Rebecka Persson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 33 kunder tycker om Rebecka Persson

• Trots att marknaden sjunkit en del del de senaste månaderna lyckades Rebecka sälja min lägenhet till rekordbra pris. Hon är påläst, engagerad och ser till att alla blir nöjda, både köpare och säljare.
    Jag kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
  • Åsa skrev om Rebecka Persson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecka är otroligt trevlig, proffsig, lyhörd och driven. Jag fick min lägenhet såld till ett pris som låg långt över alla förväntningar och det blev nytt rekord i området. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • I can strongly recommend Rebecka Persson as the best broker (mäklare) I have met in Stockholm. She is charming, very experienced, and knows the market very well. She goes the extra mile to help clients and is always cheerful and confident of any outcome. I will not hesitate to hire her and erik olsson again if I need to. I wish her all the best in the future.
    Alan Jansen
    Stockholm Läs mer
  • David S
    Rebecka gjorde ett jättebra jobb när hon sålde vår lägenhet på Kungsklippan i Stockholm. Hon gjorde ett bra förberedande jobb inför visningen med fotografering, sammanställning av prospekt och satte oss i kontakt med stylister. Bra driv och duktig på att verkligen låta alla budgivare ta sin tid istället för att stressa fram ett avslut. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Millie E
    Engagerad mäklare som gör det yttersta för sina säljare. Rebecka förmedlar inte bara lägenheter, utan hon bygger förtroende och lägger ner sin själ i sitt arbete. Rebeckas uppmärksamhet för allt ifrån början till slut gjorde att jag kände mig trygg under hela processen och att informationen till köparna fortgick löpande. Trots hennes fullspäckade schema kändes det alltid som att jag var hennes enda fokus från visning till avslut. Kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • Engagerad och energisk!
    Rakt igenom ett proffesionellt arbete med mycket bra resultat Läs mer
  • Olof H
    Jag har aldrig sett någon som brinner så mycket för sitt jobb som Rebecka gör, hon måste äta batterier till frukost. Mycket bra bemötande, planering, utförande och resultat! Definitivt den bästa mäklaren jag har haft att göra med. Läs mer
  • John B
    Rebecka gjorde ett mycket bra jobb vid försäljning av min lägenhet. Jag vill framförallt framhäva hennes stora engagemang, att hon alltid var tillgänglig och hennes ärliga stöd i hur vi skulle gå tillväga för en lyckad försäljning. Tveka inte på att anlita henne! Läs mer
  • Rebecka agerade proffsigt, engagerat och med optimism genom hela processen. Precis vad man förväntar sig men inte alltid får hos andra mäklare. Välj Rebecka! Läs mer
  • Jennifer R
    Rebecka känns verkligen personligt engagerad, proffsig ut i fingerspetsarna och har en otrolig glädje genom hela processen! Läs mer

Senaste försäljningarna

Pipersgatan