Rebecka Persson

Rebecka Persson

Rebecka Persson är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Rebecka Persson har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Rebecka Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecka Persson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Rebecka Persson

Sedan starten hos Reco 2015
?

En gyllene regel är att en god mäklare har bra kontakt med såväl säljare som köpare. I sin iver att få till ett avslut - och egen provision - tycks hon glömma bort detta. Om hon ska bli en bra mäklare har hon fortfarande mycket att lära. Inte så konstigt att Erik Olsson ligger i botten (plats 10 av 11 mäklare i Svenska Dagbladets undersökning sommaren 2018).

anna h
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Persson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Vasastan

Trots att marknaden sjunkit en del del de senaste månaderna lyckades Rebecka sälja min lägenhet till rekordbra pris. Hon är påläst, engagerad och ser till att alla blir nöjda, både köpare och säljare. Jag kan varmt rekommendera henne till andra!

Åsa

Rebecka är otroligt trevlig, proffsig, lyhörd och driven. Jag fick min lägenhet såld till ett pris som låg långt över alla förväntningar och det blev nytt rekord i området. Kan varmt rekommendera henne.

alan j

I can strongly recommend Rebecka Persson as the best broker (mäklare) I have met in Stockholm. She is charming, very experienced, and knows the market very well. She goes the extra mile to help clients and is always cheerful and confident of any outcome. I will not hesitate to hire her and erik olsson again if I need to. I wish her all the best in the future. Alan Jansen Stockholm

David S

Rebecka gjorde ett jättebra jobb när hon sålde vår lägenhet på Kungsklippan i Stockholm. Hon gjorde ett bra förberedande jobb inför visningen med fotografering, sammanställning av prospekt och satte oss i kontakt med stylister. Bra driv och duktig på att verkligen låta alla budgivare ta sin tid istället för att stressa fram ett avslut. Rekommenderas starkt!

Millie E

Engagerad mäklare som gör det yttersta för sina säljare. Rebecka förmedlar inte bara lägenheter, utan hon bygger förtroende och lägger ner sin själ i sitt arbete. Rebeckas uppmärksamhet för allt ifrån början till slut gjorde att jag kände mig trygg under hela processen och att informationen till köparna fortgick löpande. Trots hennes fullspäckade schema kändes det alltid som att jag var hennes enda fokus från visning till avslut. Kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar!

Pär N

Engagerad och energisk! Rakt igenom ett proffesionellt arbete med mycket bra resultat

Olof H

Jag har aldrig sett någon som brinner så mycket för sitt jobb som Rebecka gör, hon måste äta batterier till frukost. Mycket bra bemötande, planering, utförande och resultat! Definitivt den bästa mäklaren jag har haft att göra med.

John B

Rebecka gjorde ett mycket bra jobb vid försäljning av min lägenhet. Jag vill framförallt framhäva hennes stora engagemang, att hon alltid var tillgänglig och hennes ärliga stöd i hur vi skulle gå tillväga för en lyckad försäljning. Tveka inte på att anlita henne!

Magnus

Rebecka agerade proffsigt, engagerat och med optimism genom hela processen. Precis vad man förväntar sig men inte alltid får hos andra mäklare. Välj Rebecka!