Pia Björklund
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2019-04

Läs vad 47 Läs vad Pia Björklund

• Hewa S
    Hewa S köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-04-22

Handen
    Pia Björklund har skött sitt jobb utmärkt. Jag har varit nöjd sen första visningen. Har inte så mycket mer att säga då jag endast kan beskriva mäklaren samt affären med ett ord. Utmärkt! Läs mer
  • Hedvig W köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-03-29

Fredhäll
    Köpt: 1,5 rum i Fredhäll.
    Pia är trevlig men lite virrig. Inte svar på alla (även enklare) frågor, även om hon då tar reda på det mesta. Upplevde också en viss lurighet. Ibland fick jag heller inte svar på frågor, såsom när jag frågade om ett visst datum var sista betalningsdag eller sista dagen pengarna skulle vara inne och hon svarar "så fort som möjligt", vilket ju inte är svar på frågan och bara skapar en stress och förvirring för min del. Ibland tyckte jag hon var lite för säljig och pushig, i stunder där jag hade velat avvakta lite eller stunder där hon lite la orden i munnen på mig och sa att "ja annars kan ju säljaren välja nästa person i budgivningen" även om jag ledde och inte hade några problem att rätta mig efter de krav som hade ställts men som jag inte ens hade fått veta om. Så jag tycker inte hon kändes alldeles pålitlig, även om jag tror hon tror att hon ger det intrycket. Skulle inte anlita henne när jag någon gång i framtiden ska sälja min lgh. Läs mer
  • Eddie E köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-17

Kungsholmen
    Bra och trevlig mäklare, tryggt att hon varit i branschen länge Läs mer
  • Sandra W köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-16

Fredhäll
    Pia var väldigt tillmötesgående. Hon fick en att känna att man var en bra och värdig köpare. Hon var noga och svarade bra på frågorna man hade, tog sig tid och lyssnade. Framförallt var hon förstående och lösningsorienterad vid kontraktskrivning då vi stötte in i ett problem. Hon var effektiv och ville avsluta budgivningen snabbt. Framförallt var det trevligt med ett julkort som det där lilla extra. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Erik M köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-16

Kungsholmen / Fredhäll
    Trevligt bemötande och föredrar snabb och smidig affär. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Karl S köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-15

Fredhäll
    Mycket kunnig som mäklare, dock lite hetsande: alla förstagångs-säljare är ovana vid budgivningstempot, stora beslut skall tas på kort tid, detta är inte Pias fel. Trivs mycket bra i lägenheten efter ett år. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Helena A sålde sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-15

Kungsholmen / Fredhäll
    Upplevde att Pia var mer på köparens sida än säljarens sida. Var duktig på att återkoppla. Men fick en tydlig känsla att det var viktigare att köparen skulle vara nöjd än mig som säljare. Läs mer
  • Anna T
    Anna T sålde sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Ålön
    Jag sålde mitt älskade sommarställe och jag fick bra kontakt med Pia. Hon var mycket behjälplig och inläst på området och gjorde ett bra försäljningsarbete i en period då sommarhus kanske inte säljs så frekvent (sen höst). Trodde nog inte att det var en bra tid att sälja, men det gick ju bra, så det var positivt. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Annika G köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Fredhäll
    Köpt en tvåa som första lägenhet åt vår son.
    Pia var: Vänlig, tillmötesgående, erfaren.
    Möjligen ngn svaghet i kunskap när vi ville utforma lägenhetsköpet som en gåva. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Glenn E köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Centrum
    Vi köpte en sekelskifteslägenhet på 138 kvadrat i Uppsala där Pia hade hand om försäljningen.
    Pia har givit oss förstklassig service från dag ett. Trevligt bemötande och noggran med detaljer. Öppen, ärlig och personlig.
    Jag hoppas att jag och min familj ska bo kvar i den här lägenheten livet ut - men om vi någonsin skulle sälja så är Pia vårt förstahandsval som mäklare - och det är inte något jag bara skriver. Läs mer
    2019-01-14 Pia B svarar Glenn E
    Tack Glenn hoppas ni kommer bo där livet ut!
    Kram
    Pia