Pia Björklund
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 45 kunder tycker om Pia Björklund

• Eddie E köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-17

35m²
    Kungsholmen
    Bra och trevlig mäklare, tryggt att hon varit i branschen länge Läs mer
  • Sandra W köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-16

39m²
    Fredhäll
    Pia var väldigt tillmötesgående. Hon fick en att känna att man var en bra och värdig köpare. Hon var noga och svarade bra på frågorna man hade, tog sig tid och lyssnade. Framförallt var hon förstående och lösningsorienterad vid kontraktskrivning då vi stötte in i ett problem. Hon var effektiv och ville avsluta budgivningen snabbt. Framförallt var det trevligt med ett julkort som det där lilla extra. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Erik M köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-16

55m²
    Kungsholmen / Fredhäll
    Trevligt bemötande och föredrar snabb och smidig affär. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Karl S köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-15

60m²
    Fredhäll
    Mycket kunnig som mäklare, dock lite hetsande: alla förstagångs-säljare är ovana vid budgivningstempot, stora beslut skall tas på kort tid, detta är inte Pias fel. Trivs mycket bra i lägenheten efter ett år. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Helena A sålde sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-15

49m²
    Kungsholmen / Fredhäll
    Upplevde att Pia var mer på köparens sida än säljarens sida. Var duktig på att återkoppla. Men fick en tydlig känsla att det var viktigare att köparen skulle vara nöjd än mig som säljare. Läs mer
  • Anna T
    Anna T sålde sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

5:a
    79.5m²
    Ålön
    Jag sålde mitt älskade sommarställe och jag fick bra kontakt med Pia. Hon var mycket behjälplig och inläst på området och gjorde ett bra försäljningsarbete i en period då sommarhus kanske inte säljs så frekvent (sen höst). Trodde nog inte att det var en bra tid att sälja, men det gick ju bra, så det var positivt. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Annika G köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

38m²
    Fredhäll
    Köpt en tvåa som första lägenhet åt vår son.
    Pia var: Vänlig, tillmötesgående, erfaren.
    Möjligen ngn svaghet i kunskap när vi ville utforma lägenhetsköpet som en gåva. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Glenn E köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

4:a
    138m²
    Centrum
    Vi köpte en sekelskifteslägenhet på 138 kvadrat i Uppsala där Pia hade hand om försäljningen.
    Pia har givit oss förstklassig service från dag ett. Trevligt bemötande och noggran med detaljer. Öppen, ärlig och personlig.
    Jag hoppas att jag och min familj ska bo kvar i den här lägenheten livet ut - men om vi någonsin skulle sälja så är Pia vårt förstahandsval som mäklare - och det är inte något jag bara skriver. Läs mer
    2019-01-14 Pia B svarar Glenn E
    Tack Glenn hoppas ni kommer bo där livet ut!
    Kram
    Pia
  • Agneta H
    Agneta H köpte sin lägenhet med hjälp av Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-12-26

5:a
    79.5m²
    Ålön
    Köpt andel i Fritidshus.
    Proffesionellt bemötande och förhållningsssätt.
    Informativ och välplanerad visning av fritidshus och närmiljön på ön. Mycket tydlig genomgång av skriftliga underlag och köpevillkor.
    Ytterst lyhörd för både säljare och köpares tankar, behov och önskemål. För vår del i affären blev det en matchning och 100% nöjdhet.

Vi kan uppriktigt och ärligt varmt rekommendera Erik Olssons Fastighetsförmedlig till släktingar, vänner och bekanta. Läs mer
    2019-01-14 Pia B svarar Agneta H
    Snälla Agneta det var ett nöje att få sälja till er tack för det fina omdömet!
  • Michael D
    Michael D skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-12-04

Pia är en engagerad och serviceminded mäklare som på kort tid lyckades sälja min lägenhet , trots en avkyld bostadsmarknad. Professionell och kommunikativ genom hela försäljningsprocessen samt nåbar dygnet runt , jag kan varmt rekommenderar Pia. Läs mer
    2018-12-05 Pia B svarar Michael D
    Tack Michael för de fina orden om mig!

Senaste försäljningarna

Ola Hanssonsgatan