Pia Björklund
en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147
113 46 Stockholm — Visa karta

Vad tror Pia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 33 kunder tycker om Pia Björklund

• Henrietta B
    Henrietta B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia hjälpte mig på ett utmärkt sätt genom hela processen att sälja min lägenhet. Trygg, erfaren och pålitlig. Snabb och bra återkoppling på tider som passar mig med knepiga arbetstider. Mycket kunnig inom sitt område. Läs mer
    2018-10-11 Pia B svarar Henrietta B
    Tack Henrietta för det fina orden! :-)!
  • Elisabeth K skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi fick hjälp att köpa vår lägenhet via Pia, var jättetrevlig och gjorde ett bra jobb med att sälja lägenheten utifrån våra behov. Har varit väldigt behjälplig under hela processen och återkopplat snabbt. Upplevde även att hon hade väldigt god kännedom om såväl området som byggnaden. Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick hjälp av Pia att sälja min fina 2,5:a i Fredhäll. Det gick i ett imponerande tempo som kantades av proffsighet mot mig som kund. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Lena B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia levde upp till våra förväntningar och mer därtill! Proffsig, erfaren, pålitlig och lugn. Pia är inte rädd för att göra det där lilla extra för att verkligen få till en bra affär. Vi kan starkt rekommendera Pia om du/ni ska sälja er lägenhet! Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Erik C skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jättebra från början till slut. Pia skötte allt exemplariskt och var behjälplig med sin expertis och sina kontakter i varje moment av försäljningen. Jag är jättenöjd att jag valde Pia som mäklare! Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Fredrik Ö skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia är utan tvekan en mycket erfaren mäklare med stenkoll på sina säljområden. Hon är lyssnande men samtidigt inte rädd för att komma med förslag. Tryggt och bra. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Åse Å skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Kände mig trygg genom hela säljprocessen. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Matilda B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande av Pia och kände direkt tillit till henne.
    Hon kändes mycket trygg i sin roll som mäklare och man märkte att hon hade mycket erfarenhet.
    Det var ett sjävklart val för oss att välja Pia och vi träffade inga andra mäklare utan visste direkt att vi skulle ringa Pia när det var dags att sälja. Hon hade även sålt andra lägenheter i huset vilket gjorde att det kändes ännu bättre. Och jag gillade även att hon delade med sig av sina egna smultronställen på Kungsholmen och tyckte hon beskrev området på ett väldigt trevligt sätt, hon gav en bra och äkta bild av området. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Britta F skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Lätt att prata med, stor erfarenhet, lyhörd, proffsig, trygg och med humor. Så har jag upplevt att Pia varit när jag både köpt och sedan sålt lägenhet med hjälp av henne denna sommar. Hon är också mån om att budgivningen förlöper väl och att se till att få fram ett bra slutpris. Så jag är mycket nöjd och rekommenderar Pia som mäklare! Läs mer
  • Christer G
    Christer G skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med Pia Björklund och skulle verkligen rekommendera henne!
    Trevligt bemötande o bra information o proffsigt handhavande av hela affären.

BRF Fredhällsgatan 1 Läs mer
  • Lena L skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    HEJ Pia har varit fantastisk och så proffsig !!Jag är supernöjd som kund och kommer rekomendera henne till andra som behöver hjälp !!mvh LenaLilja Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Gustav L skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket bra och professionellt bemötande. Jag kände en trygghet i relationen och att bostadsförsäljningen skulle förlöpa väl. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Max L skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia var från första kontakten väldigt trevlig, grundlig och professionell. Hon höll väldigt bra kontakt under försäljningen och ordnade också flera extra visningar till folk som missat visningen under helgen. När vi till slut träffades med köparen så märktes det att den också var väldigt nöjd med hur allting hade gått till. Det anser jag är ett kvitto på en lyckad försäljningsprocess. Tack Pia för allting och lycka till i kommande affärer. Försäljningen gällde en mini 2:a på 35kvm i Fredhäll. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Erik S skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia ger ett seriöst och stabilt intryck på sin omgivning. Sammanfattningsvis en mycket kompetent och engagerad fastighetsmäklare. Läs mer
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anlitade Pia för försäljning av min lägenhet i Fredhäll i Januari 2017. Pia har god kunskap om området, driven och var engagerad från första kontakt tills försäljningen var slutförd. Kände mig väldigt trygg med Pia och skulle verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2017-02-02 Pia B svarar Gustav E
    Tack Gustav för dina fina beskrivning av mig
    Hälsar
    Pia :-)
  • Christer L
    Christer L skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har över tid besökt ett antal av de visningar av lägenheter som Pia haft i uppdrag att sälja. Jag har då fått ett stort förtroende för henne som person. När jag nu skulle sälja min egen lägenhet valde jag därför Pia som är väl bekant med den aktuella stadsdelen. Vi har haft en tät fortlöpande kontakt under hela processen och Pia har visat ett stort engagemang från början till slutet. Tack vare detta samt hennes breda yrkesbakgrund och effektiva sätt att genomföra försäljningen är jag mycket belåten med hennes insatser. Läs mer
    2017-01-25 Pia B svarar Christer L
    Tack Christer för din fina ord. om mig!
    Hälsar
    Pia ;-)
  • Cecila F skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Pia som mäklare. Framförallt när det gäller kunskap om bostadsmarknaden, men även när det kommer till tillgänglighet och servicenivå. Jag skulle verkligen rekommendera Pia för framtida lägenhetsförsäljare. Läs mer
    2017-01-25 Pia B svarar Cecila F
    Tack snälla för rekommendationen!
  • Roger H skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Perfekt förarbete. Noggrann med information, objektsbeskrivning med bra tagna foton, proffsigt upplagt.
    Återkoppling på genomförda visningar fungerade utmärkt.
    Vi kände oss trygga med Pias känsla, erfarenhet, att förväntat pris skulle nås.
    Blev bättre än så. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Helena B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia är engagerad och kunnig. Hon tar sig tid för frågor och är alltid tillgänglig. Hon följer upp alla spekulanter på ett bra sätt och informerar om hur hennes arbete fortlöper. Som säljare känns det tryggt med en mäklare som kan området och föreningen så bra som Pia. Hon är lite av en lokalkändis i Fredhäll. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Jwan Z skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag sålde min lägenhet i maj. Pia Björklund var min mäklare. Jag är väldigt nöjd med hennes prestation. Pia är väldigt engagerad i processen från första mötet tills affären är avslutat. Hon har driv, är erfaren och är väldigt mån om kunden. Med Pia känner man sig trygg och att hon ligger hela tiden steget före. Jag rekumenderar Pia starkt Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Katarina skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia har ett stort engagemang och kunskap inom området och gjorde allt hon kunde för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt.
    Hon är driven, återkopplar fort och väldigt hjälpsam.
    Rekommenderas! Läs mer
    2016-05-24 Pia B svarar Katarina
    Tack Katarina
    För att det skriv så fint om mig på Reco. Lycka till nu och dra dig inte för att höra
    av dig om du behöver hjälp framöver när ni börjar leta nytt boende.
    Vänliga hälsningar
    Pia
    Pia B gillar detta
  • Marie W skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia sålde min lägenhet i Fredhäll med stor professionalitet. Hon kan verkligen området och dess prisbild, och var under hela processen tillgänglig för frågor från mitt håll. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Christina B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet i Stockholm och vi fick ett omedelbart förtroende för hennes kompetens. Dessutom är hon trevlig att vara med. Gladlynt och kunnig med ett uppriktigt intresse för kundens behov. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia hjälpte mig genom min bostadsrättsförsäljning på ett otroligt professionellt och bra sätt. Pia fick mig att känna mig trygg genom hela affären och slutresultatet var över förväntan. Pia är noggrann, erfaren och lämnar inget till slumpen. Jag kommer utan tvekan att överväga Pia för framtida försäljningar. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Hanna B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffesionell och trevlig! Många års erfarenhet! Kan verkligen rekommendera Pia! Vi var jättenöjda! Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Jonas E skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Ingen vi skulle välja att anlita till försäljning för egen del, kändes inte proffessionell för vår del. Läs mer
  • Yvonne B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionellt bemötande. Kunskap om området. Man är i trygga händer. Vetskapen om att det blir till det bästa. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Inger W skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    I samband med försäljning av min bostadsrätt anlitade jag Erik Olssons Fastighetsförmedling och fick hjälp av mäklaren Pia Björklund. Jag är mycket nöjd med både bemötandet och den hjälp jag fick. Jag skulle gärna anlita dem igen och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Daniel L skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi köpte en lägenhet där Pia Björklund på Erik Olssons fastighetsförmedling var anlitad som mäklare av säljaren.
    Pia Björklund var mycket rak och professionell men även mycket trevlig i sitt bemötande. Hon såg till att affären var transparent hela vägen igenom vilket kändes mycket tryggande för oss som köpare.

Pia Björklund tillsammans med Erik Olssons fastighetsförmedling gav ett mycket professionellt intryck och jag skulle/kommer definitivt överväga båda om/när det nu blir aktuellt att sälja/köpa bostad igen. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Hans K skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    I december 2014 sålde jag min lägenhet på Birger Jarlsgatan. Jag anlitade Erik Olsson Fastighetsförmedling och Pia Björklund fick försäljningsuppdraget. Efter första mötet med Pia kände jag att jag samarbetade med ett proffs. Pia är professionellt, mycket noggrann, kunnig och drivande men samtidigt mycket mån om kunden. Hon klarade uppdraget utan några som helst problem och till min största belåtenhet. Allt på bara 2 veckor ... lysande !!!
    Med vänlig hälsning
    Hans Kempka Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Yvonne W skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevligt bemötande, snabb och noggrann mäklare och en positiv inställning till både säljare ich kund. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Magdalena S skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi köpte en bostadsrätt genom Pia och Erik Olsson. Jag tyckte att Pia kändes pålitlig och förtroendeingivande. Hon var bra på att höra av sig när hon lovat att göra det och var engagerad. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Nina K skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag tycker att jag och min sambo fått bra hjälp av Pia vid försäljning av våra lägenheter. Hon är alltid tillgänglig och återkopplar snabbt. Jag är nöjd med försäljningarna av våra lägenheter. Läs mer
Magnus Jansson
Rebecca Vitai Johnsson