i centrum och på ett föredömligt sätt alltid återkoppla till kund, visar Patrick en mycket hög kompetens inom yrket.

Mohammad B

väldigt snälla och förklarat hur allting fungerar på ett bra och förståeligt sätt! hjälpsam och sköta sitt jobb väldigt bra