Paul Nashat

Paul Nashat

Paul Nashat är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Paul Nashat har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Paul Nashat har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.6. Paul Nashat har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Paul Nashat

Sedan starten hos Reco 2018
Ida L

Vi har köpt och sålt nu med paul. Paul är mycket proffesionell, trevlig och lätt att ha att göra med. Paul arbetar hårt och är alltid tillgänglig och uthållig, vilket behövs på en lite skakig marknad.

Jonatan R

Jag sålde min bostadsrätt med Paul. En 2a på 45 kvadrat. Paul var väldigt tydlig under hela processen och lätt att kommunicera med. Även om jag hade lite krångliga arbetstider vad det aldrig några problem att få tag i honom. Paul vad alltid trevlig och positiv. Han var också inkännande och lyhörd för vad jag tyckte och tänkte kring varje steg i försäljningsprocessen vilket jag tycker är viktigt. Skulle absolut rekommendera honom.

Claudia A

Paul Nashat did a good job intermediating between the seller and us as buyers. The visning was 4 hours and that allowed us to visit the apartment calmly and get a good idea about if we liked it or not.

Mikael E

Paul har varit trevlig, proffsig & serviceminded hela vägen. Han är genuint mån om kunden och affären. Det känns tryggt med Paul. Till slut landade även försäljningen bra. Jag kan gladeligen rekommendera honom.

Dehlin P

Mycket driven och uthållig säljare. Paul är en mycket trevlig och härlig person, men är resultatinriktad och fokuserad när det behövs.

Lena H

Paul är superengagerad o väldigt målinriktad o lösningsorienterad. Utöver det är han trevlig o lätt att nå, gör allt för att göra både säljare o köpare nöjda! Rekommenderas varmt!

Per Simon A
Sålde sitt hus med hjälp av Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
130.0 m²

Vi har upplevt ett extremt positivt, kompetent och trevligt bemötande av Paul. Hans uppdrag var att sälja vårt hus och det gjorde han och vi kunde inte varit nöjdare. Han var väl förbered, lätt att samarbeta med och mån om vad vi ville och tyckte var viktigt.

Helena N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
2:a

Paul är väldigt professionell och trevlig. Han gör sitt yttersta och fanns alltid tillgänglig. Det kändes trygg att jobba med Paul.