Sofia Häller

Sofia Häller

Sofia Häller är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sofia Häller har varit registrerad mäklare sedan 2009-12. Sofia Häller har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Häller har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Sofia Häller

Sedan starten hos Reco 2015
Johanna Å

Min bild av Sofia Häller är att hon är extremt proffesionell och väldigt duktig på det hon gör. Det var ett rent nöje och en trygghet att lämna vår "affär" i just hennes händer. Hon var hjälpsam innan, under och även efter försäljningen. Vilket verkligen uppskattas. Hade hon bott kvar i Göteborg hade jag velat att ha henne som mäklare igen. Mvh Johanna Åberg

Ida J

Sofia gjorde ett fantastiskt jobb. Proffsigt bemötande från första stund och vi blev mycket nöjda med slutpriset av vår lägenhet.

Magnus L

Sofia Häller var kanon! Både bra dialog med oss och med köparna och kommer jag att sälja en lägenhet igen så är hon den första jag skulle ringa.

Mikael H

Sofia gjorde ett fint arbete och avslut på vår försäljning i Linnéstaden. Hon ingav förtroende både för oss som säljare och den person som valde att köpa vår lägenhet. Vänligen Mikael

Rolf Ö

En kompetent och bra mäklare som har koll på marknadsvärdet Och kan berömma marknadsvärdet på ett realistiskt sätt

Annika D

In English...she met and exceeded expectations, selling our apartment ahead of the first showing at a good price. She also had a smart approach to give a brief presentation of the apartment to all of the visitors at once, which we found to be unique and effective. Clearly she has a nice network in Gothenburg, and we wish her luck in the future. She is professional, easy to work with, and gets the job done. Kind Regards, Annika & Daniel

Jens T

Fick en rekommendation från en vän som hade sålt en lägenhet med hjälp av Sofia, Efter kontakt med Sofia så gick hela affären smärtfritt och väldigt professionellt.

Mattias S

Sofia Häller : Världsklass kan inte bli bättre. Mycket nöjd kund.

Shahab S

Sofia är en mycket kompetent fastighetsmäklare som tillgodoser sina kunders behov. Det var tryggt och enkelt att genomföra en förmedling med Sofia!

Sandra W

Trevlig, personlig utan att vara privat. Bra och vettigt bemötande.