Paul Nashat
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 8 kunder tycker om Paul Nashat

• Ida L sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kungsholmen
    Vi har köpt och sålt nu med paul. Paul är mycket proffesionell, trevlig och lätt att ha att göra med. Paul arbetar hårt och är alltid tillgänglig och uthållig, vilket behövs på en lite skakig marknad. Läs mer
  • Jonatan R sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kungsholmen
    Jag sålde min bostadsrätt med Paul. En 2a på 45 kvadrat. Paul var väldigt tydlig under hela processen och lätt att kommunicera med. Även om jag hade lite krångliga arbetstider vad det aldrig några problem att få tag i honom. Paul vad alltid trevlig och positiv. Han var också inkännande och lyhörd för vad jag tyckte och tänkte kring varje steg i försäljningsprocessen vilket jag tycker är viktigt. Skulle absolut rekommendera honom. Läs mer
  • Claudia A köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Riksby
    Paul Nashat did a good job intermediating between the seller and us as buyers. The visning was 4 hours and that allowed us to visit the apartment calmly and get a good idea about if we liked it or not. Läs mer
  • Mikael E sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kungsholmen
    Paul har varit trevlig, proffsig & serviceminded hela vägen. Han är genuint mån om kunden och affären. Det känns tryggt med Paul. Till slut landade även försäljningen bra. Jag kan gladeligen rekommendera honom. Läs mer
  • Dehlin P sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marieberg
    Mycket driven och uthållig säljare. Paul är en mycket trevlig och härlig person, men är resultatinriktad och fokuserad när det behövs. Läs mer
  • Lena H köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marieberg
    Paul är superengagerad o väldigt målinriktad o lösningsorienterad. Utöver det är han trevlig o lätt att nå, gör allt för att göra både säljare o köpare nöjda! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Per Simon A sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Älta
    Vi har upplevt ett extremt positivt, kompetent och trevligt bemötande av Paul. Hans uppdrag var att sälja vårt hus och det gjorde han och vi kunde inte varit nöjdare. Han var väl förbered, lätt att samarbeta med och mån om vad vi ville och tyckte var viktigt. Läs mer
  • Helena N sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fredhäll
    Paul är väldigt professionell och trevlig. Han gör sitt yttersta och fanns alltid tillgänglig. Det kändes trygg att jobba med Paul. Läs mer

Senaste försäljningarna

1:a