Per Östberg

Per Östberg

Per Östberg är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Per Östberg har varit registrerad mäklare sedan 2001-09. Per Östberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.5. Per Östberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

8 omdömen om Per Östberg

Sedan starten hos Reco 2015
Sohrab M

Otydlig och osympatisk är de två ord som beskriver Per som mäklare. Vi gjorde vårt livs största affär när vi köpte vår nyproduktion där Per var ansvarig mäklare. Ändringar hade gjorts på avtalet som aldrig belystes av mäklaren vid signering. Efteråt rånekade han detta och visade ingen sympati eller hjälp. Uselt!

Svar från Per Östberg

Jag beklagar att ni upplevde mig som otydlig vid avtalstecknandet men hoppas att ni kommer bli nöjda med lägenheten och trivas bra i Telefonplan.

Pär B

Mycket professionell, kunnig o engagerad mäklare. /Nöjd kund

Mattias Å

Tycker det var ett bra bemötande, han var inblandad i både min första försäljning och mitt andra köp av bostadsrätt. Jag fick all info jag behövde och det var en bra upplevelse överlag.

John R

Per är jätte bra seriös pålitlig mäklare Svarar alltid på tel ,mal , sms rekomenderar honom väldigt starkt

Arash A

Professionellt och trevligt bemötande i samband med försäljningen av lägenheten. Per:s tjänster uppfyllde helt våra förväntningar. Som kund blev försäljningen en positiv upplevelse, eftersom hela uppdraget utfördes på ett snabbt och smidigt sätt.Rekommenderas varmt

Nils-erik E

Mina erfarenheter med Er mäklare Per Österberg var mycket bra erfaren och kunnig i alla frågor som hade med försäljning och köp av BRF att göra.

Davut C

Hej, Vi vill tacka Per Östberg för all hjälp under tiden vi köpte vår nya lägenhet och försäljning av vårt hus. Han är en fantastisk mäklare som kan sitt uppdrag. Vi kommer att rekommendera Erik Olsson Fastighetsförmedling för våra vänner och bekanta. Semra och Davut Caliskan

Rabi B

Per Östberg är så duktig att han skulle kunna sälja en friggebod i Saharas öken.